Vakantiepark Nemea Le Domaine de Mauriers

4.8Matig

Frankrijk, Bretagne, St. Malo (Ille et Vilaine)

4.8Matig

• 5.9Activiteiten
  • 6.8Eetgelegenheden
  • 5.2Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Nemea Le Domaine de Mauriers voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
Meer vakantiepark info

12 reviews over Vakantiepark Nemea Le Domaine de Mauriers

• 8Charlotte20-10-2019

Hartstikke leuk gehad.

Zijn hier een week in de herfstvakantie geweest. Na de reviews hield ik mijn hart vast. Maar we werden vriendelijk ontvangen. Personeel deed echt moeite, probeerde zelfs wat engels te spreken. Huisje (4 persoons) was goed. Alles was naar Franse begrippen schoon (ben het bij centerparcs al viezer tegen gekomen). Bed was goed, 140 cm. Matras had wat dikker gemogen. Ligt inderdaad wel op een industrieterrein maar daar merk je niks van. Supermarkt is dichtbij, net als bijv. Buffalo Grill. Dichtbij uitvalswegen. Enige minpunt was het zwembad, geen lekkere stoelen om te zitten, geen ligbedje. Dat had voor mij wel gemogen. En de vloer in zwembad was wel vies. Dochter had na 2 uur zwemmen vuurrode ogen (teveel chloor of verkeerde verhouding ph). Verder geen activiteiten of animatie maar dat gebruiken we toch niet. Dus niet gemist. Verder prima vakantie hier gehad en best voor herhaling vatbaar!

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 1Jp11-08-2019

Afschuwelijk

Na 2 dagen vertrokken. We hadden geboekt voor een week. Toiletbril kapot, douchekop kapot, toiletzak van de vorige mensen stond er nog. Tuin kijkt uit op hekwerk. (Net een gevangenis). Niet proper gekuist, wat wil je. Voor 60 euro laten kuisen of zelf kuisen. (Ik wil niet weten hoe de helft van de mensen snel snel kuist voor ze vertrekken..., waar de volgende gasten dan dus de dupe van is...) ok als dit 700 euro per week zou kosten. Wij hebben het dubbele betaald. Prijs kwaliteit absoluut niet in verhouding. Van de touroperator ontvingen we nog een compensatie. Nemea zelf weigert tussen te komen.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7EvE03-10-2016

2 weken lang heerlijk genoten.

Vanwege de recensies hadden we gekozen voor een 3kamerappartement, maar hadden zelfs een 4-kamerappartement gekregen,dus was lekker ruim met een grote badkamer, groot toilet en 1 van de 3 slaapkamers was extra groot. Voor het beddengoed wat erbij zit is aan te raden zelf hoeslakens mee te nemen, aangezien deze maar 1 nacht meegaan(wegwerplakens). Ook hadden we zelf een laptop en dvd's meegenomen omdat het huren van een tv (met vooral franse zenders) erg duur was en dit was voor ons een goed alternatief. Naar centrum is goed te fietsen, maar de dichtstbijzijnde winkels op 50m??? waren toch echt in het centrum. De supermarkten waren op ongeveer 2-3km afstand, wat ook erg goed te doen was met de fiets.Bij receptie spraken ze helaas gebrekkig Engels, maar deden hun best zich toch verstaanbaar te maken. Van het zwembad moet je niet teveel verwachten, maar omdat het tijdens onze vakantieperiode erg rustig was in het park, was het groot genoeg en lekker warm. Kortom, wij hebben ons goed vermaakt, aangezien er veel te doen is in de omgeving; cap frahel met mooie wandeltocht naar fort la lattre, dinard (oude stad aan zee), dinan (oude stad met kleine kunstatteliers), dol de Bretagne (oud stadje met romaanse huizen), mont saint michel (dit hebben we gecombineerd met een bezoek aan de nabijgelegen reptielenfarm, omdat je daar na bezoek hiervan je auto gratis kon parkeren en naar de mont saint michel kon lopen waar parkeren erg duur was, maar de entree van de reptielenfarm is in verhouding met de bezoekstijd van +/-1h wel redelijk aan de hoge kant) en natuurlijk saint malo zelf. Wat ons betreft is het zeker een aanrader, maar omdat er echter maar weinig op het park te doen is, is het waarschijnlijk geen aanrader voor gezinnen met kinderen.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 9Ledent Annemie22-05-2016

Mooi rustig domein

We hebben een weekje verbleven op het domein. Onze aankomst was fijn, vriendelijke mensen die wel snel alles uitlegden, vermits er veel volk stond te wachten om 17 u. Ze waren tijdens de week zeer bereidwillig om vragen te beantwoorden. Men spreekt over appartementen maar wij hadden een volwaardig huisje met op het gelijkvloers een woonkamer met open keuken (diepvries, koelkast, vaatwasser, microgolfoven). Verder was er beneden nog een hokje met kuismaterialen en warmwaterboiler en een ruim toilet. Boven was er een slaapkamer met dubbel bed, een slaapkamer met stapelbed en een kast(je) en een badkamer met bad/douche en wastafel. In de kast vind je 6 hoofdkussens en 4 (fleece)dekens. Qua opbergruimte voor kledij is het te weinig voor 4 personen. Wij hebben het stapelbed gebruikt als kleerkast :-). Het domein zelf is vrij gelegen in een commerce-gebied. Het was er zeer rustig en je hebt helemaal geen overlast van geluid van auto's of vrachtwagens. Het binnenzwembad was zeer aangenaam warm. De sauna en het buitenbad hebben we niet gebruikt, dus daar kan ik niets over zeggen. 1 negatief punt toch wel is de properheid. Je krijgt de keuze om de eindpoets zelf te doen of hem te laten doen voor 59 euro. Volgens ons hadden de mensen, die voor ons in het huisje zaten, niet goed gepoetst (vuile binnendeuren, maar dan 'echt' vuil, vuil servies (kaas nog in de borden)). Wij hadden de indruk dat dat dan ook niet gecontroleerd wordt. Wij hebben dus zelf gepoetst en kregen zonder nakijken onze waarborg terug. Wij hebben een heerlijke week gehad met wat minder goed weer maar daar kan niemand iets aan veranderen. Zoals in vorige commentaren raad ik ook wel aan om een groter huisje te nemen (als je met 4 komt, neem dan een huisje van 6 personen).

Gereisd met partner in mei 2016

• 6Rene09-11-2015

Redelijk

Het parkje ziet er leuk uit op zich. Niet echt in een toeristische omgeving (handelszone), maar het park op zich ziet er goed uit. Modern, fris, sfeervol. Niet heel groot.

De huisjes zijn redelijk. Wel een paar minpuntjes. Toilet komt uit in de woonkamer; er is geen hal. Huisjes zijn echt gehorig! Je hoort de kamer naast je niet alleen als iemand hoest ofzo, maar zelfs als iemand een keer diep zucht. Muren zijn niet van gips, maar van karton, zo lijkt. 6 pers is het huisje zeker niet! 2pers. slaapkamer met 2 pers bed en 1 kamer met stapeldbed. En dan een slaapbank. 1 kledingkast voor het hele huis! Geen kapstok. Afwerking laat te wensen over. Het ziet er mooi uit, maar het is allemaal gebouwd met de Franse slag.

Receptie is ok; vriendelijke mensen op zich. Zwembaden (buiten en binnen), niet te groot, maar ok. Paar keer per week verschillende snackkarren op het terrein. Op zich handig. Geen winkel of broodjesservice. Carrefour (groot!) op 5 autominuten.

• 4Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 5els wassink27-08-2014

prachtig parkje, ligging zeer onaantrekkelijk

nieuw bungalowpark, mooie huisjes maar weinig tot geen privacy bij het huisje, geen speeltoestellen voor kinderen, in fitness ruimte staat 1 crosstrainer, een stepper en twee hometrainers(fietsen). binnen en buitenzwembad maar niet geschikt om bij. banen te zwemmen. Ligging van het park is zeer onaantrekkelijk, ligt achter soort industrieterrein, vanaf park geen wandelmogelijkheden. als je wilt fietsen of hardlopen moet je eerst over industrieterrein. Saint Malo is per auto in 10 min. te bereiken, erg leuke plaats met historisch centrum, winkels en restaurantjes.

• 7Onderkomen
    • 4Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2014

• 1Wilfred19-08-2014

Saai!

Prima standaard huisjes. Tv is een 24" monitor waar je 45 euro per week voor betaald. Grasveld zit vol distels dus kids moeten schoenen aan. Er is nog geen wipkip! Zelf doeltjes en basketbal ring gekocht om iets te kunnen doen. Parkje ligt in een bedrijvenpark, wandelen is bijna onmogelijk, fietsen is gevaarlijk, zeker met jonge kinderen. Wifi is zeer onstabiel en kost 15 euro per week. Receptie is bijna nooit open. Extreem duur in hoogseizoen, 8,3 beoordeling is zeker niet van toepassing voor gezinnen met jonge kinderen.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7octa10-08-2014

Redelijk vakantiepark

Vakantiepark Le Domaine des Mauriers bevindt zich aan de rand van St Malo in een soort van buitenwijk met veel grotere winkels. Wij waren met 2 volwassenen en 2 oudere kinderen en hadden een 6-persons huisje geboekt (gezien de opmerkingen van voorgangers). Dit was en goed idee: er was 1 ouderslaapkamer en een slaapkamer met 1 stapelbed. Er was maar 1 kleine kledingkast op de eerste verdieping, op de ouderslaapkamer stond alleen een bed. Beneden was er maar 1 (slaap)bank voor als je lui wilde zitten. De receptie ging zaterdags (aankomst) pas om 16:00 uur open, lange rij wachters dus. Wel aardige mensen achter de balie. Het zwembad (zowel binnen als buiten) ging om 19:00 uur dicht. Voor oudere kinderen was er weinig te doen (geen tafeltennistafel oid). De aankleding van het park is (nog) erg kaal. De keuken is goed geoutilleerd. Het erachter gelegen restaurant was alleen beschikbaar voor grotere groepen. De prijs/kwaliteit-verhouding is goed (1200,00 euro per week in hoogseizoen).

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8robbrf30-06-2014

Rustige plek

Een vrij nieuw park met verschillende aan elkaar gekoppelde vakantiewoningen. Jammer dat de afwerking (kitten en voegen) met de Franse slag zijn uitgevoerd. Wij hadden een 6 persoons 3 kamer woning. D.w.z. er is slaapgelegenheid voor 6, maar meer geschikt voor een gezin met twee kinderen. Boven twee kleine slaapkamers één met 2 pers.bed en één met stapelbed. Beneden is een slaapbank voor twee, die tevens voor te zitten is voor maximaal twee. Voor ons twee was die accomodatie prima. De badkamer is boven, maar toilet is beneden. De keuken staat vol met apparatuur waardoor er geen werkblad meer overblijft.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9arjen28-01-2014

mooi park aan de rand van St Malo

mooi nieuw park.

Netjes ingericht en in 2012 opgeleverd net voor de zomer vakantie. fijn buiten en binnenbad. Verder goede wifi verbinding bij receptie.

eigenaar is heel vriendelijke enb behulpzaam.

• 9Onderkomen
    • 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

3 tips over Vakantiepark Nemea Le Domaine de Mauriers

• robbrf, 30-06-2014

Bij het binnenzwembad is een royale doucheruimte, beter dan douchen in je eigen badje. De TV is alleen Frans er werd geen huur voor berekend zoals is aangegeven. Op zondag is er een pizzacar op het terrein. (lekker) ammer dat ze dat bij de receptie niet aangeven.

• Renate, 24-08-2013

In de omgeving is veel te bezoeken. Denk aan Saint-Malo, Cancale (oesters eten), Dinan (middeleeuws stadje), mooie stranden, boottocht vanaf Saint-Malo. Tip: kijk ook bij de franse touroperator als je gaat boeken. Dit kan nog wel in prijs schelen.

• octa, 10-08-2014

Boek een meer-persoons appartement.

0 vragen over Vakantiepark Nemea Le Domaine de Mauriers

Vakantiepark info

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand6 km
    • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel
    • Betaalde wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa