Bed and Breakfast Au Bon Accueil

9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Au Bon Accueil voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Au Bon Accueil in het Nederlands

Met oudere kinderen

Tot in de puntjes verzorgd

Stephan
28-7-2014

Prima bed en breakfast. De eigenaresse Jane doet echt alle moeite om je een prettig verblijf te geven. Je voelt je erg welkom en geeft uitgebreid uitleg over wat er in de regio te doen is. En heel prettig ze spreekt Engels!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Au Bon Accueil in St. Marcan (Ile et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Au Bon Accueil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.