Bed and Breakfast Blavet-Vacances

57 reviews over Bed and Breakfast Blavet-Vacances in het Nederlands

dit is vakantie.

Henny en Martha Lamme
23-10-2017

In een woord grandioos wat een verzorging goed eten en een heerlijk ontbijt wij waren hier van 2 tot 5 september 2017. nette slaap en badkamer.Ingrid en Luc bedankt voor verrassing op de eerste dag.

Oude reviews (archief)

Heerlijke vakantie !

charlotte
4-9-2016

Alles was top ! Ingrid en luc zijn heel vriendelijk en behulpzaam . De keuken was overheerlijk ! Deze b&b is een echte aanrader !

Bedankt ingrid en luc voor deze gastvrijheid , we komen zeker terug !

Heel leuke vakantie

Daivy
4-9-2016

Het was een heel prachtige ligging , lekker gezellig langs de blavet . Een hele lekkere en fijne keuken . Alles was er heel net . Toffe aangename uitbaters .Luc en Ingrid bedankt voor deze hele fijne vakantie . Tot weerziens . Zeker voor herhaling vatbaar !

Aanrader

Griet Vandenabeele
1-9-2016

Alles was in orde, vriendelijk ontvangst, propere kamers met verzorgd ontbijt.

Fantastisch verblijf, hier kom je echt tot rust

Lewille Carine
1-9-2016

Vriendelijke uitbaters, heel lekker eten

tip top in orde

Nico
1-9-2016

Netjes en verzorgd, zeer goede ontvangst van Ingrid en Luc, verzorgd ontbijt en lekkere maaltijden, zeker voor herhaling vatbaar.

een weekje geboekt bij Ingrid en Luc .

Dirk van Blanckenberg
31-8-2016

We zijn bij aankomst goed ontvangen met een hapje en een drankje en dit was het begin van een mooie vakantie althans dachten we want na twee dagen kregen we via de tv het nieuws dat de vrachtwagenbestuurders zouden blijven staken en de toevoer van benzine in gedrang zou komen maar de luc heeft dat goed opgelost door benzine te gaan zoeken in de streek zodat we verder konden genieten van onze reis.Wat mij zeker is bij gebleven is de goede kookkunst van Ingrid wat mij betreft een score van 10.Bedankt Ingrid en Luc voor jullie inzet.

Super verblijf gehad.

vande vyvere christine
30-8-2016

Hartelijke ontvangst. Je voelt je onmiddellijk thuis.. Lekkere keuken. Vlees en vis wisselen elkaar mooi af.

Geen minpunten.

Genieten!

Kristof Meyns
30-8-2016

Deze Chambres d'Hôtes bevindt zich aan de oevers van de rivier Blavet,rust en natuur zijn hier in overvloed te ontdekken. Fietstochtjes en wandelingen langs de oevers van de Blavet zijn idyllisch.Wij hebben hier lekkere streekgebonden gerechten mogen proeven.De eigenaars hebben enorm veel informatie over de streek zodoende je geen minuut hoeft te vervelen. De tuin met ligplaatsen en zwembad is een pluspunt!

Voor herhaling vatbaar!!!

Lenaerts , Winkelmans
26-8-2016

Een vlotte vriendelijke en aangename ontvangst bij aankomst. Alle avonden zeer lekker en afwisselend eten. Alle dagen een uitgebreide uitleg en info ivm bezienswaardigheden in de omgeving. Wij komen zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Blavet-Vacances in Saint-Barthélemy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Blavet-Vacances zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Blavet-Vacances scoort een 9.18 uit 10 op basis van 57 reviews.