Vakantiehuis Dagorn

2008

Heerlijke vakantie

Pauline Besselse
27-6-2008

super vakantie gehad. Huis is groot en tuin ruim. Hier en daar wat aandachtspunten (spinrag, maar verder niet smerig, klemmende deuren, diverse makementjes, kapotte buitenstoeltjes, geen telefoon). Plek/gebied is erg mooi. Strandje op 200meter (golf Morbihan) vonden wij niet erg geschikt om zelf te zwemmen. Wel voor wandelen met honden/zwemmen honden prima. Paar km verderop atlantische kust/stranden prachtig en wel geschikt voor zwemmen, watersporten etc. (Penvin, St. Gildas de Rhuys). Huis was verder wel knus ingericht en heeft voldoende spullen. De eerdere beoordeling, dat het een vies vlooienhuis is, is voor ons absoluut niet herkenbaar.

Gereisd familie in juni 2008

is groot huis met ruime omheinde tuin in Le Duer 2,5 km van Sarzeau af. Het ligt aan de golf van de Morbihan. Het strandje op 200 meter was wat ons betreft leuk voor de honden en voor ons om te wandelen (en honden zwemmen). Door enorm verschil eb/vloed, niet erg uitnodigend om zelf te gaan zwemmen. Daarom steeds naar de Atlantische kust gegaan een paar km (Penvin, St. Gildas de Rhuys, etc) verderop, waar je wel uitstekend kunt zwemmen etc. Prachtig gebied. Het huis was over het algemeen prima, met wat aandachtspunten hier en daar (veel spinnenwebben aan plafond, verder wel schoon, wat klemmende deuren, kapotte plastic stoeltjes voor buiten, geen telefoon, etc). Al met al een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd familie in Fri Jun 27 2008 17:27:52 GMT+0000 (UTC)
2006

Een vies smerig slecht ingericht vlooienhuis, nooit naar

pim
31-7-2006

Een vies smerig slecht ingericht vlooienhuis, nooit naar toe gaan.

Gereisd familie in juli 2006

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dagorn in Sarzeau (Morbihan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dagorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.