Camping Sandaya Les 2 Fontaines

Camping Sandaya Les 2 Fontaines
7,7

• Activiteiten7,6
  • Sfeer in stad8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les 2 Fontaines voor je op een rij gezet:

52 reviews over Camping Sandaya Les 2 Fontaines in het Nederlands

Anders

Topvakantie gehad!

Monique
15-8-2018

Door de negatieve reviews toch de kids (11,13,15 en 18) een beetje voorbereid op wat wellicht zou kunnen gaan komen... Niks van waar! Via de camping een caravan geboekt. Deze was heel schoon en zeer compleet (genoeg opbergmogelijkheden).

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en bij elke vraag die we hadden waren ze zeer behulpzaam.

Strand is op een kleine 15minuten te lopen. Met meerdere spullen, kun je met de auto; genoeg parkeermogelijkheid gewoon de auto want parkeren is heel makkelijk daar. Mooi strand! Zwembad is top! Kinderen vanaf 10 jaar mogen zonder begeleiding zwemmen. Over een zwemshort en een balletje wordt niet moeilijk gedaan. Vooral aanrader voor kids tm 12. Wifi is tegen betaling maar bij de bar is het gratis. Daar verzamelt de jeugd dus en zo hebben de oudere kids ook hun vermaak en hun contacten. Animatie was prima. Soms in het frans maar ook de twee jongsten vonden dat leuk! Met de hond ook prima te doen!

leuk

zita en co
14-8-2018

Na lezen van de reviews toch met klein hart vertrokken.

Het onthaal aan de receptie was heel vriendelijk. Onze plaats was ruim genoeg en had voldoende schaduw. Het zwembad was super, onze meiden hadden een blauw bandje en mochten dus ook alleen gaan zwemmen (vanaf 10 jaar).

Het strand was super en op een goede wandelafstand, als je veel dingen wil meenemen best toch met auto gaan.

De regio is super.

De animatie op de camping was heel leuk voor de jongste dochter, die kreeg je er niet weg.

Maar een minpunt is inderdaad het sanitair ... en dit ligt jammergenoeg niet alleen aan de camping maar wel aan sommige mensen die gewoon smerig zijn ... . De douches zijn in het nieuwste gedeelte slecht, veel te warm en slechte straal. De andere douches vallen goed mee.

De snackbar was zijn geld niet waard! We hadden pizza's besteld maar deze vielen toch echt tegen (klein en gewoon niet lekker). Dit hebben we maar 1 keer gedaan.

We hebben ons heel goed geamuseerd maar toch hebben we niet iets van, we gaan er meteen terug naartoe ... Dit heeft vooral met prijs-kwaliteit te maken. Het is gewoon te duur ... .

A. Jacobs
30-7-2018

Erg schoon zwembad, gastvriendelijk ontvangst bij de receptie.

een verschrikkelijk sanitair

Ramon Ebeltjes
3-9-2017

Bij aankomst, ziet de entree er goed uit.

Helaas werkt de slagboom natuurlijk niet direct en moet je terug naar binnen

De kampeerplekken zijn enorm groot zeker 120 tot 150m2

In het veld kan er toch nog een aardig afschot in zitten wat de caravan vermoeilijkt om te stellen

Wat zeer kwalijk is, is dat het sanitair er behoorlijk slecht aan toe is.

• Tempratuur is niet te stellen (bloed heet of steenkoud, gevaarlijk voor kinderen)

• Waterdrukknoppen die blijven hangen

• Zeer kleine douchecabines

• Smerig!!!!!!!

• Toiletten zonder bril

• Toiletten super smerig

• Toiletpapier per velletje

• Kortweg het sanitair wordt schoongemaakt met “de Franse slag”

Winkeltje doet zich op de website voor dat het een complete winkel is, helaas is dat niet waar.

Wel hebben ze de eerste benodigdheden, maar neem wel voldoende geld mee.

Verlichting op de camping mag wel wat meer(geen licht op de paden)

De snackbar / pizza hut kent lange tijden, de wacht tijd van een pizza kan zomaar oplopen naar 1 ½ uur.

Je kan beter naar het dorp Nevez rijde om daar je pizza te halen (voordeliger / sneller 20min)

Sanitair probleem

Fam. Verra
3-9-2017

Wat een fantastische locatie en schitterende kampeerplek in de 300 zone. Een heel mooi en aantrekkelijk zwembad , heel speels opgezet en mooie palmbomen en goede en voldoende ligbedjes, echt een luxe gevoel. Er staat op de site van de camping dat zwemshorts verboden ziijn maar dit blijkt niet het geval. Jammer voor mijn duur aangeschafte strakke wedstrijdbroekjes! Alles ziet er aantrekkelijk uit behalve............ HET SANITAIR!!!!!!! Dit is echt zwaar gedateerd en werkt niet of nauwelijks. Echt gevaarlijk omdat de temperatuur van de douches niet instelbaar is en echt veeel te heet ingesteld zijn!!!!!!!!!!! Als er al een straal uit komt. Vies en onverzorgde units zonder verlichting en niet of nauwelijks schoongemaakt!!! Echt een ongelooflijke misser voor deze 4 sterren camping!!!!!!!!!!! Wij hebben echt een knop moeten omzetten. Omdat onze plek en de omgeving en het zwembad zo geweldig waren hebben we het maar geaccepteerd maar Sandaya moet zich diep schamen!!!!!!!!!!! Ook een aandachtspunt is de zeer slechte verlichting op het terrein. De campingwinkel stelt niets voor en biedt afbakbrood aan wat heel hard is en verder is het schamel gevuld en heeel belachelijk duur, dus ook hier slaat sandaya de plank mis! En dan de pizza afhaal; 30 minuten wachttijd maar wel goede pizza. Dit zou met een goede planning en bezetting op rolletjes moeten lopen sandaya!! Kortom genoten van een schitterende omgeving op een prachtige plek maar foei Sandaya wat laten jullie een steken vallen. Komen heel graag nog een keer terug als alles up to date is.

Leuk maar geen 4* waard !

Patrick Leijen
22-8-2017

Bij aankomst ziet alles er redelijk mooi uit totdat je naar het santaire gedeelte moet,het wordt echt op z,n Frans schoongemaakt.En let er op dat de WC geen bril heeft.De omgeving is prachtig,en de caravan plekken zijn echt super groot op het achterste gedeelte (150m2/180m2).De caravanplekken staan wel erg afschot dus neem genoeg stuthoutjes mee.Het zwembad ziet er echt geweldig uit.Van het campingwinkeltje hoef je niks te verwachten want daar staat helemaal niks behalve s'morgens vers stokbrood.En neem een zaklamp mee voor als je s'avonds naar de wc moet,erg donker en slecht verlicht.Ik hoorde van mijn zoon dat de WIFI het wel goed doet tegen betaling en dat er overal zendmasten staan.Wij hebben het hier wel naar ons zin gehad maar komen niet meer terug.

Prima vakantie gehad

Gilbert DE HAAS
19-8-2017

Prima vakantie gehad. Weer was helaas wat wisselvallig. Zwembad prima.

Hygiene en kidsclub beneden gemiddelde

Janine
16-8-2017

campingplek is prima, maar sanitair zeker niet!!!

4 sterren??????,

de campingplekken waren prima, mooi ruim en rustig. Ook het zwembad zijn we erg tevreden over, is mooi schoon en goed gelegen.

Jammergenoeg zijn we erg ontevreden over het sanitair van de camping. Dit is echt zwaar onvoldoende!

Ten eerste is het jammer (hoewel bekend in Frankrijk) dat er geen wc brillen op de toiletten aanwezig zijn. Er komen toch veel Nederlanders en Engelsen die een wc bril erg waarderen.

Daarnaast waren er op alle toiletten erg veel (per toilet meer dan 15) muggen aanwezig, op herhaaldelijk verzoek van meerdere campinggasten werd hier helemaal niets aan gedaan. Wc's werden twee keer per dag geborsteld, echter vloer en wanden werden niet gedaan. Met als resultaat dat vlekken en muggenlijken dag in dag uit bleven hangen. Alle drie de weken dat wij zijn geweest is hier niets in veranderd. Bah!! Zeker met kinderen is dit echt zeer ongewenst. Erg blij dat wij met caravan Waregem niet met een tent.

Laatste week was de boiler kapot , hier volgde gelukkig snelle actie op maar er was niet nagedacht over de toiletten die zonder water stonden waardoor ook nu weer erg onhygiënische toestanden ontstonden.Heel erg vies.

Eten op de camping is er niet, slechts snack en klein winkeltje dat na 9.30 uur geen brood meer heeft en hier ook niets in veranderd. Als je al iets haalt bij de snack (friet of pizza) neem dan een goed gevulde portemonnee mee en neem de tijd, wachten duurt hier ongeveer 45 minuten ( en dat is niet omdat het druk is!)kidsclub was erg triest, elke week hetzelfde en geen begrip of belangstelling voor de kinderen. Meiden hadden zelf geen idee , geen initiatieven en hingen er moe bij.

Mijn inziens verdiend deze camping zeker geen 4 sterren!!

campingplek is prima, maar sanitair zeker niet!

4 sterren??????
15-8-2017

Jammer genoeg zijn we erg ontevreden over het sanitair van de camping. Dit is echt zwaar onvoldoende!

Mijn inziens verdiend deze camping zeker geen 4 sterren.

We hebben 2 weken op deze camping verbleven

William KRAMER
14-8-2017

We hebben 2 weken op deze camping verbleven.

De wc waren echt te vies werd heel slecht schoongemaakt

Geen warm water

1.5 dag was er een douche verblijf en wc afgesloten ivm werkzaamheden

Voor kinderen van 1.5 weinig te doen

Stond op de site WiFi maar er staat niet bij dat je ervoor moet betalen

Personeel kan Engels alleen van de animatie niet 1 kon er Engels en op de site stond 't anders

Auto's mogen op de camping maximaal snelheid 10 gemiddelde reden ze veelharder en 't personeel rijd in golf karretjes die rijden ook echt te hard heb me zoon 1 x terug moeten trekken

4 sterren is 't echt niet waard

En zo kan ik nog wel even doorgaan

Voor ruim 1500 voor 2 gezinnen en 2 weken

Is dit echt te veel

Vriendelijke groet

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Les 2 Fontaines in Raguenès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Les 2 Fontaines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.