Hotel Les Acacias

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Acacias voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Les Acacias in het Nederlands

Wel wat gedateerd.

ougie, 23-6-2010

Het hotel is wat gedateerd en zo ook de kamers. De bedden waren redelijk en het sanitair ietsje onder de maat. De prijs was hier ook naar. Het hotel heeft eigen parkeer gelegenheid. De afstand tot het oude centum van St Malo is eigenlijk te ver om te lopen, dat is jammer. Er is bij dat centrum wel veel parkeer gelegenheid. Het hotel ligt pal aan het strand. Wij waren er in de vroege lente en het weer was wat onstuimig. Het verschil tussen eb en vloed is in Bretagne echt spectaculair. Bij eb heb je 300 meter strand en bij vloed is de kade muur net hoog genoeg om het beukende zeewater tegen te houden. Het is schitterend om s'avonds langs die kade muur te lopen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de lunch en het diner en zijn uit eten gegaan. We hebben ons twee dagen prima vermaakt. De eigenaar en personeel zijn vriendelijk en behulpzaam.

Ideaal voor een mooie strandwandeling.

ougie, 22-6-2010

Een wat gedateerd hotel met dus ook gedateerde kamers. Alles wel redelijk compleet. Zeer vriendelijke bediening. Parkeren op eigen terrein. Het is helaas niet te ver van de schitterende binnenstad van St Malo. Wij hebben er twee nachten door gebracht en zijn uit eten gegaan, we weten niet hoe het diner daar is. Het hotel staat pal aan het strand en je kunt mooie strandwandelingen maken. Wij waren er in de vroege lente, het was wat frisser dus. Van daar uit kun je met de auto ook verder Bretange verkennen. Het was, toen wij er waren s'avonds erg onstuimig qua weer. Het verschil tussen eb en vloed bedoeg 15 meter. Bij eb had je eerst 300 meter strand en als het vloed werd, beukte het zeewater tegen de kade. Erg spaktakulair om dat eens mee te maken. Prima bedden overigens. Het sanitair kreeg een klein voldoende.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Acacias in St. Malo (Ille et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Acacias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Acacias scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.