Camping Camping Sandaya Deux Fontaines

• 5.6Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair
  • 7.6Activiteiten
  • 8.4Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Sandaya Deux Fontaines voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

Goede animatie op Camping Sandaya Les 2 Fontaines. Hier vind je een mooi zwembad in tropische sferen waar zwemshorts worden getolereerd. Heb niet te hoge verwachtingen van het sanitair. De producten in de campingwinkel zijn prijzig, maar de verse broodjes zijn goed. Fitness is ook aanwezig. Je kunt te voet naar het strand (15 minuten).

175 reviews over Camping Camping Sandaya Deux Fontaines

• 2019
    9Loes25-10-2019

Aanrader!

Deze camping verdient een goede recensie! Wij hebben in een fijne stacaravan verbleven, zag eruit als nieuw! Schoon en veel opbergruimte. Fijn dat ze een overdekt terras hebben, zodat als het regent je buiten kunt zitten. Leuke attentie bij aankomst in de caravan! Ruime plekken. Goed onderhouden gras, heggen, bomen enz. Mooi, schoon zwembad, met leuke glijbanen en een stroomversnelling. Vriendelijk personeel en behulpzame badmeesters. Mooie omgeving, prachtige baaien, waar je kunt zwemmen. Op de camping zijn verschillende nationaliteiten. De toiletten op de camping en bij het zwembad zijn niet altijd schoon. Maar dat ligt ook aan de gasten natuurlijk. Kortom: een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Luuk van der Eijk18-08-2019

Fantastische

we zaten op het nieuwe deel van het park, we zaten in een super huisje.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 4Eefje16-08-2019

Niet kindvriendelijk

We hebben een mobile home, deze is erg mooi en de plekken op de hele camping zien er goed uit. Wat bij ons een tegenvaller is is dat onze dochter die over een week 5 wordt niet mee mag doen met de kidsclub ook niet onder toezicht van een ouder. Belachelijk streng want we hebben juist een camping met kidsclub uitgezocht voor onze dochter omdat ze dat zo leuk vond. Helaas moeten we wachten tot ze 5 is.

• 2Eetgelegenheden

Lou ✰ Sandaya Team, propriétaire, 16-10-2019

Hallo, Wij betreuren het dat uw dochter niet van onze kinderclubs kon genieten. Om veiligheidsredenen zijn onze teams niet bevoegd om voor kinderen onder de 5 jaar te zorgen, vooral niet in piekperiodes. We hopen u snel weer te zien, maar we hopen u snel weer te mogen verwelkomen op de KIDS CLUB om uw dochter te verwelkomen op de KIDS CLUB om er een heerlijke vakantie te delen:)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6A.11-08-2019

aardige camping

aardige camping met name voor jonge gezinnen. Zwembad is kleiner dan foto doet geloven. Staat sanitair kan beter.

• 5Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, propriétaire, 16-10-2019

Bedankt voor uw feedback, we nemen er nota van om ons te richten op de verbeterpunten voor volgend seizoen, We kijken er naar uit om u terug te zien bij ons.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Jo08-08-2019

Voor herhaling vatbaar👌

Wij verbleven in een Premium stacaravan. Was héérlijk, netjes, ruime plaats, dichtbij alle voorzieningen. Fantastische camping op loopafstand van het strand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel bezienswaardigheden en uitstapjes in directe omgeving. Twee verbeterpunten: er is zeer slechte WiFi, zelfs het personeel klaagt erover! Bij de bar is het beter maar nog traag. Bij stacaravan geen verbinding kunnen krijgen en dan krijg je ook WiFi maar voor 1 apparaat dat inlogt. Met oudere kinderen is dit niet heel fijn en aantrekkelijk.

Verder bij stacaravan heerlijke hang/kuipstoel op terras. Echter ga je hier wat te enthousiast in zitten, val je ermee om van de veranda. Er zit geen beveiliging op constructie. De stoel schiet los van de standaard. Hiermee meerdere ongelukken zien gebeuren in onze week, gelukkig zonder enstig letsel.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    1Fam van der Straten26-09-2018

Nooit meer door aanwezigheid kakkerlakken

Camping en zwembad zag er mooi uit. Prijzen voor horeca en winkel erg duur. Wij hadden een huisje van nog geen jaar oud voor 7 personen, naïade 6 pers, premium.(501) Op de 1e avond rond 23.00 uur kwam er vooral in de badkamer maar ook over het bed ongedierte tevoorschijn. Deze avond heel slecht geslapen. Volgende ochtend een foto genomen, receptioniste zei wat wij al dachten: Kakkerlakken. Alles was vol geen andere accommodatie beschikbaar, ze gingen schoonmaken. Wij zelf op advies van een kennis ook spul gekocht, gaten dichtgemaakt etc. Helaas 's avonds kwamen de kakkerlakken weer een stuks of 10/15. Eigenaar erbij gehaald, die zei dat deze beesten uit de bomen vielen en dat het normaal was, we moesten maar rustig gaan slapen gingen ze het morgen weer schoonmaken. Humor toch. Dezelfde nacht zijn wij vertrokken. Bij thuiskomst gemaild, we krijgen 250 euro korting op ons volgende verblijf in 2019. Vakantie verpest, weg geld.

• 3Eetgelegenheden

Uw Sandaya Klantendienst, propriétaire, 04-11-2020

Beste Familie Van der Straaten, De aanwezigheid van kakkerlakken is heel uitzonderlijk en wanneer het voorkomt stellen we alles in het werk om dit op te lossen en voor onze klanten een goede uitkomst te bieden. We hopen dat deze negatieve ervaring u er niet van weerhoudt om terug te komen naar een Sandaya camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Monique15-08-2018

Topvakantie gehad!

Door de negatieve reviews toch de kids (11,13,15 en 18) een beetje voorbereid op wat wellicht zou kunnen gaan komen... Niks van waar! Via de camping een caravan geboekt. Deze was heel schoon en zeer compleet (genoeg opbergmogelijkheden). Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en bij elke vraag die we hadden waren ze zeer behulpzaam. Strand is op een kleine 15minuten te lopen. Met meerdere spullen, kun je met de auto; genoeg parkeermogelijkheid gewoon de auto want parkeren is heel makkelijk daar. Mooi strand! Zwembad is top! Kinderen vanaf 10 jaar mogen zonder begeleiding zwemmen. Over een zwemshort en een balletje wordt niet moeilijk gedaan. Vooral aanrader voor kids tm 12. Wifi is tegen betaling maar bij de bar is het gratis. Daar verzamelt de jeugd dus en zo hebben de oudere kids ook hun vermaak en hun contacten. Animatie was prima. Soms in het frans maar ook de twee jongsten vonden dat leuk! Met de hond ook prima te doen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7zita en co14-08-2018

leuk

Na lezen van de reviews toch met klein hart vertrokken. Het onthaal aan de receptie was heel vriendelijk. Onze plaats was ruim genoeg en had voldoende schaduw. Het zwembad was super, onze meiden hadden een blauw bandje en mochten dus ook alleen gaan zwemmen (vanaf 10 jaar). Het strand was super en op een goede wandelafstand, als je veel dingen wil meenemen best toch met auto gaan. De regio is super. De animatie op de camping was heel leuk voor de jongste dochter, die kreeg je er niet weg. Maar een minpunt is inderdaad het sanitair ... en dit ligt jammergenoeg niet alleen aan de camping maar wel aan sommige mensen die gewoon smerig zijn ... . De douches zijn in het nieuwste gedeelte slecht, veel te warm en slechte straal. De andere douches vallen goed mee. De snackbar was zijn geld niet waard! We hadden pizza's besteld maar deze vielen toch echt tegen (klein en gewoon niet lekker). Dit hebben we maar 1 keer gedaan. We hebben ons heel goed geamuseerd maar toch hebben we niet iets van, we gaan er meteen terug naartoe ... Dit heeft vooral met prijs-kwaliteit te maken. Het is gewoon te duur ... .

• 2Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8A. Jacobs30-07-2018

Erg schoon zwembad, gastvriendelijk ontvangst bij de receptie.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

5Ramon Ebeltjes03-09-2017

een verschrikkelijk sanitair

Bij aankomst, ziet de entree er goed uit. Helaas werkt de slagboom natuurlijk niet direct en moet je terug naar binnen De kampeerplekken zijn enorm groot zeker 120 tot 150m2 In het veld kan er toch nog een aardig afschot in zitten wat de caravan vermoeilijkt om te stellen Wat zeer kwalijk is, is dat het sanitair er behoorlijk slecht aan toe is. • Tempratuur is niet te stellen (bloed heet of steenkoud, gevaarlijk voor kinderen) • Waterdrukknoppen die blijven hangen • Zeer kleine douchecabines • Smerig!!!!!!! • Toiletten zonder bril • Toiletten super smerig • Toiletpapier per velletje • Kortweg het sanitair wordt schoongemaakt met “de Franse slag”
    Winkeltje doet zich op de website voor dat het een complete winkel is, helaas is dat niet waar. Wel hebben ze de eerste benodigdheden, maar neem wel voldoende geld mee. Verlichting op de camping mag wel wat meer(geen licht op de paden) De snackbar / pizza hut kent lange tijden, de wacht tijd van een pizza kan zomaar oplopen naar 1 ½ uur. Je kan beter naar het dorp Nevez rijde om daar je pizza te halen (voordeliger / sneller 20min)

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair