Camping Beauséjour

6 reviews over Camping Beauséjour in het Nederlands

Prachtige omgeving

Familie van der Velden
25-8-2016

We hebben een hele fijne vakantie gehad met veel zon en fijne temperaturen.Fijne camping zonder franje, met mooie speeltuin voor kinderen, eenvoudig maar prima sanitair. Vlak aan de baai, midden op het eiland quiberon. Wandelend en of fietsend is het prachtige eiland goed te verkennen, vergeet de Cote Sauvage niet! Vriendelijke mensen, supermarkt en restaurant direct naast de camping. Quiberon is een levendig toeristenstadje met ook in de avond volop vertier!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Eenvoudige mooie camping

J.N.Vos
5-5-2013

Een paar jaar geleden op de camping gestaan. Met een tent. Is ons prima bevallen. Camping is eenvoudig. Bijna direct aan het strand. Alleen de straat even oversteken. Supermarkt ligt zowat naast de camping. Vond de camping niet echt voor kinderen geschikt. Mede omdat er een weg overgstoken dient te worden om op het strand te komen. En op camping is niets te doen voor kinderen. Tenminste niet toen wij er waren.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genieten

Paul
13-7-2011

6 nachten op deze camping gestaan. We hadden voor onze tent een plaatsje vooraan, met uitzicht direct op zee dus. En die zee is dichtbij: de camping ligt op 50m van het strand met heerlijk fijn en schoon zand. Wij stonden er in het begin van het hoogseizoen, dus helaas waren er nog niet veel jongeren van onze leeftijd (16 & 19). Dit was gelukkig niet erg. In Quiberon zijn er iedere dinsdag en donderdag live optredens vanaf het strand, waar je vanaf een terrasje naar kan kijken. Hier loop je vanaf de camping in een half uurtje naar toe. Het sanitair was erg uitgebreid en nieuw en werd meer dan 1 keer op een dag grondig schoongemaakt. Er was zelfs een speciale buitendouche voor honden. Ook zijn er wasmachines en voor kinderen leuke speeltuintjes. Op de receptie wordt prima engels gesproken en er is een vrij groot campingwinkeltje waar je naast stokbrood genoeg kan kopen voor een complete maaltijd. Een heerlijke camping om te 'chillen' dus!

Gereisd Met vrienden in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Beauséjour voor je op een rij gezet:

gezellig en dicht bij het strand:)

eef
3-6-2009

het is een gezellige camping en je heb alles mooi in de buurt.. het is mmisschien niet de mooiste en vol met duure dingetjes camping maar zeker een fijne :)

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2009
2008

Prima camping

Jochem
14-7-2008

Prima camping op het schiereiland Quiberon. Echt een ander sfeertje dan t vaste land. Ene kant rustige baaitjes met prima strand dat naast de camping ligt en waar je zo naartoe loopt. De andere kant van het eiland (13 km lang) is erg ruig en prachtig. (hier kun je niet zwemmen). Op het eiland een paar leuke kleine dorpjes. Camping eenvoudig maar schoon, ruime plaatsen, winkeltje naast de camping en vriendelijke medewerkers.

Gereisd Met partner in juli 2008
2006

Een gezellige camping op het schiereiland Quiberon

Tim Steffens
23-4-2006

Een gezellige camping op het schiereiland Quiberon. Het strand ligt op 50 meter afstand van de camping; aan de andere kant van de weg. Het sanitair wordt twee keer per dag grondig schoongemaakt. De bereikbaarheid is iets minder goed, omdat je ongeveer 20 kilometer over een tweebaansweg moet, waar het op bepaalde tijden nogal druk is. In de directe omgeving van de camping bevinden zich een supermarktje en een bar. De stadjes Quiberon en St. Pierre Quiberon liggen op fietsafstand. Dit alles maakt dat wij deze camping al meer dan 10 jaar bezoeken.

Gereisd Anders in Sun Apr 23 2006 20:04:26 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beauséjour in Quiberon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beauséjour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.