Sables d'Or les Pins

Vakantie in Sables d'Or les Pins

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Sables d'Or les Pins

Reviews over Sables d'Or les Pins

• 7familie Claes02-08-2016

prachtig strand in Noord-Bretagne

het strand en de eetgelegenheden zijn absoluut in orde. ook voor kids is er een en ander te doen (tegen betaling bv reuzenspringkasteel, huur karretjes..) en er wordt overdag wel vanalles georganiseerd (wekelijks markt, een oldtimer show, beachvollebaltornooi ). wie een bruisend nachtleven wil, zoekt best wel andere oorden op...

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Zorg voor natuur

juli 2016

• 4Hans24-09-2014

Geen boulevard of zo.

In september was hier niets te doen. Geen gezellige boulevard of zo. 's-avonds uitgestorven.

• 5Omgeving
    • 4Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2014

• 7Frank07-10-2011

Herhaler

Uitstekende basis voor strandplezier en dagtrips.

• 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2011

• 10kristine24-12-2010

het mooiste strand van bretagne

Buiten het seizoen ben je hier alleen op de meest rustige en mooiste plek van de wereld als het het ons vraagt! Geen massatoerisme in de zomer maar een gezellige drukte met veel plaats op het super grote en kindvriendelijke zachte zandstrand. Een prachtig wad waar het water in en uit loopt met het getij en waar kinderen rustig kunnen spelen en ouders kunnen genieten van de prachitge natuur. Eten vinden wij fantisch in deze streek. Of bij de een of ander haven in de buurt (Erquy, Pleneuf). Eerlijk lekker eten voor een schappelijke prijs. Hotels zijn hier niet echt (enkel Diane = verouderd) en Le vile d'or (= super restaurant maar heeft hoge prijzen). Wij huren hier in de buurt altijd een perticuliere woning en geinieten daar volop van. een aanrader als je het aan ons vraagt!

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

juli 2010

• 5France08-06-2009

Wat een dood gat

Wij zijn eind mei 2009 een week hier geweest. 's Avonds was er echt niks te doen, alles was gesloten. Er schijnt alleen in juli en augustus wat te beleven te zijn. Bovendien waren de mensen in het hotel waar wij logeerden bijzonder onvriendelijk en het eten was slecht. De natuur is er wel prachtig.

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving