Camping Castel L'Orangerie de Lanniron

Camping Castel L'Orangerie de Lanniron
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Castel L'Orangerie de Lanniron voor je op een rij gezet:

Laatste review

Jammer, zeker geen 4 of 5 sterren waard

Fam met kinderen,
16-8-2018

Bij aankomst melden bij de receptie. Medewerker had eigenlijk geen tijd voor uitleg van de camping, bijvoorbeeld over openingstijden winkel/zwembad en mogelijkheden om evt brood te bestellen. Moest zelf nog vragen om de sleutel van de accommodatie. Wilde graag reserveren bij restaurant maar zelfs daarvoor had men geen tijd. Moest zelf maar bellen met restaurant om te reserveren . Zou natuurlijk erg klantvriendelijk zijn geweest wanneer medewerker even had kunnen reserveren voor ons. Restaurant was uiteindelijk prima. Vriendelijke mensen en prima eten.

Eenmaal bij accommodatie, was prima, basic maar niet heel schoon. Voor familie van 5 hadden we enkele serviesstukken voor 4 personen, niet handig.

Plek was rimaalleen jammer dat er tegenover onze plek een caravan stond van medewerkers van de camping die er meer uit zag als een vuilnisbelt. Oude caravan, Met verspreid rotzooi en hele oude auto’s. Zag er niet uit, geen 5/4 sterren waard

Kenmerken

16-8-2018

viel een beetje tegen

Marian,
10-8-2017

de camping is mooi ruim opgezet. Wij hadden gekozen voor een Castel premium plek. Dat was weggegooid geld, als extra hadden we 2 plastic stoelen, een tafel, 2 ligbedden en een gammele BBQ. Geen overdekt terras dus. De plek was wel ruim en mooi. Het sanitairgebouw bij ons in de buurt was slecht onderhouden en werd maar 1x per dag met de Franse slag schoongemaakt, dat is echt te weinig. Bij de receptie was men vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben wel wat het campinggevoel gemist doordat alle activiteiten zich rondom de receptie/zwembad concentreerden, dat was min of meer apart van de camping. Wij hebben een heerlijk vakantie gehad, maar zullen niet zo snel terugkomen naar deze camping

Nooit meer

K. Uijthoven,
11-6-2017

Een vreselijke herrie, rijdende auto's midden i.n de nacht op de camping, feesten die gehouden worden voor bruiloften en partijen met heel veel herrie en ongemak. Het sanitaire blok wordt dan afgesloten en de dreunende keiharde muziek gaat maar door tot diep in de nacht. Ongelooflijk. Er zijn geen voorzieningen op de camping zelf, brood moet bij de bar gehaald worden wat een lange wandeling vergt. De winkel is dicht. Er is geen enkele controle op de camping. Iedereen kan erop rijden en ongezien van alles doen. Het sanitair wordt niet genoeg schoongemaakt en het terrein is niet echt onderhouden. Al met al, een camping waar het niet fijn is maar waar je wel de hoofdprijs betaalt. Je hebt niet het gevoel dat je welkom bent als gast.

Mickaël Rouzic, gérante, 3-7-2017

Dear Mr Uijthoven,

I would like to thank you for taking the time to share your experience with the Zoover community and for highlighting our good location.

As you said, our site is often choosen to organise weddings and other social events in the week-end. I can assure you our camp is tall enough (38 hc) to receive our customer in the North for their tranquility. Everything is organize on the camp for you not to be disturbed by the noise of any reception.

I am very surprised to read your comment about our leisure installations. There appears to have been a misunderstanding, as we dispose in fact of a 600 square-meter swimming-pool heated to 24°C, a technical golf habilited FFG, a beautiful garden that you can cross to walk along the Odet, one of the most beautiful river in France and lots of sporting facilities in the site.

I hope you enjoyed all of our activities!

The next time you are in France, it would be our great pleasure to welcome you again in Lanniron.

Best Regards,

Mickaël Rouzic

Director

+33 (0)2 98 90 62 02

Hele mooie camping

Hester
21-8-2016

Weer eens een echte camping en niet zo'n mobile home park. Al hadden we zelf wel een mobile home. :) Prachtig tussen de hortensia's en bamboe. Rustige camping, omdat de faciliteiten aan het begin van de camping te vinden waren. fantastisch zwembad met leuk restaurantje. Trampolines en ook de golfbaan superleuk. Voor oudere kinderen was er weinig animatie met name in de avonduren. Onze kinderen hebben zich wel vermaakt. Maar dat is wel wat een mobiel home park meer biedt.

Geweldige camping, prachtige plaatsen

Familie Oomes
20-8-2016

Prachtige camping met evenzo mooie plaatsen. Alles rondom prachtige orangerie. Mooi aangelegde kampeerplaatsen, goed sanitair en geweldige zwembad. Restaurant is redelijk en lekker. Prettig is dat badplaats Benodet 20 minuten rijden is met mooie stranden. Eigenlijk geen minpunten, zeker een aanrader.

Prachtige camping!

Fam. Klomp
14-8-2016

Nog nooit op zo'n mooie camping gestaan!. Wij hadden een mobile home gehuurd.

Groene verzorgde camping met hortensia's en bamboe hagen. Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kasteeltuin is vrij te bewandelen en schitterend om te bekijken. Deze camping ligt eigenlijk in de stad aan een rivier maar is zo groot dat je totaal geen verkeersgeluiden hoort van buitenaf.Je waant je in een bosgebied.

Alles ligt er zeer verzorgd bij , ook het zwembad is helemaal top! super schoon water en zelfs verwarmd. Mooie glijbanen en genoeg ligbedden.

Vanaf de camping rij je in enkele minuten naar het centrum van Quimper.

Mooie stad met heel veel winkelstraatjes en veel terrassen.

er zijn vele leuke dorpjes in de buurt doordat Quimper zo centraal ligt ben je overal zo. Even naar het strand in 15minuten bij Benodet.

Eigenlijk kan ik niets negatiefs bedenken over deze camping, onze kinderen waren ook heel enthousiast en wij komen hier zeker ooit terug!

Redelijke camping, goed voor paar dagen

Margriet
1-8-2015

Wij hadden deze camping uitgekozen omdat we verwacht hadden dat we op de canping ook konden wandelen en het kasteel zien. Helaas. Het is met name een camping met stacaravans met daar om heen plaatsen voor tenten, caravans. Het kasteel is privegebied en kan je ook nauwelijks zien. Het zwembad is prima. Wel moet je over het pad via de golfbaan. Het sanitair lijkt in eerste instantie gedateerd, maar alles is schoon en de douches zijn goed. Supermarkt Netto is op loopafstand. Wij hebben hier een paar dagen gestaan. Het was rustig. Weinig kinderen. Jammergenoeg veel regen gehad. Wij misten een leuke sfeer op de camping.

Prachtige camping

Jolanda.
27-7-2015

Camping is prachtig gelegen, keurig onderhouden mooi landgoed.

Zwembad is prachtig , groot en zelfs verwarmd water.

Prima vakantie gehad

famkampm
16-8-2014

We hadden prima weer gedurende 2 weken dus we zijn veel in het zwembad en de stranden in de buurt geweest.

Hadden een 2 kamer stacaravan geboekt via de site. Die was prima en schoon. Alleen de bedden waren wat aan de korte kant (1,90) en ik vond ze wat hard. Mooie ruime plekken in de buurt van andere caravans en tegenover campeerplekken.

Veel engelsen op de camping was wel gezellig en zeker geen last van gehad zoals sommige reviews aangeven.

Verder erg leuk zwembad met een bar/restaurant.

Winkeltje op de camping waar je je brood kunt halen. Je kunt er ook golfen maar hebben we niet gedaan. De mini golf was helaas dicht.

Zeer mooie camping, Alles ligt er prachtig bij. Van verkeerslawaai nauwelijks iets gemerkt. Toiletten werden nauwelijks schoongemaakt door de pubermeisjes die hiervoor waren aangesteld.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Castel L'Orangerie de Lanniron in Quimper, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Castel L'Orangerie de Lanniron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.