Hotel Quic En Groigne **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door spokilse

Een fantastisch verzorgd hotel!

spokilse,
12-2-2011

Mooi hotel, centraal gelegen in de oude binnenstad van St.-Malo, Schone kamer, badkamer i.d., Op 50 meter afstand van een poort naar het strand bij de haven, schitterend uitzicht aldaar, alles goed bereikbaar, geweldig ontbijt en de eetruimte is leuk gelegen in de serre, welke heel licht en netjes was, zeer sfeervol met aandacht voor details. Wel raadzaam om de auto buiten de Intra Muros te zetten wegens beschadigingen die opgelopen kunnen worden, daar is door het hotel een regeling voor getroffen. Samengevat: een geweldig hotel voor vakantie of stadsbezoek!

Gereisd met partner in juli 2010