Appartement Domaine du Mont

6 reviews over Appartement Domaine du Mont in het Nederlands

Heerlijk appartement

monique
23-9-2014

Een super appartement, nou moet ik er wel bij zeggen dat wij het ( voor zover wij weten ) het enige 3 kamer appartement hadden op de bovenste etage. 2 ruime slaapkamers een redelijk ruime woonkamer, alleen het keukentje is wat krap, maar goed dat is in een caravan ook. Prima locatie om de route du liberte te doen en dat was dus ook ons uitgangspunt aangezien onze 16 jarige dochter zich hier er voor interesseert. Het complex zelf ligt rustig aan de maisvelden, de andere kant ligt langs een doorgaande ( vrij drukke ) weg, maar volgens de mensen daar viel de geluidsoverlast erg mee. Enige nadeel is dat je er dus niet kan dineren, wel ontbijten en er bij het zwembad ( je ) niks te drinken te halen valt. Wil je lekker touren door Bretagne en Normandie, zit je hier echt super! Word vriendelijk ontvangen, personeel is zeer behulpzaam en gastvrij. Op 10 meter zit een kleine camping met een aardig restaurantje, waar je goed kunt eten voor een redelijk prijs.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Geweldig

Mirjam
15-8-2012

Erg leuke en fijne accommodatie om te zijn. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Een mooie uitvalsbasis om Bretagne en Normandie te ontdekken. De auto is dan ook zeker een must have. Even paar meter naast het appartementencomplex bevindt zich een restaurant van goede kwaliteit. Ook in de regio zijn er genoeg eetgelegenheden te vinden.

Gereisd Met partner in Sun Aug 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Selina
16-5-2011

Wij zijn hier in de zomer van 2010 geweest! Wij hadden niet veel verwachtingen van dit appartement omdat er nog niet veel foto's op internet stonden. Het bleek een hartstikke mooi en nieuw appartement te zijn! Echt super! Als je met de auto bent is er genoeg te doen in de buurt! In de buurt waren alleen niet veel restaurants waar je lekker kon gaan zitten om te eten, dat vonden we wel jammer. Maar over het algemeen een mooie plek om te verblijven.

Gereisd Met partner in juli 2010

Zeer goed meegevallen

Stefaan
20-4-2010

Aanrader. Heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel aan de receptie was er uiterst vriendelijk, en was vele uren aanwezig. De appartementen waren netjes en al het nodige was aanwezig. In de onmiddellijke omgeving zijn er heelwat bezienswaardigheden. De afstand tot kindvriendelijke stranden bedraagt een 45- tal kilometer. De residentie ligt wel aan een tamelijk drukke baan, maar de kamers zijn blijkbaar heel goed geïsoleerd : geen last van straatlawaai, noch van buren. Enige minpuntjes : de gang naar het zwembad was niet zo netjes - zou een paar keer per dag mogen gepoetst worden -; en het opklapbaar bed ligt nogal ongemakkelijk. Maar wij zouden er zeker nog terugkeren.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie vakantie

Annick
20-4-2010

we verbleven in april 2010 in Domaine du Mont. pluspunten: mooie, verzorgde appartementen, goed uitgerust keukentje, zeer vriendelijk receptiepersoneel, goede uitvalsbasis voor uitstappen, zeer gunstige prijs via onze touroperator, vrij gebruik van zwembad en sauna, gratis internetaansluiting (die evenwel soms wel uitviel)

minpunten: slechte kwaliteit van zetelbed, netheid inkom zwembad en kleedkamers liet soms te wensen over, speeltuintje voor kinderen is vrij beperkt.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

ontspannen verblijf, een aanrader

Annick

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine du Mont in Roz-sur-Couesnon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine du Mont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.