Camping Château de Galinée

Camping Château de Galinée
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Galinée voor je op een rij gezet:

102 reviews over Camping Château de Galinée in het Nederlands

Geen tweede keer

Marleen
19-8-2018

Laat je niet verleiden tot een plekje op het veld. Er zijn geen pleknummers en dus wordt het veld propvol gestopt met alle last minute of spontane boekingen.

Mooi dat eigenaar iedereen een plekje wil geven maar daar waren de faciliteiten niet naar. 1 douchecabine en veel te weinig afwasbakken. Als deze intensief worden gebruikt moeten ze ook vaker schoon worden gemaakt. 2x per dag met tuinslang rond is veel te weinig. Mensen maken er zelf een zooi van, maar dit kan wel wat vaker gecheckt worden (vooral als je jezelf neer wilt zetten als een 4 of 5 sterren camping).

Daarnaast hebben wij een leuke, gezellige campingsfeer gemist, maar dat kan natuurlijk ook aan de periode hebben gelegen.

Het zwembad was overigens prima en wel goed schoon.

Omgeving Bretagne prachtig en we hadden super weer, dus we zijn er veel op uit gegaan wat voor ons wel voor een fijne vakantie heeft gezorgd.

Leuk (maar geen 4-5 sterren camping)

R de K
16-8-2018

Leuke middelgrote camping in mooie omgeving.

Wordt met vier en soms vijf sterren gewaardeerd maar daar ben ik het niet mee eens.

De voorzieningen waren er maar er waren wel wat grote verbeterpunten.

De schoonmaak en hoeveelheid van het sanitair liet veel te wensen over.

Doordat er te weinig toiletten en douches waren stond men vaak letterlijk op elkaar te wachten en dat was voornamelijk in de ochtend en avond.

Ook na 2x per dag “ reiniging” stonk het er nog en er werd gewoon met een tuinslang schoon gespoten..

Geen toezicht in de twee toilet/douche/wastafel paviljoens. Helaas zoals altijd weet niet iedereen de plek schoner achter te laten dan hoe hij hem aantreft.

In een schoon gebouw ben je daar een stuk eerder geneigd toe. Campingpersoneel was niet “ zichtbaar” aanwezig.

Geen toezicht bij de zwembaden en of speeltoestellen.

Geen toezicht op lawaai na 23.00uur

Verder goed hoor maar dit past niet bij 4-5 sterren .

Mooie, niet heel gezellige, camping

Erik de Graaf
13-8-2018

Prima camping in een mooie omgeving. Alle voorzieningen die je van een 4 - of 5 sterrencamping zou verwachten. Er ontbrak maar 1 ding; sfeer. Het publiek was redelijk gemengd qua nationaliteit, maar op de 1 of andere manier gedragen de Fransen en Engelsen zich op deze camping minder gezellig, waardoor ook de Nederlanders wat meer op zichzelf waren. Veel huurtenten en stacaravans op deze camping met "minder campinggevoel" en meer individualisme als resultaat. Desalniettemin hebben wij 10 heerlijke dagen in Bretagne gehad. Leuk uitstapjes en St. Cast is een uitstekende badplaats met mooi zandstrand. Echt Frans restaurant Gilles de Bretagne in Notre dame de Guildo is een aanrader op 5 km afstand.

lovely camping site

Marjon
13-8-2018

This summer, we stayed for the second time on Chateau de Galinee. We loved this camping. The swimming pool is everything our kids need; enough room to swim and two cool slidings.

Last year, the toilets were a little bit cleaner than this year. It was sufficient this year, but could be a little bit better.

The camping is situated in a lovely area, Saint Cast le Guildo has a beautiful beach and is some what touristic, but not too much .

Altogether I would recommend this camping!

Te duur voor deze service

De Haas
12-8-2018

Mooie camping met grote plekken. Kijk wel goed waar zon of schaduw is. De schaduw plekken zijn echt hele dag schaduw.

Zwembad is leuk en wij vonden hem niet koud.

Restaurant is rommelig, veel te weinig personeel dus eten werd snel op tafel gekwakt en 11 euro voor een diepvries pizza. Best veel.

Sanitair is rond uit vies. Overal ligt toiletpapier en afwassen ook niet echt fris.

5 euro per dag voor Wi-Fi op zo'n dure camping en ook nog 3.50 pp voor zwembad moeten betalen rond uit belachelijk.

Kom je op de bonnefooi dan is er grote kans dat je op het veld word gedrukt. Dan sta je echt hutje mutje en dan zijn de prijzen variërend kwamen wij helaas achter. En kun je zo als ons fluiten naar je centen als je klaagt.

Jeugd hangt niet op de camping ro d maar voor bij restaurant. Ook geen last vd entertaiment wat elke avond er was. Bij ons wel veel kinderen tot 16 jaar.

Veel jonge koters 4 jarigen die erg laat nog rond lopen daar.

prachtige omgeving 👌🏼

Brigitte
11-8-2018

Rustige en erg groene camping in een prachtige omgeving.

St malo,Dinnard,Dinan,chateau la latte,mont saint Michel zijn een kleine greep uit plaatsten die je echt gezien moet hebben 👌🏼

De camping is ideaal voor mensen met kinderen tot een jaar of 12.

Er zijn (bijna) geen oudere kinderen dus je krijgt niet/zeer moeilijk aansluiting als je als puber nog meegaat met je ouders 😉

Jammer dat dat niet iets duidelijker aangegeven wordt op de site.

Er stond zelfs dat er een disco was,wat niet zo is !

Campingwinkel en restaurant waren het grootste gedeelte van de dag gesloten.

Je kunt niet even gezellig iets drinken of een ijsje halen.

Wat wij ook raar vonden is dat er geen toezicht/badmeester/EHBO is bij het zwembad terwijl de camping gespitst is op jonge kinderen.

En slechts 1 sanitair gebouw voor de hele camping is ook erg krap en vrij ver lopen als je ergens achterin staat.

Het gebouw werd wel erg goed schoongehouden !

Mooie camping in een prachtige omgeving. Heerlijk zwembad en goed eten in het restaurant, mits je de tijd hebt. Zeer ruime plekken met water.

Helaas hadden wij zeer luidruchtige asociale buren die tot diep in de nacht schreeuwden. Natuurlijk kan dit overal gebeuren, maar als je boekt op een ‘charme camping’ voor €900,- voor 2 weken, waar het na 22.30 rustig zou zijn, verwacht je dat er iets met je klacht gedaan wordt; de vriendelijke jongedame bij de receptie vertelde dat er meerdere klachten waren binnengekomen rondom dit gezelschap en er zou wat aan gedaan worden.Niets helaas.

Ook zaten wij op ruim 800 stappen (je moet wat doen terwijl je jezelf wijsmaakt dat je heus niet zo nodig moet😉) van het sanitairgebouw. Genoeg toiletten+ douches. Toiletpapierhouders vaak leeg. Tijdens spits geen warm water/piezelstraaltje.WiFi duur en slecht, maar kregen ons geld terug.

online €70,- op de camping €50,- per 14 dgn! 1 dag eerder vertrokken

Heerlijke vakantie

Fam. Visser
31-7-2018

Hele mooie camping, aardig personeel. Mooie grote plekken. Heel veel verschillende huur accomodaties. Helaas hadden we een wat ouder type stacaravan in de schaduw, die wat muf en vochtig was. Dus zou eerder voor een wat duurder type kiezen de volgende keer. Heel veel leuke plaatsjes in de buurt. Dinan echt een aanrader. Dinand neem je strandspullen mee, heel gezellig stad strand. Zo ie zo op pad gaan met zwemspullen, zijn hele mooie strandjes langs de kust.

Mooi, rustig, maar neem je eigen fiets mee.

Alan Killip
18-7-2018

Alles wat de camping team doen, doen ze goed. Een mooie plek met mooi zwembad en terrein. Maar er zijn een paar dingen die zouden het voor ons beter hebben gemaakt. De winkel is alleen open in de ochtend, de restaurant/bar is alleen open in de avond en er was geen fiets verhuur. De camping is +/- 3 kms van een dorp dus zonder fiets moet je alles doen met de auto. Het lukte mij een fiets te huren bij een hotel in St Cast (de hotel eigenaar was heel aardig in bracht de fiets naar de camping toe en haalde het weer op voor mij). Maar het verbaasde mij dat de camping niets doet qua fietsen.

mooie camping

rene van den berg
3-9-2017

mooi terrein, grote plaatsen .geweldig sanitair, erg schoon. probleem er is maar 1 toiletgebouw voor de gehele camping. ook erg duur, moest bijbetalen voor een tentje naast mijn caravan.moesten ook een polsbandje kopen voor controle zwembad,geldklopperij..geen controle gezien. grote geen gratis wifi beschikbaar, alleen betaald (wel goed) internet via gsm bijna niet mogelijk, camping ligt een stuk vd openbare weg af .

mooi groot buitenzwembad met glijbanen,onverwarmd , wel een klein binnenzwembad.weinig animatie .

erg veel engelsen... bar erg nieuw en ongezellig , afhaal pizzas waren erg goed.

omgeving erg mooi, diverse stranden heel dichtbij.grote supermarkt 3 km, lidl bijv 10 km.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château de Galinée in St. Cast-le-Guildo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château de Galinée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Château de Galinée scoort een 7.54 uit 10 op basis van 102 reviews.