Camping La Cité d'Alet

3 reviews over Camping La Cité d'Alet in het Nederlands

Prima locatie

hvdvoorde
11-9-2013

Eenvoudige gemeentelijke camping op ideale locatie dichtbij Saint Malo. De eerste keer niet heel makkelijk te vinden. De camping ligt op een heuveltop verscholen tussen de bomen. Behoorlijk hellende weg naar de camping. Mooi uitzicht op de haven van Saint Malo. Wel wat lawaai van de veerhaven. Vanaf de camping een wandelpad naar Saint Malo. Camping is niet voorzien van wasmachine. Ook geen Wifi. De bezetting van de camping is internationaal: Italianen, Spanjaarden, Duitsers, Belgen, Scandinaviërs enz. Veel Fransen, heel weinig Nederlanders.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Mooie camping met ruime plaatsen

jacqueline schelleman
25-8-2013

Mooie camping hoog gelegen, wandeling rond de camping wordt beloont met adembenemend mooi uitzicht op de haven en kust. Tenten zonder stroom staan aan de rand van de camping leuk voor jongeren. Overige plaatsen veel campers afgewisseld met caravans en tenten (ruime plaatsen). Twee douche / toiletblokken schoon (2x per dag schoongemaakt), warme douchen, overdekte ruimtes voor afwas en handwas. Geen wasmachine of droger. Camping wordt veel bezocht door door-trekkers die slechts een paar dagen verblijven. Veel Fransen, enkele Nederlanders en Engelsen. Op vrijdag kraam op de camping met friet met mosselen (lekker). Midgetgolf, speeltuin aanwezig. Enkele groepen kinderen toen wij er waren, geen last van gehad staan op groot terrein. Dorpje 15 minuten lopen vanaf de camping met winkeltjes. Op 5 minuten lopen van camping pizzeria, eetcafé, zandstrandjes.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

zeker het bezoeken waard

mark
11-8-2012

Camping cite d'alet is een goed verzorgde camping met een breed uitzicht op Saint-Malo, Dinard en barrage de la rance. Het sanitair is er proper en de douches zijn er lekker warm. Er is geen restaurant aanwezig en ook geen winkeltje. Wel komt er ierdere morgen een bakker vers brood verkopen op de camping.

Gereisd Met partner in juli 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Cité d'Alet in St. Malo (Ille et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Cité d'Alet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.