Appartement Résidence Ker Mael

7.3Goed

Frankrijk, Bretagne, St. Briac-sur-Mer

7.3Goed

• 6.3Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Ker Mael voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

22 reviews over Appartement Résidence Ker Mael

• 6bikerbooker26-12-2015

Vergane glorie

Dit vakantiedomein heeft zijn beste tijd gehad. Lange donkere gangen en een gedateerd appartement voor een schappelijke prijs in juni. Het golvend vinyvloertje had zijn beste tijd ook gehad. Wel een ruime slaapkamer en goed bed. Echter niets om je kleding aan te hangen. Dus leefden we een week uit onze koffers.

Gereisd met partner in juni 2015

• 3D de Jong19-08-2015

Vies zolderkamertje, geboekt via touroperator

Klein en vies appartement. Niet zoals door touroperatorbeschreven. Badkamer stikt naar urine. Keuken is vies en ook het bestek, het servies en de koelkast. Bedbank is niet geschikt voor volwassenen. Heel slecht dat touroperator dit aanbied!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Rose27-07-2014

fijn appartement

juli 2014

Heel vriendelijk en service gericht personeel.Wanneer je iets vraagt, denken ze met je mee. Wij hadden dus een dubbel matras, en wij nemen altijd ons dekbed mee, je weet in Frankrijk hebben ze vaak nog dekens. Het appartement is heel gezellig ingericht,wij hadden uitzicht op het zwembad. Je hebt een grote receptie met banken waar je wifi ontvangt en tv kunt kijken. Je hoeft maar over te steken en je bent bij de zee, je hebt er verschillende stranden.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7jennybroeren04-06-2011

Prachtige streek

Hoewel eerste indruk v/h appartement (131) een beetje tegenviel, grenen meubilair is danig beschadigd dat het eigenlijk aan vervanging of renovatie toe is, heeft de ligging v/d residentie alles goed gemaakt.Het app was héél proper bij aankomst en keukenhoek en toestellen zagen er onberispelijk uit.Badk ook oké,alleen haak om douchekop omhoog te hangen, ontbreekt (niet praktisch).Het tweepers.bed meet amper 1m40 en dat vonden wij te klein.We verbleven met 2 volw. in een 5pers. app. Een grotere bezetting met volwssn is niet aan te bevelen, dan loop je mekaar voor de voeten. Beperkte bergruimte. We hadden zicht op zwembad en dat was leuk.Hoewel het er behoorlijk winderig kan zijn, hadden we alle dagen zon en hebben genoten van schitterende kustwandelingen naar bijv. St Lunaire en St-Briac-sur-Mer.Er is zoveel moois te zien in de omgeving. Aanraders : Fort La Latte,Cap Fréhel,Dinan,Dinard,St Malo. Kortom:onze week was meer dan goed gevuld en we blikken terug op een fantastische vakantie.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Hilde Roobroeck27-07-2010

Voor herhaling vatbaar - aanrader

Wij waren daar in juli 2010 met 3 kinderen. Heel goed meegevallen. Ik had voor 5 personen geboekt, maar we hadden duidelijk een appartement voor 6, waardoor er zeker genoeg ruimte was (badkamer, 2 slaapkamers, WC, ruime living met kitchenette en balkon). Faciliteiten in de residentie meer dan OK. Allen af en toe problemen met het draadloze internet, maar de uitbaters deden hun best om dit zo snel mogelijk op te lossen. De ligging is perfect: vlak bij strand en vele mooie plaatsen in de buurt (St Malo, Dinard, St Lunaire,...).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8A.19-06-2010

Rustig aan het strand

We zijn hier met 2 kinderen geweest in Mei 2006. Rustig gelegen vlakbij het strand. Klein verwarmd zwembad en iets groter onverwarmd buitenzwembad. Vriendelijke ontvangst, schone eenvoudige inrichting. Leuke markt in St Lunaire. St Malo en Dinan zijn oude steden die interessant zijn om te bezoeken. Ook Mont St Michel is leuk maar wel erg toeristisch. Ook Cap Fréhel is binnen bereik met prachtig uitzicht vanaf de kliffen over zee.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2007

• 8danny en kathy16-05-2010

zeer goede ligging,

zijn geweest van 8/05 tot 15/05/2010 , weder was niet slecht, wel een koude noorderwind. appt van 5 personen genomen voor 2 pers, veel ruimte, doch kleine keukenhoek. verwarmd ? zwembad buiten had maar 17 graden, binnen was het water 28 graden. fitnessruimte bestaat uit 2 roeitoestellen en 2 loopbanden, met nog 1 fiets. voor de rest een geslaagde vakantie, en mooie uitstappen gemaakt.

Gereisd met partner in mei 2010

• 4Van Heijzen W25-01-2009

Renovatie gewenst

Najaarsvakantie okt-2008, wel geboft met mooie weer. Kermael goede ligging voor daguitstapjes, en mooie wandelingen langs de kust. residentie zelf zeer dringend aan renovatie nodig, appartementen slecht onderhouden, hadden vier jaar geleden al gerenoveerd worden. Directie verontschuldigd zich al bij aankomst.

Gereisd met partner in januari 2009

• 6van Beelen24-03-2008

De ligging van het appartementencomplex was heel mooi. Verder was de schoonmaakkwaliteit slecht. Het leek net alsof er al een jaar niemand in het appartement was geweest.

Gereisd met partner in maart 2008

• 8Nietje05-11-2007

Geweest in juli dit jaar. Goede ontvangst, net appartement, niet te groot, maar alles aanwezig. Goede parking voor de deur, leuk zwembad. Straat over en aan het strand. Wel heel rustig gelegen, in dorpje zelf niet veel te doen, wel goed om wandelen langs de kust (niet te doen met buggy). Ideaal voor uitstappen: Saint-Malo, Mont-saint-Michel, Dinard, Dinand. Eerder voor een rustige vakantie. Zeer goede prijs / kwaliteit. Vooral veel families met kleine kinderen en ouderen (met honden) gezien in het gebouw in die periode.

Gereisd met familie in november 2007

2 tips over Appartement Résidence Ker Mael

• Rose, 27-07-2014

Een leuk uitstapje is St Michel, Dinand, St Malo en Dinard

• bikerbooker, 26-12-2015

Neem beslist warme kleding mee, want het kan behoorlijk fris zijn en waaien.

1 vraag over Appartement Résidence Ker Mael

• werkman, 23-09-2011

bedlinnen

is er bedlinnen te huur??

Rose, 27-07-2014

Ja