Hotel Ibis St.Malo Plage

Hotel Ibis St.Malo Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis St.Malo Plage voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis St.Malo Plage in het Nederlands

Aan zee met een prachtig uitzicht

jj
21-8-2009

Vraag om een kamer met seaview. Iets duurder maar onbetaalbaar uitzicht. Kleine kamer. Goed Engelssprekend personeel. Zeer vriendelijk. Parkeren in de omgeving is gratis maar je moet even zoeken voor een plaats. Lopen naar Saint Malo is goed te doen in ongeveer 15 minuten. Ontbijt is goed en betaalbaar. Internet gratis. Steek de straat over en je kunt aan het strand zitten. Naast het hotel is een kleine pizzeria voor een goed en betaalbaar diner.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis St.Malo Plage in St. Malo (Ille et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis St.Malo Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.