Camping Ville Huchet

Camping Ville Huchet
6,6

90 reviews over Camping Ville Huchet in het Nederlands

Grote camping aan de rand van de stad St. Malo. De camping ligt tegen een bedrijventerrein aan maar daar heb je geen last van. Er stopt een regiobus, maar er loopt ook een fietspad richting de Ville Close (ook wel Intra Muros genoemd). Deze Ville Close is zeer de moeite waard: leuke winkelstraten en veel restaurants (veel visgerechten en crêpes). Er zijn voldoende sanitaire voorzieningen en er is sinds kort naast het zwembad ook een 'waterspeelparadijs' met glijbanen e.d. Voor campers zijn er grote plaatsen met eigen elektra en wateraansluiting, maar daar betaal je wel veel voor.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nette, kleinschalige en gemoedelijke camping, zeer geschikt voor jonge kinderen. Heb je oudere kinderen die vermaak zoeken dan moet je hier niet zijn. Speeltuin, trampoline, minigolf en springkussen. Zwembad is nergens heel diep, niet erg groot en buiten was wel wat koud maar dat kwam vooral door de wind, de laatste dagen was het warmer. Snack/Bar en winkel zijn echt alleen voor de hoge nood, zeer beperkt assortiment. Onze mobilhome o’ hara was heerlijk, helaas in een nogal ‘kaal’ straatje vergeleken bij de rest van de camping(erg lommerrijk), maar voldoende gras eromheen en je kijkt niet op elkaars terras door de versprongen opstelling. Sanitairgebouwen netjes, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Je hoort het verkeer wel, maar ik heb me er geen moment aan gestoord. Handig dichtbij groot winkelcentrum en diverse interessante uitstapjes.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Aanrader!

Hebe,
25-7-2018

Ruime plek; mooi speels zwembad (kindvriendelijk) en uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima schoon sanitair. Fantastische streek! Misschien is het eten op de camping niet super bijzonder, maar koken bij de tent is toch ook gezellig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

D-reizen

Camping is overzichtelijk. Zelf in stacaravan gezeten en er was veel privacy en ruimte voor de caravan. Zwembad buiten is wel koud, binnen is heeft het water een fijne, warme temperatuur. Veel te doen voor jongere kinderen (Minidisco, kids club,speeltuin). Voor oudere kinderen is er weinig te doen.

Veel leuke uitstapjes die in de buurt zijn vd camping. Supermarkt 5 min rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Tegenvaller

Ellen,
7-8-2017

Bij Touroperator aangeprezen als geweldig camping met zeer groot zwembad (ja voor zeer kleine kinderen) volwassenen en jeugd geen optie. Voor de (oudere jeugd) totaal niets te doen is meer een camping voor jonge gezinnen met kleine kinderen. Raad het ten zeerste af met grote kinderen. Sanitair is netjes kampeer plaatsen waren groot genoeg. Eet gelegenheid zeer slecht geen tot weinig keus. Blij dat we maar voor een weekje hebben geboekt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede ligging

Jessica,
7-8-2017

Gemoedelijke camping , ligging gunstig om de mooie omgeving te verkennen zoals Mont St Michel, Dinard, Dinan etc.

Wij misten echt een restaurant op de camping, je kunt er alleen vette hap eten bij de Snack; (patat met kipnuggets of steak, of een onsmakelijke pizza in 3 smaken) of vanaf 18:00 bij de crêperie (behalve woensdag dan gesloten).

Bedden in stacaravans Bali zeer slecht, volledig doorgezakt,, wij hebben een luchtbed gekocht om op te liggen vanwege rugpijn na 2 nachten. Zwembad buiten klein maar mooi, alleen water zeer koud dus eigenlijk zit iedereen vnl. In binnenbad en is dus echt een mierenhoop. Leuk speeltuintje alleen rijdt er enorm veel verkeer langs want is aan begin van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Snelweg en lawaa9i

clausing,
23-7-2017

snelweg hoor je 24/7.

daarnaast tot laat (23.30 uur) luide muziek uit de bar (ook al hadden wij een huisje achter in het park). camping zit aan een drukke weg. dus je kunt niet de camping uitlopen (omheining).

huisje (bali) wel oke. onpersoonlijk personeel. zwembad erg druk en puur voor kleine kinderen.

al met al niet tevreden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi ruim park

Rachel de wolf,
16-7-2017

Het park is erg netjes en ruimtelijk opgezet. Wij zaten in een stacaravan en deze waren niet zo op elkaar geplaatst zoals je ook wel eens ziet.

Het parkj is netjes, personeel erg vriendelijk en t winkeltje heeft dat wat je nodig hebt als je toch iets vergeten bent. Ik zou er zo weer naar toe gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rustige plek met veel groen

Ingrid huygens,
2-7-2017

Overzichtijke camping voor kinderen wat afgelegen mooi terras maar spijtig geen zicht over de zwemkom

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima camping!

Femke,
1-7-2017

Het is een hele fijne camping. Genoeg te beleven, fijne eetgelegenheden, mooi sanitair. Wij vonden alleen het water van het buitenbad wat koud.

Mooie ruime plaatsen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ville Huchet in St. Malo (Ille et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ville Huchet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.