Appartement Reine Marine

6 reviews over Appartement Reine Marine in het Nederlands

Anders dan verwacht

Fam
16-8-2018

Super locatie, perfecte ligging. Ong 2 min en dan zit je op het strand. Dat was super met het mooie weer. St. Malo was fantastisch.

Appartement is ouder dan op de foto's. Wifi gratis maar doet het bijna niet (niet handig met ons werk). Hygiëne in zwembad niet goed, wc's en kleedkamers vies. Overal zand ook in het bad zelf. Parkeerplaatsen waren bizar klein. Je kon er bijna niet doorheen rijden. Personeel was ook niet zo vriendelijk.

Hoewel het zeker anders was hoe het in reviews beschreven staat, hebben we nog wel een leuke vakantie gehad. Het was op sommige plekken wel teleurstellend.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Is zijn geld niet waard

Fam v D
12-8-2018

Appartementen zijn veel ouder als op de foto's. Geen vriendelijk personeel. Parkeerplaatsen zijn te klein. Ligging perfect. Strand super.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

goed appartement

Frederik
26-7-2014

Dit appartement was goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Wij hadden de pech dat het weer niet echt meezat met erg veel wind maar hier kon het hotel natuurlijk niets aan doen. Zwembad vond ik persoonlijk wat vuil, in de kleedkamers en het zwembad lag wat zand dus dit was niet zo hygienisch. De ligging was ook wat uit de buurt van het centrum van Saint-Malo dus iedere keer met de auto doen. Wij zaten met een baby van 8 maanden en dus met een buggy, maar ook dit was moeilijk om het hotel buiten te komen omdat de wandelpaden zo smal waren, maar nogmaals dit heeft niets met appartement te maken want dat was in orde. Op voorhand ook voor babybedje gevraagd en dat stond klaar met een slaapzakje. Ook alles aanwezig in appartement. Supermarkten en bakker kortbij, ook mogelijkheid tot bestellen van ontbijt aan receptie, plaatselijke bakker brengt dat dan tot de receptie.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Aanrader voor een citytrip Saint-Malo

Walter
29-6-2014

Gelegen in een zeer kalme residentiele buurt, aan het strand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn proper bij aankomst. Badkamer (douche en bad) : ok Goed en volledig werkende keuken-uitrusting. WC is aan de krappe kant. Parking is soms wringen, niet direkt voorzien voor grotere wagens.

Gereisd Met partner in juni 2014

Prima appartement.

Hans Janssen
22-7-2012

Zeer goed ingericht appartement, proper en direct gelegen aan zee. Gratis parkeren in de parkeergarage. Behulpzaam meertalig personeel. Jammer dat er geen restaurant bij is. Er is wel een bar die te duur is. Er is een supermarkt op 8 minuten loopafstand.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

toppertje!

gerritsen
4-9-2008

eind juli 2008 verbleven wij, gezin met 2 kids, in deze residence. Het is er prachtig, schoon, ruim, netjes. Alles wat je zou willen is aanwezig. Het ligt direct aan een prachtig stukje strand. Mooie plaatsen in de omgeving, Dinand, DInard, St. Malo, Mont San Michelle. Jammer dat we er zo kort waren. Het is een residence wat inhoud dat je zelf voor je eten en drinken zorgt.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Reine Marine in St. Malo (Ille et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Reine Marine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.