Camping Manoir de Ker an Poul

7Goed

Frankrijk, Bretagne, Sarzeau (Morbihan)

7Goed

• 7.6Eetgelegenheden
  • 6.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

21 reviews over Camping Manoir de Ker an Poul

• 5Fam. Haitsma05-11-2014

Nooit weer

Afgelopen zomer deze camping voor 1 week geboekt, maar al na 3 dagen vertrokken. Wat een afknapper. Alleen maar mobilhomes in straatjes op elkaar geplakt, met hier en daar een kleine plek voor een eigen tent of caravan. Als tent-kampeerder voelden wij ons niet echt welkom. De toiletgebouwen waren heel smerig. Het stonk er ontzettend, bovendien zat de viezigheid gewoon op de muren! Het geheel werd maar 1x per dag schoongespoten met een hogedrukspuit en daarna gebeurde er de hele dag niets meer. Het binnenzwembad is heel klein en daardoor niet geschikt om lekker te zwemmen. Het water in het buitenbad was koud.

Onze kinderen kregen totaal geen aansluiting bij de (voornamelijk) Franse jeugd.

De omgeving is prachtig, veel gewandeld, leuke stadjes bekeken, dus van de omgeving wel genoten, niet van de camping.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 4Simone05-09-2014

Dit nooit meer!

Aankomst 12.00 uur de receptie gesloten, ging om 14.30 uur weer open stond nergens vermeld Bij het plaats aangekomen, was deze ca 80m2, met grote caravan We konden nu de caravan + voortent plaatsen We werden geplaatst tussen mobile homes Andere plekje naast ons was braakliggend grond Stroom aan de overkant v/d plek en weg Het sanitair werd slecht schoongemaakt M.n de toiletten 1 spuitje van iets en een emmer water erachteraan bleek voldoende Om je te wassen/afwassen had je lauw water of koud Op verschillende tijden geweest en 2 gebouwen gehad Verder werden de wasgelegenheden na 23 uur afgesloten Het binnenzwembad ontzettend klein werkelijke zwemgedeelte 6x6m Het buitenbad iets groter, maar verschillende diepten, minder geschikt om zwemmen Restaurant/bar was open 9 tot ca 12 uur en vanaf 18.30 uur Winkeltje had dezelfde tijden Personeel erg onvriendelijk en sprak geen Engels Voor de kleinere kinderen was er 1 glijbaan. Voor de oudere jeugd was er iets meer te doen, maar hield niet over

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Carin27-07-2013

Leuke kasteel camping

We komen net terug en hebben een heerlijke vakantie gehad. Camping ligt dichtbij het strand en heeft een binnen en buiten bad. Campingwinkel maar ook in het dorp een supermarkt. Het plaatsje Penvins is heel klein maar wel sfeervol om er ' s avonds wat te eten en 1 buurt café. Ook het restaurant op de camping is goed, goedkoop maar eenvoudig. Het schiereiland is zelf wel leuk, maar niet heel bijzonder. De stranden zijn prachtig en er is een mooi groot kasteel Suscinio. Vannes is een mooie stad ongeveer 20 minuten rijden.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7Jacqueline10-08-2010

Goede vakantie

Een niet te grote "erg franse" camping. Animatie is alleen in het Frans. We kwamen er dan ook achter dat er een speurtocht was geweest. Af en toe muziek in het caféetje. Rond 12 uur 's nachts was het stil. Mobilhome was in nieuwstaat en schoon. Prachtig strand op ongeveer 700 meter. Zwembad niet zo groot als op de foto ( met groothoeklens) te zien is. Wel is er een badmeester aanwezig. Onze dochter van 14 vond geen aansluiting met de franse jeugd. Verder is er veel te ondernemen en te bezichtigen in de omgeving. Deze is prachtig.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8Miriam van Peer21-07-2008

Heerlijke vakantie!

We zijn begin juli naar deze camping gegaan, waren nog niet veel kampeerders over het algemeen waren het Fransen. Perfecte sportgelegenheid voor mijn zoontje(10), die fanatiek voetballer is en eigenlijk allerlei sporten leuk vind. Hij heeft zich perfect vermaakt op het sportveldje! Mijn dochter (13) is prima opgenomen in het franse meidenclubje en ook zij heeft zich goed vermaakt. Zwembad was minder, zou verwarmd zijn maar dat was stuk en was na 11 dagen nog steeds niet gemaakt. Heerlijk te voet naar het strand!!! Receptie: vriendelijk en bereid om je te helpen. touroperator: minder, ze was later dan ons op de camping en niet heel erg behulpzaam vonden wij. De stacaravan hebben we nog nooit zo vuil aangetroffen als op deze camping. maar dit alles mocht de pret niet drukken, we hebben toch een fijne vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2008

• 8C. Schaap04-09-2007

Leuke, nette camping in een klein frans dorpje, 700 meter van het strand, het zit niet in de plaats Sarzeau maar in Penvins.Lekker pizza om af te halen, aan de overkant van de camping een kleine supermarkt. Prachtig weer gehad. 1 week zuid-bretagne en 1 week noord-bretagne gedaan. In het noorden veel meer leuke plaatsen, maar in het zuiden mooier weer. Stacaravans splinternieuw en van alle gemakken voorzien en ook goed schoon. Leuke week vakantie gehad

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7S.van Galen17-08-2007

Op zich een leuke camping. Helaas bijna elke avond tot 23:30 uur live muziek of disco. tot op het strand( 700 meter verder) te horen. Wordt veel georganiseerd voor kinderen voornamelijk voor franse kinderen. Alles staat in het frans. overwegend fransen op deze camping. veel jeugd tussen 5 en 17 jaar( ook voornamelijk frans)Nederlanders op 2 handen te tellen. Na 24:00 uur is het pas rustig op de camping

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7gien06-08-2007

Prima camping. Leuke ligging, klein maar prima zwembad, animatie gaat ermee door. Mooie verschillende stranden.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2007