Hotel Grand de Courtoisville

8.5Fantastisch

Frankrijk, Bretagne, St. Malo (Ille et Vilaine)

8.5Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand de Courtoisville voor je op een rij gezet:

481 reviews over Hotel Grand de Courtoisville

• 2018
    9Patrick15-10-2018

De h Willaert Patrick

Aangenaam Hotel dicht bij de zee . Mooi zwembad en jacuzzi . Kamers rustig en verzorgd. Weinig parkeermogelijkheden bij volledige bezetting. Restaurant met gediversifieerde kaart aan correcte prijzen.

• 9Herman14-05-2018

Heerlijk verblijf in prachtige omgeving.

Het hotel is qua aankleding ietwat verouderd, maar anderzijds heeft dit wel zijn charme. Het personeel is uiterst vriendelijk, het ontbijt en diner waren zeer verzorgd en wij voelden ons door iedereen in de watten gelegd. Je voelt de strenge maar rechtvaardige aanwezigheid van de manager-eigenaar van het hotel. De kamers zijn ruim, wij hadden een grote badkamer en balkon, prima verduistering en goeie bedden. Voor een 4-daagse was het heerlijk. Er is een zwembad, spa, het hotel is ook zeer goed gelegen, net achter de mooie promenade die rechtstreeks naar St Malo leidt. Prijs/kwaliteit voor onze 'package' was dik in orde. Geboekt via touroperator, een aanrader !

• 2017
    7Anne15-08-2017

Ervaringen in hotel Relais du Silence, St. Malo

De ligging van het hotel is perfect, rustige omgeving en direct achter de boulevard. Het hotel ziet er aan de buitenkant goed uit, binnen is het wat rommelig aangepast en toch wel oud. De kamer is rustig, bedden goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 10Eddy13-04-2017

reisje voor 25 jaar huwelijk

Het is een hotel dat zeker ten volle mag aangeraden worden. personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijt excelent!!!! diner heerlijk, enig minpuntje: het gaat iets te vlug, te weinig tijd tussen de verschillende gangen. maar we hadden een heerlijk verblijf en prachtig weer erbovernop.

• 9Joke07-04-2017

Een rustig, maar centraal gelegen hotel. Ideaal gelegen om de omgeving te verkennen. Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel. We hadden een zeer nette kamer op de tweede verdieping. Jammer genoeg hoorden we soms onze bovenburen stappen. Dit heeft te maken met de houten vloeren tussen de verdiepingen. Maar smorgens maakte een zeer uitgebreid ontbijt onze dag al z eer goed. Sommige dingen, zoals de pannenkoeken en de eitjes mochten iets warmer zijn. Ook het viergangen diner was steeds zeer lekker en verzorgd. Dit hotel is een aanrader!

• Oude reviews

2clout van nimwegen19-09-2014

Dit nooit meer

Het hotel ziet er zeer sjiek uit. Het eten is zeer goed, de kamers zijn mooi en het zwembad is lekker warm. Geen probleem zou je denken. Maar we zijn rockers. Niet gewenst in dit hotel. Zowel het personeel als de andere klanten behandelen je alsof je van een andere planeet komt. Je wordt ergens in een hoekje weggemoffeld tijdens het eten. Het personeel loopt je met een air voorbij zonder je te groeten. We zijn zelfs eerder naar huis gegaan omdat het echt niet leuk was. Verder moet je 40 minuten lopen voordat je in het oude centrum van St, Malo bent.

• 7Stut24-09-2013

Goed hotel

Hotel ligt tussen de huizen en bijna direct aan de boulevard. Wij hadden een gezinskamer wat extra ruimte bood.

• 10Flo & Co25-09-2011

Ideale uitvalsbasis op steenworp van het strand

Grand Hotel Courtoisville is ideaal gelegen in een rustige residentieële buurt Alle kamers van het hotel zijn up 2 date - volledig gerenoveerd Service "top class" zoals de tijd van toen. Dit hotel heeft zijn naam zeker niet gestolen Leuk zwembad lekker verwarmd op 29°C

Met jonge kinderen

• 8de lassasie03-01-2011

aangenaam verblijf

aangenaam hotel maar parking veel te klein avondeten kan veel beter

Met vrienden

0 tips over Hotel Grand de Courtoisville

0 vragen over Hotel Grand de Courtoisville

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand