Landhuis Le Clos du rouvre

1 review over Landhuis Le Clos du rouvre in het Nederlands

Le Clos du Rouvre voor een fijne franse vakantie

Familie de Jongste
17-8-2016

Het Bretonse landhuis geeft de échte Franse sfeer aan je vakantie, daarnaast ligt het op een prachtig landgoed met zwembad.

Het enige nadeel is dat je een auto nodig hebt om de omgeving te bezoeken.

De Engels/Nederlandse eigenaren doen alles eraan om het naar je zin te maken.

In de omgeving is veel te zien en te doen: Le Mont Saint-Michel (Wereld erfgoed), Saint Malo, Dinan (prachtige oude vakwerkhuizen) en de ruige graniten rotsen en kust met helder blauw water.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Le Clos du rouvre in Saint-Pierre-de-Plesguen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Le Clos du rouvre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.