Camping L'Océan Raguenès

Meer camping info

15 reviews over Camping L'Océan Raguenès

• 8fam. de boer04-08-2011

prima vankantie gehad!

Schone camping, behulpzame mensen van 'touroperator', op loopafstand van het strand, prima vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Miranda02-05-2011

Mooie verzorgde camping met veel bloemen

De camping is ruim opgezet en heeft ook mooie ruime campeerplaatsen. Het sanitair wordt dagelijks schoon gemaakt en is in goede staat. Je kan er je broodbestelling voor de volgende dag doorgeven, heerlijk vers brood! Het is wat ons betreft een prima camping!

Gereisd met partner in juni 2010

• 8fam van gogh17-07-2010

mooie plek, wij komen terug!

Ja, eigenaar erg streng maar toen onze dochter (7 jaar) haar arm brak werd hij de meest welwillende en accurate hulpverlener die je je kunt wensen. En: door het strenge, doch rechtvaardige, voorkomen heerst er een rustige sfeer. Alles is goed onderhouden. De mooie speelzolder heeft voor veel aangename uurtjes voor onze kinderen gezorgd. Vrienden gekregen. Winkel op loopafstand: even het terrein van de buren (andere, heel volle) camping oplopen en je hebt alles! (terras, frites, winkel met alle benodigdheden). Overigens is op de camping s morgens een stokbrood/ croissant te halen!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9Emile07-09-2009

Fantastische, zeer goed verzorgde camping

Fraai gelegen camping met uitzicht op zee en directe toegang tot (zand)strand. Bijzonder schoon en redelijk modern sanitair. Redelijke grote staanplaatsen afgescheiden door heggen. Eigenaren zijn vriendelijke en voorkomende mensen. Goede sfeer. Leuke wandelingen mogelijk over strand of bovenlangs op het douanepad. Absolute aanrader !

Gereisd met partner in september 2009

• 9Emile07-09-2009

Zeer fraaie camping, vriendelijke eigenaren

Dat van die 'strenge eigenaren' en 'niet welkom zijn' begrijpen wij niet. Net terug van een zeer geslaagd wekenlang verblijf op deze fraaie en zeer goed onderhouden camping. Welkom geheten door de vriendelijke eigenaar en zijn vrouw, ook onze 2 honden waren welkom. Vriendelijke en voorkomende mensen. Goede sfeer. Uitermate schoon sanitair. Mooi terrein met uitzicht op zee. Dus ja, wat je aldaar al niet moet doen of laten om 'niet welkom' te zijn en 'gestrengheid' te ervaren?

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6van Leuven04-08-2009

fraai gelegen maar onvriendelijke camping

Mooi gelegen camping met (overdekt) zwembad, eigen strand, overdekte ping-pong zaal en zeer proper sanitair . Maar we waren niet welkom. Eigenaren zeer streng, en erg onwelwillend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7S.Riemersma12-08-2007

Leuke camping met zwembad en speeltoestellen. Ruime plekken, gescheiden door struiken.Goed sanitair.Door een weiland kom je bij de Atlantische oceaan.Geen winkel in de buurt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2007

• 9familie22-07-2007

Twee weken doorgebracht op deze mooie camping. We zaten in een stacaravan, met een mooie plaats. Veel groen en veel bloemen en planten op de camping. Via een leuke wandeling kom je op een rotsachtig strandje, ideaal voor kleine kinderen: krabben zoeken. Het zwembad is leuk en schoon, en ook weer prima voor jonge kinderen. In het winkeltje kun je brood kopen en wat andere levensmiddelen, voor andere zaken moet je de auto pakken (ongeveer 4 km verder is een supermarkt) 's Avonds kun je ook pizza of friet kopen. We vonden de omgeving erg mooi, leuke stranden en dorpjes. Ook wat grotere plaatsen bezocht, dus ondanks regen hebben wij ons prima vermaakt.

Gereisd met familie in juli 2007

• 6joyce19-07-2007

Wij waren er een week op deze camping helaas ook nog met slecht weer. Op de caming was verder niets te beleven geen animatie wel voor de kids maar voetballen als het regent doe je dan ook niet. Zwembad was wel mooi. De campingwinkel bestaat uit een soort schuurtje waar je een paar dingen kon krijgen. Omgeving bestond vooral uit heel veel weilanden en akkerbouw met hier en daar een huis. Weinig culturele dingen voor ons om te bekijken, Concarneau was wel leuk om een keer te zien. We zouden een week blijven maar zijn naar 4 dagen naar huis gegaan uit verveling. Mocht je van rust houden is dit een leuke camping, voor ons zal dit geen herhaling worden

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2007

• 8alexandra starmans17-07-2007

Een echte franse camping. Prachtig gelegen met eigen ingang naar het strand op fietsafstand van een leuk plaatsje (Nevez). Sanitair wordt supernetjes bijgehouden. Er heerst wel een streng regime vanuit de campingeigenaars.

Gereisd met familie in juli 2005

Camping L'Océan Raguenès info