Camping Ville Huchet

6.8Voldoende

Frankrijk, Bretagne, St. Malo (Ille et Vilaine)

6.8Voldoende

130 reviews over Camping Ville Huchet

• 2019
    7Ineke31-08-2019

Fijne camping

Prima camping! Er wordt veel georganiseerd voor kinderen, animatieteam was erg enthousiast. Ook voor volwassenen worden zowel overdag als ‘s avonds diverse activiteiten georganiseerd. ‘S ochtends kun je broodjes halen in de campingwinkel, ook kun je daar terecht voor andere dingen. Personeel is erg vriendelijk en spreekt goed Engels. Het is ons erg goed bevallen op deze camping.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Demi Smits25-08-2019

heerlijke rust

na alle recensies hier te hebben gelezen toch met een dubbel gevoel naar deze camping. enige nadeel wat wij ondervonden was het inchecken. Bij het inchecken stond een rij waar we een uur in hebben gestaan tot we vriendelijk de sleutel kregen. stacaravan lijkt net te zijn gerenoveerd ziet er super uit. bedden liggen heerlijk, recensies zeggen van niet. veel rust heerst er op de camping. heerlijk zwembad, binnenbad wel aan een opknap beurt toe, en vriendelijk personeel. grotendeels spreekt goed Engels. alleen jammer dat er geen gordijntjes aanwezig zijn in bad en wc ruimte, maar op te lossen met een handdoek..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Tijmen15-08-2019

Mooie omgeving, maar veel verbeterpunten

Een leuke camping welke toe is aan een grondige renovatie. Douches in het zwembad zijn kapot en alles hangt er versleten bij en functioneert niet. Prachtige omgeving maar 2 sterren is meer dan zat voor deze camping

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Le Manager, DIRIGEANT, 23-08-2019

Thank you for your comment. The showers at the pool have been repaired quickly since you left. The classification of a campsite depends on many points to which we respond favorably.

• 8Fam. Otten01-08-2019

Geweldig naar ons zin gehad. Leuk gelegen, dichtbij Saint Malo. Goede animatie ook voor de kinderen met Fleur, Janne en Martijn.

• 6Bakker01-08-2019

Omgeving is leuker als camping zelf...

Kleinschalige camping. Wij zaten in een Bali stacaravan welke zeer smerig en achterstallig was. Vriendelijk personeel en voor echt kleine kids leuke Nederlandse animatie. Grotere kids hebben hier weinig. Zeer klein winkeltje en brood moet je een dag van te voren bestellen anders grijp je mis. De eerste avond wilde we op de camping iets eten maar de keuze is zéér gering. Mijn man wilde graag een halve kip maar ook dit kon alleen als je het een dag van te voren besteld had. Het kasteel is grappig om te zien maar je hebt er weinig aan. De mifgetgolf zeer verouderd. Er zijn een paar speelkasten maar zeer duur. Het zwembad buiten is prima, binnen iets minder. De omgeving is verder prachtig. Diners, Saint Malo, en Saint Michel zijn zeker een bezoek waard. Verder is er echt veel te doen in de omgeving. Wij vonden het prima voor een weekje maar zullen niet terug komen.....

• 6Staat v/h sanitair

Le Manager, DIRIGEANT, 23-08-2019

Thank you for your feedback We are not a big campsite and we have many families with children under 13 years old. We have the ecological classification, "Green Key" and we try to have a step in this direction so as not to have to throw food. This concerns both the bread and the chickens that are to be ordered. It is a habit to take, but it is first of all an ecological gesture Hoping however to see you here because our region is indeed very beautiful.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8Loofhome14-08-2018

Grote camperplaatsen met eigen elektra en water

Grote camping aan de rand van de stad St. Malo. De camping ligt tegen een bedrijventerrein aan maar daar heb je geen last van. Er stopt een regiobus, maar er loopt ook een fietspad richting de Ville Close (ook wel Intra Muros genoemd). Deze Ville Close is zeer de moeite waard: leuke winkelstraten en veel restaurants (veel visgerechten en crêpes). Er zijn voldoende sanitaire voorzieningen en er is sinds kort naast het zwembad ook een 'waterspeelparadijs' met glijbanen e.d. Voor campers zijn er grote plaatsen met eigen elektra en wateraansluiting, maar daar betaal je wel veel voor.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Barbara30-07-2018

Heerlijk verblijf gehad met onze peuter en kleuter

Nette, kleinschalige en gemoedelijke camping, zeer geschikt voor jonge kinderen. Heb je oudere kinderen die vermaak zoeken dan moet je hier niet zijn. Speeltuin, trampoline, minigolf en springkussen. Zwembad is nergens heel diep, niet erg groot en buiten was wel wat koud maar dat kwam vooral door de wind, de laatste dagen was het warmer. Snack/Bar en winkel zijn echt alleen voor de hoge nood, zeer beperkt assortiment. Onze mobilhome o’ hara was heerlijk, helaas in een nogal ‘kaal’ straatje vergeleken bij de rest van de camping(erg lommerrijk), maar voldoende gras eromheen en je kijkt niet op elkaars terras door de versprongen opstelling. Sanitairgebouwen netjes, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Je hoort het verkeer wel, maar ik heb me er geen moment aan gestoord. Handig dichtbij groot winkelcentrum en diverse interessante uitstapjes.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Hebe25-07-2018

Aanrader!

Ruime plek; mooi speels zwembad (kindvriendelijk) en uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima schoon sanitair. Fantastische streek! Misschien is het eten op de camping niet super bijzonder, maar koken bij de tent is toch ook gezellig!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Staps12-08-2017

Leuke camping voor gezinnen met jonge kinderen

Camping is overzichtelijk. Zelf in stacaravan gezeten en er was veel privacy en ruimte voor de caravan. Zwembad buiten is wel koud, binnen is heeft het water een fijne, warme temperatuur. Veel te doen voor jongere kinderen (Minidisco, kids club,speeltuin). Voor oudere kinderen is er weinig te doen. Veel leuke uitstapjes die in de buurt zijn vd camping. Supermarkt 5 min rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Ellen07-08-2017

Tegenvaller

Bij Touroperator aangeprezen als geweldig camping met zeer groot zwembad (ja voor zeer kleine kinderen) volwassenen en jeugd geen optie. Voor de (oudere jeugd) totaal niets te doen is meer een camping voor jonge gezinnen met kleine kinderen. Raad het ten zeerste af met grote kinderen. Sanitair is netjes kampeer plaatsen waren groot genoeg. Eet gelegenheid zeer slecht geen tot weinig keus. Blij dat we maar voor een weekje hebben geboekt

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017