Camping Capfun An Trest

16 reviews over Camping Capfun An Trest in het Nederlands

Top camping

Tamara,
25-8-2018

Mobilehome 4 persoons was netjes en schoon Zwembad was ook zeer netjes en heel leuk Strand is 1km ervandaan wel met auto moet je gaan . boodschappenwinkel 5 min vd camping vandaan

Elke dag wat te doen voor de kids zowel de kleine als grote Animatieteam is wel in het Frans maar zijn echt goed ! Personeel spreken wel Engels ideaal bij aankomst of andere vragen Elke ochtend staat er een lokale bakker met van alles Cafetaria is ook top Kan vantevoren bestellen als het personeel er al zijn Fransen eten wel Laat vanaf 7 uur is de cafetaria open in de avond In de middag ook open Stad Vannes is 25 min rijden echt de moeite waard ,ook de stad Port Louis (Lorient) 1 minpuntje rijden veel autos autos mensen die een dagje weggaan of boodschappen

Geweldige camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

29-8-2016

Gezellige camping met voldoende faciteiten. Voor oudere tieners is er niet veel op de camping. Voor ons prima , voldoende douches en toiletten ,welke regelmatig werden onderhouden en ondanks dat ze niet meer nieuw zijn toch netjes waren. Wij waren tevreden met hetgeen geboden werd. Een vakantie moet je ook zelf maken. Wij stonden op plaats nr138 vlak bij het toiletgebouw en hebben wel een paar nachten overlast gehad van tieners die daar een beetje bleven socialisen/chillen.

Gereisd anders in januari 2016

22-8-2016

gezellige gemoedelijke familie camping iedere avond iets te doen leuk zwembad voor groot en klein leuke omgeving met leuk strand wij hebben n hele leuke vakantie gehad!. Hoeslakens op de bedden, internationale animatie

Gereisd anders in januari 2016

Zeer goed

13-6-2016

In het voorseizoen een verrukkelijke plek om tot rust te komen. Schiereiland de Rhuys vanaf de camping prima te bereizen.

Gereisd anders in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie omgeving, camping eenmalig.

De Boer
              14-8-2015

Bretagne is prachting. Camping An Trest minder. Erg kleine en krappe staplaatsen, totaal geen privacy. Sanitair niet altijd schoon en veel al koud water. Zwembaden en personeel prima en vriendelijk. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Zullen zeker Bretagne weer bezoeken maar dan op een andere camping.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima camping. goede uitval basis

l_pulskens
              4-8-2015

Prima camping. Veel te doen voor de kinderen. Speeltuin en zwembad met leuke glijbanen. Animatie helaas in het Frans. Personeel spreekt redelijk Engels en is vriendelijk.
              Wij hadden een probleem met onze douche. Het personeel deed zijn best om het repareren.

Omgeving is werkelijk prachtig. Ook bij wat minder weer.

Mobile home was redelijk schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Eenmalig

Wendy
              3-8-2015

Zwembad is leuk, er zit niet echt een campingwinkel bij, stokbroden moet je reserveren een dag van tevoren. Lidl zit echter heel dichtbij voor een goed ontbijt. Animatie allemaal in het Frans, er zijn ook bijna geen Nederlanders op de camping. De toiletten en douches zijn verschrikkelijk. Enorm verouderd, maar de schoonmaak is echt slecht. Poepvlekken zaten er na een schoonmaak nog net zo op, ze gaan er niet met een doek overheen, maar met de hogedruk. Wc papier was er ook niet altijd, werd niet snel aangevuld. Deurklink op maandag onder de poep, vrijdag zat het er nog. Je betaalt ongeveer 55 euro per dag voor een staanplaats, dit is wel erg veel geld met dit waardeloze sanitair. De afwas moet je met lauw water doen, douches zijn vaak koud. Wij hebben het heel leuk gehad, de kinderen hebben zich goed vermaakt, de kans dat ze andere Nederlandse vriendjes krijgen is wel klein. Voor ons een eenmalig bezoek vooral vanwege het vieze sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tevreden

20-7-2015

Fijne omgeving , veel op loopafstand , strand , supermarkt. Meertalig personeel zou handig zijn

Gereisd anders in januari 2015

Leuke camping, mooie omgeving!!

Maike
                  26-7-2014

Wij zijn 2 weken op deze camping geweest in een mobile home .Deze was erg mooi en netjes niks op aan te merken. Zwembad is erg leuk, verschillende baden voor ieder wat wils. Bij wat minder weer is er ook een overdekt zwembad! Er wordt regelmatig wat georganiseerd bij het animatieteam. Het enige was dat daar alles in het Frans verteld werd en dat het voor de Nederlandse kinderen jammer was. De Fransen zijn erg vriendelijk. De omgeving is er erg mooi, mooie stranden op een afstand van ongeveer 15 min rijden. Een aanrader!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Leuk maar eenmalig

Gast
                  7-8-2013

Camping is leuk voor kinderen. Speelkasteel was erg leuk. Zwembad was mooi, echter wel met kanttekeningen. Kinderen onder de 10 jaar mogen er niet in zonder ouders, zwemdiploma of niet, je moet er bij blijven. Verder is de grote glijbaan meer dicht dan open en wanneer je er een poosje bij staat vergaat je de zin om er af te gaan door alle hoofdbonken op de glijbaan en pijnlijke gezichten, mijn dochter hield het na 2 keer voor gezien en dat is geen zeurder. Bij de receptie is 1 dame die Engels spreekt, bij het animatieteam niemand. Alles gaat in het Frans, behalve de inventarislijst waar je voor moet tekenen. Je moet een afspraak maken voor de eindcontrole van de caravan. Dit kan tussen 9.30 uur en 12.30. Wil je een dag eerder vertrekken of vroeger, kan dit wel, maar de controle kan niet verzet worden en de borg van 290 euro op de creditcard blijft inbaar. De controle is streng hoorden wij! De caravans zien er erg goed uit, keurig schoon en compleet. Wel wat klein. Voor ons niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
                  • SchaduwplaatsenAanwezig
                  • MobilehomesAanwezig
                  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
                  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun An Trest in Sarzeau (Morbihan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun An Trest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.