Camping Le Châtelet

Camping Le Châtelet
8,2

5 tips over Camping Le Châtelet

joachim_3, 16-9-2013

Aan het strand veel stenen en keien, dus waterschoentjes zijn een must. Ook zie je vel kreeftjes in de schelpen, dus een schepnetje meenemen is leuk.

Let bij het strand goed op het tij,

Alexander, 11-8-2013
Reserveer plaats 202 (de mooiste plek van de camping, wat ons betreft) voor een schitterend uitzicht over de baai.
Nijgh, 7-8-2013
Mooie omgeving vooral het strand beneden het park. St. Malo mooie stadje en St. Micheal prachtige kerk met daarom leuke winkels. Plevenon daar is een vuurtoren die je kan bezichtigen. Matignon grote supermarkt Super U. Saint cast le guildo kan je leuk winkel en is op loop afstand van het park.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Châtelet voor je op een rij gezet:

Theo Heinink, 2-8-2012
Mooie stranden, Fort Latte, Cap Frehel, Saint Malo, Dinan en Le Mont Saint Michel zijn allen zeer de moeite waard!
Gebruikersnaam, 3-7-2012

Doe zeker een dagje Saint Malo (intra muros).

Of, voor iets meer natuur: Cap Frehel.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Châtelet voor je op een rij gezet: