Reviews over Quéven

Goede tijd gehad!

Marta,
    31-7-2014

Leuk, ontspannen dagen bij het huisje.

Leuk park in bretonse stijl.

Dinet Kloeze,
    2-5-2013

Vrij nieuw kleinschalig park met huisjes in bretonse stijl. Mooi aangelegd met kleurrijke bloemen en planten die nog wel wat moeten groeien. Huisjes aan de kleine kant maar dit is op te lossen door een maatje groter te huren. Prima inrichting, goede bedden, keuken met vaatwasser en oven maar keukenspullen minimaal. Service op park is prima, Aardige en behulpzame medewerkers. Ondanks het feit dat wij de enigen waren die gebruik maakten van de broodjes service, werden er elke ochtend speciaal voor ons broodjes gehaald! Restaurant hoort bij de golfbaan en is alleen in de middag open.

Prima uitvalsbasis om de zuidkust van Bretagne te ontdekken. In 2 weken nooit verder dan 50km van het park geweest en heel veel gezien. Leuke stadjes, mooie stranden en prima omgeving om te fietsen.

Quéven scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews