Camping Le Conguel

Camping Le Conguel
8,3

Laatste review

Vrij nieuwe stacaravans die langzaam maar zeker de hele camping overnemen, wij zaten op een relatief ruim en rustig deel, maar aan de andere kant van de camping staat alles heel dicht op elkaar. Weinig parkeerruimte. Animatieteam spreekt erg slecht Engels, de manager van de camping spreekt helemaal geen Engels!! De camping is puur en alleen gericht op Franse gasten. Als je hier als Nederlandse/Engelse gast geen problemen mee hebt, is het op zich een prima camping, heel dicht bij het strand. Voor ons in ieder geval geen camping om nog eens terug te gaan.

Kenmerken

15-8-2017

gewoon goed!

A. Meijer
10-8-2016

Heerlijk verblijf gehad 2 weken. vanaf de camping de weg oversteken en je staat al op het strand!

Prima camping / relatief duur

Familie Den Haag
16-8-2013

Camping gelegen aan zee op Quiberon. Prima plekken (bij zee wel veel afschot). Vriendelijk personeel. Mooi zwembad met glijbanen. Winkel met beperkt (maar voldoende) assortiment. Restaurant zeer beperkt maar prima bar. Wij stonden met drie families aan de zeezijde. Prachtig uitzicht (wel helaas geblokkeerd tot 1,50m door scherm) over baai Quiberon. Soms overlast van weg (die voor de camping langs loopt).

Canvas Holidays

Een leuke camping, prachtige ligging

langeland
8-8-2010

Het enige nadeel vonden wij de auto's die tot elf uur op de camping reden. Vooral de engelsen in de stacaravans.

En het rumoer tot 's nachts laat op het weggetje naast de camping. Veel lawaai van jeugd.

Omgeving is prachting. Je kunt er heerlijk wandelen en fietsen.

En een heerlijk klimaat.

2008

Voorgaande meningen waren veel te negatief: het is een leuke camping met een geweldige ligging. Ok, er ligt een weg tussen het strand en de camping maar dat is een rustige weg en het strand is prachtig. Het zwembad is geweldig en de animatie ('s avonds) erg levendig (in frans/engels dus te volgen), leukste die ik ben tegen gekomen. Verder is er een hal onder de bar met tafeltennistafels en wordt er duikles gegeven in het zwembad. Het restaurant is voor een camping heel aardig. Wij hadden ook een oude caravan maar er staan ook prachtige nieuwe. Verder vonden we het jammer dat er veel fransen waren en relatief weinig Nederlanders voor de kinderen maar gelukkig vonden de Nederlandse kinderen elkaar wel. Quiberon heeft een goed klimaat, beter dan de rest van Bretagne en is een geweldig leuke plaats. De boulevard is 's avonds levendig met aardige (vis)restaurantjes. Vergeet je fiets niet, want je kan op het schiereiland heerlijk fietsen.

2007

echt een franse camping,geen voetbal en vollybal veld wel een mooi zwembad en een mooie omgeving. Animatie was er niet veel voor de kinderen.

Geen aanrader

Slechte sanitaire voorziening.

Drukke weg tijdens de vakantie.

Gehuurde stacaravan was smerig (riool verstopt,

gordijnen verspocht en schimmel in de keukenkastjes.

Conclusie ik ga er nooit meer heen!!!!!!

2006

leuke camping voor jong en oud

sarina
13-8-2006

leuke camping voor jong en oud. de camping ligt direckt aan een mooi strand.met een weg ertussen leuk zwembad.De camping is echt een aanrader

2005

Mooie camping, kleinschalig met uitzicht op zee

sander van vugt
10-1-2005

Mooie camping, kleinschalig met uitzicht op zee. Helaas wel weg tussen de vamping en de zee, dat geeft vooral overdag wat overlast door geluid van langsrijdende auto's (voornamelijk strandgangers). Erg prettig is dat de camping op een schiereiland ligt: aan een kant is de zee rustig en goed geschikt voor kleine kinderen, aan de andere kant is de zee veel ruiger.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Conguel in Quiberon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Conguel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.