Camping Capfun Lodge

133 reviews over Camping Capfun Lodge in het Nederlands

Nooit meer

Linda saey,
12-8-2018

Niet veel te doen op camping zelf. Weinig te doen in de buurt. Klein zwembad. Geen winkeltje aanwezig . veel te duur voor wat het is

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zou zo weer terug gaan

Martin,
14-7-2018

Super lekkere challetjes, vrij nieuw allemaal, goede zwembaden leuk voor jong en oud! Leuke speeltoestellen voor de kinderen, strand op 5 minuten rijden. Wij hebben een top vakantie gehad hier!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Nw. eigenaren hebben de camping vernield

GERARD,
27-5-2018

Deze camping is door de nieuwe eigenaren totaal vernield en heeft nu de aanblik van een "kamp". Een zware conclusie, maar iedereen die hier aankomt denkt niet meer aan vakantie. Bij aankomst springen de tranen in je ogen en je maakt direct rechtsomkeert. Wat een dis-respect hebben de eigenaars voor de kampeerder en zijn portemonnee.

Dit was een mooie camping met veel gras, appelbomen, redelijk sanitair. Een prima plek voor een leuke vakantie met je caravan, tent of het huren van een huisje. Voor de eigenaren van een caravan of tent is geen plaats meer. Het gras is weg, de appelbomen zijn weg, daarvoor in de plaats grind, asfalt en onverzorgd onkruid en wat grassprieten. Dat nu al niet meer verzorgd wordt laat staan gemaaid. De honderden donkerbruine- en witte "chalets" staan veel te dicht op elkaar. Een regelrechte aanfluiting!!! De camping is mijn inziens ook gevaarlijk voor kinderen gezien de opgebroken toiletgebouwen. Advies: Kijk eerst wat je krijgt voor je vakantiegeld en boek dan pas. Alle campings in de omgeving van de Golf van Morbihan zijn een beter alternatief.

Gereisd met partner in mei 2018

Leuke camping

Rob en Heidi
22-8-2016

We zaten in een gloednieuwe, moderne mobile-home waarin alles aanwezig was. De staplekken van de camping zijn zeer ruim, de sanitaire ruimten zijn netjes. Er is een restaurantje, maar zeer beperkt en hier kan een fles melk gekocht worden en brood voor de volgende dag besteld worden. Dit is de 'winkel'. Wel leuk is de verkoop van patat per kilo, wat je meeneemt in een eigen kookpan. Het zwembad is prima, de glijbanen leuk. Ook de speeltuin is erg mooi en de nieuwe toren is heel leuk. Enkele faciliteiten zijn voor verbetering vatbaar: Het is 's avonds erg donker door te weinig/geen verlichting langs de hoofdpaden. De Wifi-verbinding is abominabel slecht. Het entertainment is volledig gericht op Franstaligen en de niet-Franstalige kinderen worden gewoon genegeerd. Ook bij het zwembad mogen de Fransen eten, roken, zwemmen met sportbroek, glijden met grote groepen tegelijk, zwemmen met zwemvliezen, terwijl de Belgen, Britten en Nederlanders direct worden aangesproken. Bij commentaar hierop snapt men in ene niet waarover het gaat. Wij hebben evenwel een leuke vakantie gehad en omdat de camping bezig is met verbeteringen zal ook het lijstje minpunten kleiner gaan worden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Zeer goed

22-8-2016

Nette, goed onderhouden camping. Mooie accommodaties (Habana TV) Voor gezinnen met kleine kinderen is deze camping zeker aan te raden. Vriendelijk personeel. Het restaurant doet wat oubollig aan. Het zou handig zijn als er op drukke momenten meer personeel aanwezig is.

16-8-2016

Leuke camping in een rustige omgeving. Niet al te grootschalig met voldoende voorzieningen op en in de nabijheid van de camping. Afmetingen van de kampeerplekken is erg verschillend. Dit staat ook op de site (100-180 m2) maar toch is dit het vermelden waard. Aangezien de prijs hetzelfde is zou het verschil minder groot moeten zijn. Met vouwwagen en bijzettent bleef er weinig ruimte over.

9-8-2016

Rustige gezins camping. Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen t/m 14 jaar.mooie omgeving. Prive stranden redelijk dichtbij. Buitenzwembad wel klein. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Mobiel home zeer netjes. Genoeg Nederlandse gezinen dat maakte het voor Kids extra leuk.Animatie franstal . Indien de camping gaat uitbreiden is het buitenzwembad te klein. Ook speeltuin zou groter mogen. Verder heerlijke rustige camping. Supermarkten lidl dichtbij en ook de mooie privacy stranden in de buurt. Leuke camping.

Tevreden

8-8-2016

Prima locatie. Heerlijk wandelen en fietsen in de omgeving. Op de camping kunnen de kinderen zich prima vermaken in het zwembad en het speelgedeelte. Zeker als straks alles helemaal klaar is een prima camping. Wees consequent en duidelijk in de regels bij het zwembad. Als ze altijd en voor iedereen gelden is er geen discussie.

Kakkerlakken in de caravan

Judith Prent
                  6-8-2016

Het was een leuke familie camping. Nu is het een overvolle camping waar te veel geld gevraagd wordt voor slecht onderhouden accomodaties. De koelkast was kapot bij aankomst, hierdoor de caravan nat. Pas na herhaaldelijk vragen kwam er iemand kijken en de volgende dag een nieuwe koelkast. Dweilen mocht ik zelf. De betaalde lakenpakketten waren eerst niet voorradig en vervolgens zat er een pakket vol met bloed. In de caravan zaten kakkerlakken. Nooit meer ga ik terug!! Alleen het zwembad en de ruime plaats zijn goed....

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed

1-8-2016

Zeer aangename accomodatie, supervriendelijk personeel, rustig 's avonds op de camping, leuke glijbanen! Voldoende stadjes en marktjes om in de buurt te bezichtigen. Zeer lekker gegeten in het bistrocaféetje op de camping: lekkere verse producten (pizza, hamburger, mosseltjes..) vr weinig geld!!. Bij aankomst dienden we meer dan een uur en half aan te schuiven om in te checken, wat spijitig was. Het uitchecken daarentegen gebeurde aan de bungalow zelf: zeer vlot!!

Gereisd anders in januari 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
                      • MobilehomesAanwezig
                      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
                      • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Lodge in Sarzeau (Morbihan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.