Hotel Du Palais

Hotel Du Palais

We hebben een aantal aanbieders voor Du Palais voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Du Palais

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Hotel a várfalon belül

Gergo
6-12-2010

A hotel a történelmi városrészben található, a középkori várfalon belül. Autóval nem nehéz megtalálni, de a parkolás főszezonban kicsit problematikus lehet. A hotel szobái tágasak és tiszták. St. Malo nevezetességei 1-2 perc sétával elérhetőek. A hotel közelsége miatt egy esti, az óvárosban eltöltött vacsora alkalmával mindenki bátran ihat egy-két pohár bort.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Palais in St. Malo (Ille et Vilaine), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Palais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Palais scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.