Camping Le Balcon de la Baie

Kleine hotelsWeer vandaag17°10°
Camping Le Balcon de la Baie
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Le Balcon de la Baie voor je op een rij gezet:

70 reviews over Camping Le Balcon de la Baie in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nette camping in prachtige omgeving.

Driessen
18-8-2018

Schitterende camping met zeer vriendelijke Franse eigenaren die goed Engels spreken en kunnen je een schat aan informatie geven over de regio. De receptie is open van 10-12 en 14-19 uur.

Sanitair was keurig, 2x p.d. schoongemaakt (6 en 15 uur), toiletten incl. Wc-papier en de douches zijn heerlijk.

Zwembad keurig verzorgd en goed schoon en conform de Franse veiligheidsregels. De openingstijden van het zwembad zijn wel kort van 10-19 u. Mag wat langer in het hoogseizoen.

De plekken rond het zwembad zijn ruim genoeg en afgebakend door lage hegjes. De electra werkt goed en WiFi bereik is top!

Er is een grote parkeerplaats aanwezig waar de auto's prima kunnen staan en echt niet ver, 2 min lopen. Jammer was dat veel mede kampeerders er voor kozen de auto vlak voor de tent/vouwwagen/caravan te parkeren. De camping is autovrij nog mooier!

Prima camping, maar geen supertopper

Fam v Beek
17-8-2018

We hebben hier 3 weken gekampeerd. De staanplaatsen zijn erg wisselend van afmeting. Er zijn prachtige plaatsen met uitzicht over de baai, gescheiden door lage heggen. Je kunt ook op een groot veld staan. Hier moet je wel van ver weg stroom halen: een extra stroomkabel is handig.

Er is een leuk (verwarmd) openlucht zwembad aanwezig met een apart peuterbad. In het hoogseizoen komt iedere ochtend een bakker. Iedere avond komt er een andere lekkere foodtruck. Veel gezinnen met kinderen tot 10 jaar. Ik zou het vanwege sanitair niet aanraden voor baby's. Kinderdouche is wel aanwezig. Normale toiletten met WC papier. Het sanitair werd wisselend schoongemaakt, maar echt vies vond ik het niet.

De regio is prachtig, en de camping zou ook goed gebruikt kunnen worden als tussenstop van een paar dagen om daarna verder Bretagne in te trekken. Mont st Michel, Saint Malo, Dinard en Dinan zijn aanraders om in de buurt te bekijken.

Heerlijke camping!

mayke
4-8-2018

Geweldige vakantie gehad op deze camping. We hadden een prachtplek, heerlijk ruim met een geweldig uitzicht. Hier niet hutje mutje in een rij, maar een lekker veld voor je deur met hier en daar wat planten. Wel behoorlijk heuvelachtig en de meeste plekken zijn dan ook schuin.

Leuk zwembad, niet al te groot, maar voor de kinderen goed om zich te vermaken. Er mocht niet worden gesprongen, wat eigenlijk wel zorgde dat het redelijk rustig en gezellig bleef.

Sanitair naar mijn mening schoon genoeg, maar mocht misschien iets uitgebreider wanneer de camping helemaal vol staat.

's Morgens komt er een bakker en elke avond een andere foodtruck, fijn.

De sfeer was erg gemoedelijk, kinderen kunnen fijn spelen, veel Nederlanders toen wij er waren.

Elke avond kijken naar zonsondergang.

Ook in de omgeving is veel te doen, prachtig!

Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug.

Rust en ruimte biedt deze fantastische camping

Hans Meijer
1-8-2018

Le Balcon de la Baie is een kleine fijne camping dat meer dan 2 sterren waard is. Het sanitair is modern en schoon. De camping biedt rust en ruimte. Er is een fijn zwembad. De gastvrouw en gastheer zijn vriendelijk en behulpzaam.

Familie Rexwinkel
31-7-2018

Perfecte camping. Hele vriendelijke eigenaren, goed sanitair, mooi zwembad en prachtige zonsondergangen! Zeker een aanrader!!

Zeer goed

Jan
8-7-2018

Vriendelijke ontvangst. Goede indruk van het terrein. Mooi sanitair, behalve dumpplaats chemisch toilet midden in toiletgebouw. Prachtige fietsroute naar Mont Saint Michel. Leuke route over binnenwegen naar Dol de Bretagne.

Mooie locatie, leuke camping, aardige eigenaren

Margriet en Gerard
25-6-2018

Wij hebben een paar dagen op deze camping gestaan. Prachtige locatie om de omgeving te bekijken. Mont Saint Michel is per fiets bereikbaar.

gaan er zeker vaker heen,vriendelijke eigenaar,

Fam Huibers
1-6-2018

Een hele mooie locatie,mooie ruime plekken met en zonder schaduw,sanitaire voorzieningen zeer schoon en modern,aan alles gedacht bv speciale douche voor ouder en kind ,2 invalide wc en douche ruimte,het zwembad word iedere dag door eigenaar schoongemaakt,kort om een geweldige plek,vlak bij Mont Saint Michel,zeer de moeite waard om naar toe te gaan ,en havenstadje Saint milo

chapeau

ruud slagter
20-5-2018

we hebben een mobil home gehuurd op deze camping. Alles aanwezig en bijzonder schoon. De eigenaren zijn heel begaan met hun camping en met hun gasten. Wij hebben een fantastisch week aldaar gehad. We geven de uitbaters van de camping een dikke pluim.

Fantastisch mooi gelegen camping

Coby
4-9-2017

Leuke eigenaren en je voelt je echt gast.

Rustige camping en omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Balcon de la Baie in St. Marcan (Ile et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Balcon de la Baie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.