Camping La Madone

2006

We waren om 14

Karin Sijs
17-9-2006

We waren om 14.00 uur bij de camping na een lange autorit. De receptie bleek met een hefboom gesloten tot 15.00 uur. Er was nergens een hond te bekennen. Niet in de snackbar, niet in de winkel, niet in de receptie. We konden dus niets anders doen dan ofwel wachten ofwel ergens anders naartoe gaan. En we waren de enigen niet. Ik ben blij dat we in plaats daarvan naar de camping Lann Hoedic zijn gegaan. Een schot in de roos. Het is toch te zot als je alleen voor 12.00 uur en na 15.00 uur op een camping terecht kan? Ik kom daar nooit meer! Karin

Gereisd met partner in september 2006
      2005

fam stoffers

We vonden het wel leuk weinig te doen voor 14 jarige alleen disco s'avonds voor 20 jaar en ouder is niet zo heel veel te doen.

volgens de anwb spreken ze ook engels nou mooi niet of veel te weinig

Gereisd anders in augustus 2005

• AdresLieu dit Penvins 56370
      • E—mailadres
      • Website
      • Telefoonnummer+33 297673330

Nog geen informatie beschikbaar over Camping La Madone

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Madone in Sarzeau (Morbihan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Madone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.