Camping Le Balcon de la Baie

Camping Le Balcon de la Baie
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet:

63 reviews over Camping Le Balcon de la Baie in het Nederlands

gaan er zeker vaker heen,vriendelijke eigenaar,

Fam Huibers
1-6-2018

Een hele mooie locatie,mooie ruime plekken met en zonder schaduw,sanitaire voorzieningen zeer schoon en modern,aan alles gedacht bv speciale douche voor ouder en kind ,2 invalide wc en douche ruimte,het zwembad word iedere dag door eigenaar schoongemaakt,kort om een geweldige plek,vlak bij Mont Saint Michel,zeer de moeite waard om naar toe te gaan ,en havenstadje Saint milo

chapeau

ruud slagter
20-5-2018

we hebben een mobil home gehuurd op deze camping. Alles aanwezig en bijzonder schoon. De eigenaren zijn heel begaan met hun camping en met hun gasten. Wij hebben een fantastisch week aldaar gehad. We geven de uitbaters van de camping een dikke pluim.

Fantastisch mooi gelegen camping

Coby
4-9-2017

Leuke eigenaren en je voelt je echt gast.

Rustige camping en omgeving.

Top plek

A.den ouden
    28-8-2017

Prima camping wordt alleen een beetje gedomineerd door Nederlanders kinderen worden niet begeleid in de toilet gebouwen gehandicapten sanitair wordt gebruikt om kind te douchen. Camping doet er op beleefde wijze echt veel aan alleen tsja beleefd werk bij deze groep niet echt

Uitermate vriendelijke eigenaren. Zij bestiert de camping hij de receptie.

Fantastische plek om te verblijven

Vera Verhagen
    13-8-2017

De camping ligt op een geweldige plek. Het uitzicht is fenomenaal. Het sanitair is heel goed en schoon. Het zwembad prachtig. De eigenaren zijn hele lieve mensen, die met allerlei tips en adviezen je het mooiste van de omgeving kunnen laten zien. Wij hebben er 10 heerlijke dagen gehad. iedere twee dagen komt er een foodtruck op de camping met leuke gerechten. goed betaalbaar en lekker. de bakker komt iedere ochtend met vers brood. Dus al met al een plek om naar terug te gaan.

Dit is vakantie; rustige camping (om 23.00 uur is het echt stil), ruime plekken, aardige, behulpzame eigenaren. Sanitair is prima, wordt voldoende schoongemaakt maar over sommige gasten blijf je je verbazen. Elke morgen komt er een bakker langs en bijna elke avond is er een foodtruck, een leuk concept.

Camping heeft een mooie ligging voor diverse uitstapjes.

Wij hebben het heerlijk gehad.

Mooie camping met ruime plaatsen met uitzicht op de oceaan. Zorg er wel voor dat je een plekje op het hoofdveld hebt, en niet op de "toendra" bij de ingang van de camping, dat is een groot sfeerloos grasveld zonder enige beschutting. Prima zwembad, vriendelijke behulpzame eigenaar, net en schoon sanitair, alleen is de stortplaats vor het chemisch toilet midden in het toiletgebouw i.p.v. aan de buitenkant, dus als iemand zijn toiletje aan het leeggooien is ruikt in no time het hele gebouw daar naar. In de omgeving is genoeg te zien en te bezoeken.

Prachtige plek

Suzette
    16-7-2017

Mooie plaatsen met (meestal) uitzicht op de baai van Mont St. Michel. Sanitair is goed en schoon. Elke ochtend komt er een bakker en 's avonds vaak een foodtruck.

Super eigenaren en fijne camping

Mvhooff
    23-6-2017

Vriendelijke en behulpzame eigenaren, zeer mooie ligging en centraal aan de baie van mont sint Michel, geen animatie, mooi zwembad, sanitair goed !
    Sylvain, Propriétaire, 29-6-2017
    Thank you for your review, hope to see you again ... We know why we work ;) but you put 1 for "restauration" and i think you make a mistake because we don't have during the low season ! Regards

Prettig verblijf op een prachtige camping.

Marion
    21-6-2017

Een zeer mooi gelegen camping met prachtig uitzicht over de baai, s' avonds genieten van een zonsondergang. Vriendelijk ontvangst, grote staanplaatsen, rustig, goed sanitair en bovendien een prachtige omgeving.

Voor ons geen minpuntjes, een dikke tien!!!

Sylvain, Propriétaire, 29-6-2017
    Waouh .... if i understand (i don't speak dutch ... and it's not exactly with google), you don't make a mistake and we enjoy that it's perfect for you ! We hope to have many customers like you ;) Many thanks and maybe another time ! Regards

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Balcon de la Baie in St. Marcan (Ile et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Balcon de la Baie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Balcon de la Baie scoort een 9.25 uit 10 op basis van 136 reviews.