Hotel Quic En Groigne

Hotel Quic En Groigne
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Quic En Groigne voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Quic En Groigne in het Nederlands

Een fantastisch verzorgd hotel!

spokilse
12-2-2011

Mooi hotel, centraal gelegen in de oude binnenstad van St.-Malo, Schone kamer, badkamer i.d., Op 50 meter afstand van een poort naar het strand bij de haven, schitterend uitzicht aldaar, alles goed bereikbaar, geweldig ontbijt en de eetruimte is leuk gelegen in de serre, welke heel licht en netjes was, zeer sfeervol met aandacht voor details. Wel raadzaam om de auto buiten de Intra Muros te zetten wegens beschadigingen die opgelopen kunnen worden, daar is door het hotel een regeling voor getroffen. Samengevat: een geweldig hotel voor vakantie of stadsbezoek!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quic En Groigne in St. Malo (Ille et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quic En Groigne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.