Camping Beauséjour

• 9Eetgelegenheden

Meer camping info

21 reviews over Camping Beauséjour

• 9Daphné02-08-2020

Fijne, relaxte camping op prachtige locatie.

We zijn net terug van drie hele fijne relaxte weken op camping Beauséjour. We komen al jaren hier en steeds weer is het een gevoel van thuiskomen. Inmiddels al bijna alle plekken in Frankrijk gezien maar deze plek straat nog steeds bovenaan mede door de prachtige ligging aan zee en winkeltje met goed restaurantje naast de camping . Verder het lekkere klimaat met veel zon maar niet te warm. Het eiland Quiberon is prima per fiets te ontdekken en heeft mooie surfstrandjes. Overal waar je fietst kom je de zee weer tegen en vind je leuke eettentjes en cafeetjes. kortom super fijne plek voor een relaxte en actieve gezinsvakantie voor alle leeftijden in Bretagne.

Gereisd in augustus 2020

• 8Familie van der Velden25-08-2016

Prachtige omgeving

We hebben een hele fijne vakantie gehad met veel zon en fijne temperaturen.Fijne camping zonder franje, met mooie speeltuin voor kinderen, eenvoudig maar prima sanitair. Vlak aan de baai, midden op het eiland quiberon. Wandelend en of fietsend is het prachtige eiland goed te verkennen, vergeet de Cote Sauvage niet! Vriendelijke mensen, supermarkt en restaurant direct naast de camping. Quiberon is een levendig toeristenstadje met ook in de avond volop vertier!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9J.N.Vos05-05-2013

Eenvoudige mooie camping

Een paar jaar geleden op de camping gestaan. Met een tent. Is ons prima bevallen. Camping is eenvoudig. Bijna direct aan het strand. Alleen de straat even oversteken. Supermarkt ligt zowat naast de camping. Vond de camping niet echt voor kinderen geschikt. Mede omdat er een weg overgstoken dient te worden om op het strand te komen. En op camping is niets te doen voor kinderen. Tenminste niet toen wij er waren.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Paul13-07-2011

Heerlijk genieten

6 nachten op deze camping gestaan. We hadden voor onze tent een plaatsje vooraan, met uitzicht direct op zee dus. En die zee is dichtbij: de camping ligt op 50m van het strand met heerlijk fijn en schoon zand. Wij stonden er in het begin van het hoogseizoen, dus helaas waren er nog niet veel jongeren van onze leeftijd (16 & 19). Dit was gelukkig niet erg. In Quiberon zijn er iedere dinsdag en donderdag live optredens vanaf het strand, waar je vanaf een terrasje naar kan kijken. Hier loop je vanaf de camping in een half uurtje naar toe. Het sanitair was erg uitgebreid en nieuw en werd meer dan 1 keer op een dag grondig schoongemaakt. Er was zelfs een speciale buitendouche voor honden. Ook zijn er wasmachines en voor kinderen leuke speeltuintjes. Op de receptie wordt prima engels gesproken en er is een vrij groot campingwinkeltje waar je naast stokbrood genoeg kan kopen voor een complete maaltijd. Een heerlijke camping om te 'chillen' dus!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 10eef03-06-2009

gezellig en dicht bij het strand:)

het is een gezellige camping en je heb alles mooi in de buurt.. het is mmisschien niet de mooiste en vol met duure dingetjes camping maar zeker een fijne :)

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

• 7Jochem14-07-2008

Prima camping

Prima camping op het schiereiland Quiberon. Echt een ander sfeertje dan t vaste land. Ene kant rustige baaitjes met prima strand dat naast de camping ligt en waar je zo naartoe loopt. De andere kant van het eiland (13 km lang) is erg ruig en prachtig. (hier kun je niet zwemmen). Op het eiland een paar leuke kleine dorpjes. Camping eenvoudig maar schoon, ruime plaatsen, winkeltje naast de camping en vriendelijke medewerkers.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Tim Steffens23-04-2006

Een gezellige camping op het schiereiland Quiberon. Het strand ligt op 50 meter afstand van de camping; aan de andere kant van de weg. Het sanitair wordt twee keer per dag grondig schoongemaakt. De bereikbaarheid is iets minder goed, omdat je ongeveer 20 kilometer over een tweebaansweg moet, waar het op bepaalde tijden nogal druk is. In de directe omgeving van de camping bevinden zich een supermarktje en een bar. De stadjes Quiberon en St. Pierre Quiberon liggen op fietsafstand. Dit alles maakt dat wij deze camping al meer dan 10 jaar bezoeken.

Gereisd in april 2006

Camping Beauséjour info