Camping Château de Galinée

Frankrijk, Bretagne, St. Cast-le-Guildo

7.4Goed

• 6.4Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Galinée voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

Castel Camping Château de Galinée is een echte familiecamping. Ideaal voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Ze kunnen hier tafeltennissen of zwemmen in het binnen- en buitenzwembad. Op de camping vind je verder een prima restaurant en campingwinkel. Een goede uitvalsbasis voor diverse uitstapjes. St. Malo op 30 kilometer afstand.

112 reviews over Camping Château de Galinée

• 2019
    7Marie15-10-2019

Redelijk

We vonden het redelijk. Mooi zwembad, maar het was vaak niet super weer om te zwemmen. Vaak bewolkt, (gelukkig geen regen:)) Strand alleen met de auto te doen. Fietsen in de buurt is niet mogelijk door de heuvels. Omgeving ok maar niet super.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Hartholt19-08-2019

Mooie camping en veel te zien in de omgeving

De camping heeft mooie ruime plaatsen, zowel zon- als schaduwplaatsen, voor toercaravans en tenten. Sanitair zag er nieuw en schoon uit en werd goed bijgehouden. Wel moet je even lopen om er te komen. Prima zwembad en genoeg vermaak voor de kinderen. Er is veel te zien en te doen in de omgeving en mooie zandstranden op enkele minuten rijden van de camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Christel Buis16-08-2019

Aanrader ondanks minpunten

We zijn met de caravan naar chateau de galinee geweest. Er werd van te voren slecht gecommuniceerd over de standplaats. We wilden een rustige plek , maar dat werd het niet. En deel van de camping is vrij nieuw en daar staat alles te dicht op elkaar. De linkerzijde van de camping, met de veldjes is heel mooi. Gelukkig werd er ter plekke wel gelijk een oplossing gezocht. We konden vier dagen later verhuizen.
    We bieb de camping reactief duur. Er is geen toezicht dus het kan erg onrustig zijn savonds. Er wordt in het zwembad niet gecontroleerd op polsbandjes, de juiste zwembroeken en je mag gewoon met je luchtbed het zwembad in. En aantal jaar geleden werd daar streng op toegezien. Wij vinden de vele huuraccomodaties erg ongezellig. Sanitair is prima. Groot pluspunt van deze plek is de omgeving. Prachtige dorpje st Cast met heerlijk ijs, mooie stranden en stadjes. Ik zou niét in het hoogseizoen naar deze camping gaan.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 8Rudi09-08-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Camping is super. Omgeving is vrij saai. Afstand camping Nasr de zee is ook vrij ver om ‘ ff’ te doen. Restaurant vond ik matig. Overdag niet geopend( bar ook niet) en hoge prijzen.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Berry08-08-2019

Te weinig sanitair en te ver lopen

Rustige camping. Weinig gezelligheid. Vooral veel verhuur van huisjes, waar je met je tent of caravan tussen wordt gezet. De camping heeft slechts één (gratis) sanitairblok voor de hele camping en de afstand tot dat blok kan dus heel groot zijn. Zou niet moeten kunnen voor een camping die pretendeert 4 sterren te hebben. WC’s vaak bezet en WC papier vaak op. Wordt wel redelijk schoongemaakt. Zwembaden zijn prima in orde. Voor mij een van de mindere van de Castels keten. Kom hier niet terug.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10laura marije de boer30-06-2019

heerlijke campung

geweldigverblijf. voor mij de 5 e keer dat ik hier terugkom. Mooie omgeving, fijne rustige en schone camping, in 1 woord fantastisch

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    4RS05-09-2018

Nooit meer. Achterstallig onderhoud.Matige camping

Bij aankomst troffen we een erg stinkende stacaravan aan. Rook er naar een viezige dennengeur om andere geurtjes te maskeren. Als eerst maar eens flink gelucht. Bedden opgemaakt. De dekens waren waarschijnlijk vochtig of niet gewassen/gelucht geweest. Deze stonken naar een tas met gebruikte voetbalkleding, die er al een aantal dagen stond. De lakens uit het lakenpakket waren al tevens niet vrij van vocht/stank. De camping is redelijk. Hier en daar wel veel achterstallig onderhoud en had na het zien van de foto’s er wel stukken meer van verwacht qua uitstraling. Dat vonden wij wel jammer. Campingwinkel is matig. Deze is niet gehele dag geopend en matig gevuld. Zwembad is goed! Vriendelijk ontvangst door Engelse medewerkers. Zij hebben uiteindelijk na enig klagen onze dekens vervangen op goed geluk, helaas waren deze dekens al niet veel beter. Het was al met al niet onze vakantie en zijn na een kleine week vertrokken voor beter!

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 8Moo21-08-2018

Fijne camping

Qua opzet een fijne en gemoedelijke camping met veel bomen. Vooral Nederlanders, Engelsen en Fransen. Vooraan zijn de zwembaden, het restaurant, de springkussens en pingpongtafels, de ontmoetingsplek voor jong en oud. Onze kinderen van 14 en 17 jaar hebben zich hier goed vermaakt ook ' s avonds tot 23.00-23.30 uur. Doordat ze hier "chillen" en dit een stukje van de tenten en caravans af ligt, heeft niemand er last van. Over het algemeen is het 's avonds vroeg rustig. Zwembaden zijn misschien niet heel erg groot maar het is voldoende en ze zijn prima! Shorts kunnen gedragen worden. Een nadeel is dat er maar 1 sanitairgebouw is waardoor het voor sommige gasten ver lopen is. Oplossing: privé sanitair huren. Het sanitair is goed, helaas laten niet alle gasten het netjes achter. Nog een groot nadeel is het slechte bereik op internet/wifi; Tip: gratis bij de Super U op 5 min. afstand. Leuk dorp, mooie stranden op 5 min. gratis parkeren.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Janneke20-08-2018

Teleurstellende camping

Grootschalige camping, mooi gelegen in groene omgeving. Zwembad is erg druk in hoogseizoen, maar leuk voor kinderen. Springkussens en tafeltennistafels goed in orde, ook de kleine speeltuintjes op de velden zijn nieuw en goed verzorgd. Wij verbleven in een mobil home, hier zijn er erg veel van en staan ook redelijk dicht op elkaar. De kampeerplekken oogden ruim, behalve die van verhuurtenten, deze stonden haring aan haring. Onze mobil home was niet - of slecht schoongemaakt. Helaas waren de bedden erg slecht, doorgelegen matrassen en gebroken lattenbodems. Ook de douche functioneerde niet goed, je kon in 1 stand (heet) douchen, dus de kinderen konden dit niet zelfstandig doen. De receptiedame was vriendelijk en behulpzaam, maar helaas waren de gebreken niet te verhelpen door de opzichter. Camping is te duur voor wat het biedt, zeker geen 5 sterren waard.

• 4Eetgelegenheden

• 6Marleen19-08-2018

Geen tweede keer

Laat je niet verleiden tot een plekje op het veld. Er zijn geen pleknummers en dus wordt het veld propvol gestopt met alle last minute of spontane boekingen. Mooi dat eigenaar iedereen een plekje wil geven maar daar waren de faciliteiten niet naar. 1 douchecabine en veel te weinig afwasbakken. Als deze intensief worden gebruikt moeten ze ook vaker schoon worden gemaakt. 2x per dag met tuinslang rond is veel te weinig. Mensen maken er zelf een zooi van, maar dit kan wel wat vaker gecheckt worden (vooral als je jezelf neer wilt zetten als een 4 of 5 sterren camping). Daarnaast hebben wij een leuke, gezellige campingsfeer gemist, maar dat kan natuurlijk ook aan de periode hebben gelegen. Het zwembad was overigens prima en wel goed schoon. Omgeving Bretagne prachtig en we hadden super weer, dus we zijn er veel op uit gegaan wat voor ons wel voor een fijne vakantie heeft gezorgd.

• 7Eetgelegenheden

Camping Château de Galinée info