Camping Sandaya Les 2 Fontaines

• Activiteiten7,6
  • Sfeer in stad8,4

4 tips over Camping Sandaya Les 2 Fontaines

Renee, 15-8-2014

Je kunt een korte wandeling maken van Tahiti strand via de rotskust naar Rospico. Rospico is een baaitje dat met vloed verder volloopt. Het is heel ondiep, zodat kinderen er zonder veel golfslag lekker kunnen spelen. Ook bij eb loopt het strand zeer geleidelijk af de zee in.

Neem je fiets mee, de omgeving is leuk per fiets te verkennen.

Wij hebben een boottocht gemaakt naar Iles de Glenan. ( 1 uur) Daar hebben we met een kajak een aantal eilandjes aangedaan. Erg leuk bij goed weer.

Familie Boesten, 24-7-2014
Breng een bezoek aan Quimper. Leuke stad met een mooi centrum en veel keuze in eten en drinken. Wij hadden voor 25 euro per persoon een prima drie gangen menu met drinken.
leest11, 4-8-2012
Neem extra dekens of t shirts met lange mouwen mee! Koelt erg snel af daar!

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les 2 Fontaines voor je op een rij gezet:

Lepie, 4-8-2012
Neem een pyjama met lange mouwen of T shirt met lange mouwen mee als je in juli/aug er naar toe gaat. 's-avonds wordt het echt koud! Staat harde zeewind!