Hotel Quic En Groigne

Hotel Quic En Groigne
9,5

5 reviews over Hotel Quic En Groigne in het Nederlands

Très bon hôtel à recommander

accueil très sympathique

Hôtel très sympa

Emmanuel
      13-4-2018

Hôtel très sympa. Personnes aussi.

Bien placé dans St Malo

Chambre sympa simple et très bien. Très calme.

hotel super bien

guicheteau
          26-12-2011

l'Hotel Quic en groigne est vraiment bien nous avons passés 2 nuits, la chambre etait vraiment super puisqu'elle se trouvait indépendante de l'hotel cadre très agréable petit déjeuner bon le + les confitures maison. Le personnel très sympatique et vous donne de très bonne adresse de restaurant dans st malo.

fORMIDABLE

Lagarde
          11-6-2011

Fantastique exellent a tout point de vue calme,propre mérite une étoile de plus tenu par des gens charmants Jai passé deux jours de rêve

Een fantastisch verzorgd hotel!

spokilse
          12-2-2011

Mooi hotel, centraal gelegen in de oude binnenstad van St.-Malo, Schone kamer, badkamer i.d., Op 50 meter afstand van een poort naar het strand bij de haven, schitterend uitzicht aldaar, alles goed bereikbaar, geweldig ontbijt en de eetruimte is leuk gelegen in de serre, welke heel licht en netjes was, zeer sfeervol met aandacht voor details. Wel raadzaam om de auto buiten de Intra Muros te zetten wegens beschadigingen die opgelopen kunnen worden, daar is door het hotel een regeling voor getroffen. Samengevat: een geweldig hotel voor vakantie of stadsbezoek!

We hebben een aantal aanbieders voor Quic En Groigne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quic En Groigne in St. Malo (Ille et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quic En Groigne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quic En Groigne scoort een 9.53 uit 10 op basis van 5 reviews.