Camping Do Mi Si La Mi

27 reviews over Camping Do Mi Si La Mi

• 2018
    9Sjaan14-07-2018

Uitstekend

Mooie camping met ruime plaatsen, vriendelijk personeel, spreken ook engels. Sanitair is prima en schoon. Camping ligt op loopafstand van het centrum en winkels. Wij stonden aan de rand en wisten niet dat achter de heg een speeltuin was met springkussen. Daar kwamen wij om een uur of vijf achter toen het gevaarte omhoog kwam. En een eigen kraantje!,,,

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 8John van de Wiel28-06-2018

Prima camping

Fijne camping, ruime plaatsen . Alles lekker kort in de buurt. Supermarkten zijn goed en normale prijzen. De staat over steken en je bent aan de zee. Sanitair is minder maar goed te doen. Wij hebben de gehele maand juni hier gelegen . In het voor jaar veel rust. wij hebben ons hier goed geamuseerd. Op het schiereiland zelf is genoeg te zien

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Ellen26-06-2016

Mooie omgeving

erg vriendelijke personeel, camping mooi aangelegd en ruime plaatsen, maar het sanitair vonden wij niet goed, erg krap en zelfs in het voorseizoen niet heel schoon. Quiberon is prachtig wij zijn met de boot naar Belle-Île-en-Mer geweest, een aanrader. Restaurant goed, ook hier vriendelijk personeel en dicht bij het strand. Dus ondanks het mindere sanitair echt top!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Stuurwold07-08-2015

Geslaagde vakantie!!

De camping ligt vlak aan zee en er is een heel gezellige bar en prima eten. Personeel geeft je na een paar dagen zelfs een hand, leuke Fransen, authentiek, relaxt, rustig. Omgeving is prachtig, het stadje Quiberon is leuk en niet overvol. Mooie fietstochten langs de Cote Sauvage , wandelingen en Carnac vlakbij Camping is prima, alleen wel veel Campers en vaste gasten. Wij komen zeker nog een keer terug om ook die eilanden te bezoeken.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Fam.de Groot30-07-2015

Het is hier goed vertoeven!

In juni geweest. Prachtig terrein. Netjes en goed onderhouden. Vanwege de rustige periode hadden we meer dan genoeg plaatsen om uit te kiezen. Jammer dat de honden nergens op het strand in zee mogen. s'Avonds wel gewoon naar een klein strandje gegaan en zoals het hoort de behoeftes netjes opgeruimd. Fransen zelf en ook toeristen ruimen nooit op.. Dit is de reden dat het verboden is voor honden. Wel iets wat je moet weten om teleurstelling te voorkomen. Brood elke ochtend vers af te halen en heerlijke mosselen en pizza's bij het testaurant naast de receptie. Eigenaresse is Belgisch dus spreekt redelijk Nederlands. Leuke fietsroutes. Voor herhaling. vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Arjen de groot28-07-2015

Top camping aan zee

Echt een leuke camping. Groot speelterrein voor de kids. Mooie ruime plaatsen en veel in de luwte. Zeer aardig personeel. Jammer dat er geen zwembad is maar je zit zo op g Het strand, 2 min lopen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9A Mouthaa27-08-2014

goeie camping op mooie plaats

De camping is groot, ruim en divers. Heerlijke op korte afstand tot de zee. De auto kun je veelal laten staan omdat het mooi en goed te doen is met de fiets of te voet.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9alain11-08-2014

mooi

mooie camping met hagen rondom. sommige plaatsen beetje klein goede eetgelegenheid en winkel normale prijze en alles dicht bij. heerijk fietsen. licht golvend.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Ans Rozendal11-09-2013

Mooie plek aan zee

De camping ligt vlak aan zee, je loopt zo naar het strandje waar je kunt zwemmen in zee. Het is wel een grote camping, maar niet druk of onrustig. Wij hadden een stacaravan rechtstreeks bij de camping gereserveert, vroeg in het jaar (en daarom met flinke korting en dus een mooie prijs/kwaliteit verhouding). De stacaravan was (bijna) nieuw volgens ons, en prima voor elkaar, compleet met zelfs een oventje! Ook overdekte veranda, wat wel lekker is, omdat het toen wij er waren toch ook wel geregend heeft. Grote winkel bij de camping, waar je in principe je eten kunt halen. Maar er zijn ook een paar grote supermarkten in de buurt. Er staan wel vooral Fransen op de camping, en dat was voor onze dochter van 11 wat minder leuk, ze vond niet makkelijk speelmaatjes. Onze ervaring was ook dat de wifi die je kunt kopen niet werkt...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7michiel28-08-2011

heerlijke rust, MICROKLIMAAT

Quiberon is een schiereiland en heeft een microklimaat wij zagen links en rechts wolken over bretange drijven en wij zaten met zon in 25 graden. De camping is zeer simpel ingericht, veel Fransen weinig "buitenlanders". Op loop afstand van het strand (klein beetje zand daarna kiezels). Leuke springkussens voor onze dochter verdere animatie vooral Frans georiënteerd (we hebben het niet gemist). De campingwinkel is ruim in het assortiment en het restaurant ernaast heeft heerlijke mossels en pizza meer staat er ook niet op de kaart behalve crêpes. Wij zaten in een grand comfort via de touroperator prima geregeld. Quiberon centrum is net te lopen, maar er stopt ook een euro busje bij het strand (alleen juli en augustus).

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair