Camping Les Couesnons

16 reviews over Camping Les Couesnons

• 2018
    8Jolanda08-08-2018

Superaardige mensen, prima camping

Dit is een camping waar men het leuk vind dat je er bent! Superaardige eigenaren die de hele dag actief zijn om het je naar de zin te maken. Wij hebben er 2 nachten gestaan, fiets gehuurd op de camping en naar de Mont Saint Michel gefietst. Een avond heerlijk gegeten in het restaurantje op de camping. Geen snackbar maar gewoon lekker eten van een uitgebreide kaart met lokale specialiteiten. Ligging is langs een weg maar hadden wij geen last van. Mooie zonsondergang op naastgelegen weiland. Prima plekje .

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Faken14-07-2018

Fantastisch zeker nog een keer

Mooie omgeving voor de fiets op 9km afstand van de zee en 12 van Mont Saint Michel mooie chalets goed verzorg, zeer geïnteresseerd personeel en altijd vrolijke en vriendelijk, willen graag helpen Elke avond komt er iemand langs om te vragen of er nog broodjes voor de volgende ochtend besteld moeten worden evt zelf aan te geven bij de receptie. Helemaal topvakantie, week is wel genoeg vonden wij

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Dineke24-08-2017

Prima plek! Een om te onthouden!

Wij waren hier op de heen- en terugreis van onze vakantie naar Zuid-Bretagne. Een prima plek om de omgeving te verkennen en wat een gezellige, vriendelijke en geïnteresseerde eigenaren. Het eten in het restaurant was heerlijk en voor herhaling vatbaar. Le Mont Saint Michèl en Saint Malo kenden we al, maar Dinan (prachtig!) en Cancale zijn zeker een aanrader! Je rijdt heerlijk langs de kust en er is zoveel te zien. Wij zijn nog lang niet uitgekeken daar, dus tot een volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Annelies08-07-2017

Heerlijke rustige camping! Goede sfeer!

Warm vriendelijk welkom bij aankomst was super, er stonden 2 stoelen en we moesten gaan zitten tijdens het aanmelden. De baas kwam iedere avond rond half 7 vragen wat voor brood je wilde bestellen voor de volgende morgen! Op fietsafstand van Mont St Michel,10 km, vlakke route door de 'polders'.Routebeschrijving bij de receptie! Heerlijke rustige plek om een paar dagen te verblijven en de buurt te verkennen!

Wifi is zwak...... Er is geen winkel of dorpje op loopafstand, op 7 km supermarkten in Pontorson, oa Lidl.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10martine01-07-2017

prachtige camping

heel mooie camping, super proper sanitair, een familiecamping met prima restaurant, waar je voor 19,50 euro een prima menu hebt met oesters enz. een echte aanrader, ze hebben elke dag zowel 's middags als 's avonds een goed gevuld restaurant. Met de fiets ligt de mont st Michel op 12 km, mooie rustige fietsweg erheen. Het dorpje ligt wel veraf, maar de bakker komt elke dag met verse croissants en brood . De eigenaars zijn super vriendelijke en lieve behulpzame mensen. Deze camping is meer dan een aanrader om er naartoe te gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8brouwers13-08-2016

Fijne en goed verzorgde camping

Prima camping voor een aantal dagen. Goede en vriendelijke ontvangt met uitleg over omgeving en bezienswaardigheden. Ook in het Nederlands wordt de informatie verstrekt. Aanrader is het restaurant op de camping. Internet is gratis en supersnel.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Renie28-07-2016

Fijne camping

Grote staanplaatsen, heel erg vriendelijk personeel, schoon sanitair. We wilden eigenlijk voor een dag of 3, 4 blijven, maar uiteindelijk is het veel langer geworden. We zijn nog lang niet uitgekeken in deze streek dus we komen echt nog wel een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Manon 28-07-2015

Super!

Zeer leuke en nette kleine camping met fijne uitstraling. Personeels is erg gastvrij en vriendelijk. Sanitair is goed onderhouden en schoon. Warm water is inbegrepen. Wij betaalden voor drie personen voor een plek met electriciteit, in het hoogseizoen, € 26,00 per nacht. Het restaurant bij de camping is lekker en eveneens goed geprijsd. Bij de receptie, in het restaurant en de relaxruimte is gratis WiFi aanwezig. Ideale uitbvalsbasis voor o.a. Le Mont Saint Michel en Saint Malo. Aanrader voor de eerste is na 19 uur te bezoeken. Heerlijk rustig en gratis parkeren (anders 12,50). In Saint Malo kan je aan de buitenkant parkeren en met een pendelbus de stad in, volg borden Parking Navette ( € 3,30, incl. Bus)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Jan27-01-2014

Heerlijk mosselen eten!

Wij hebben in sept. 2013 enkele dagen op deze goed verzorgde camping gestaan met een zeer vriendelijke eigenaresse. De camping ligt wel aan een drukke doorgaande weg. Sanitair is prima, schoon, goed verzorgd en verwarmd. Het is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Mont St. Michel dat per fiets, ca. 7 km., binnendoor prima te de doen is. Ook is er een uitstekend restaurant met een uitgebreide kaart. Zelfs mensen van buiten de camping komen hier eten! Wij hebben er heerlijke mosselen gegeten.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Astridhengel02-07-2013

goede camping voor een paar dagen Mont st. Michel

wij hebben hier 2 nachten gestaan met de caravan om de Mont st. Michel te bezoeken. Goede ligging en gastvrije camping. Het is geen camping om 2 weken te verblijven, maar op doorreis en voor een paar nachten ideaal. Gastvrouw is erg aardig. Sanitair goed en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Camping Les Couesnons info