Tijdelijk €25 aanbetaling

7.9GoedScore uit 18 reviews
  • 6.5Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Saint Nicolas

• 7Sylvia van Capel17-08-2019

sanitair een gemiste kans

Mooie camping in net zo'n mooie omgeving. Via de achteruitgang ben je zo op het strand, maar dan moet je wel de code weten.. We mochten zelf onze plaats kiezen, dit waren mooie grote plekken. Een erg leuk zwembad, binnen en buiten. Alleen het sanitair is een gemiste kans: het ruikt er naar riool, het is er niet echt fris en de douches waren koud. Zo jammer, anders was dit echt een topcamping.

• 7Johan. A28-08-2017

Prima camping met super zwembad

Campng Saint Nicola is een prima camping met vriendelijke eigenaren die prima engels, duits en zelfs een beetje Nederlands spreken. Camping is rustig en ligt prachtig tussen de bomen. Verder erg dicht bij het strand van Port Manech, ca 200m via een redelijk steile weg. Strand is erg leuk met rotsen om op te klimmen. Zwembad is prachtig, zowel binnen als buiten met een leuke snelle glijbaan. Zwembad is erg schoon en netjes. Plaatsen zijn verschillend en liggen kris kras op veldjes. De ene wat groter dan de andere ook qua beschutting van bomen. Paden zijn goed verlicht. Er zijn ook wel degelijk verbeterpunten. Zo is er enkel de plaatselijke bakker die 's morgens brood heeft overdag niets te koop (ijs, water e.d) Er zijn wel speeltoestellen maar een schommel, wip etc had zeker wel toegevoegd kunnen worden. Wij vonden dit wat beperkt. De toiletten op het oude gedeelte (bij zwembad) hebben nodig een upgrade nodig, dit is niet meer van deze tijd. Voor de heren nog acceptabel maar voor de dames waren er gewoon te weinig wc's (of je moet op je hurken) Wij maakten dus veela gebruik van het andere toiletgebouw wat beter was. Overigens deden ze er alles aan om de toiletten schoon te maken en te houden, daarover geen enkel verkeerd woord. Kortom wij hebben met ons gezin (2volw, 2kind 5&7) prima vermaakt en zouden zeker nog eens terugkomen. Alleen al vanwege de omgeving met prachtige kusten, looproutes en kleine baaitjes waar je heerlijk tot rust kunt komen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Tini07-08-2017

Veel geld voor een matig aanbod

Het zwembad was prima. De ligging van het oudere gedeelte was mooi. Wat we niet goed vonden was het sanitair op het oude gedeelte (bij het zwembad). Met de enkele Franse toiletten hebben we het wel gehad. Er is, naast het mooie zwembad, helemaal geen faciliteiten op deze camping. Geen ijsje, winkel, of eetgelegenheid. De prijs t.o.v. wat men te bieden heeft is naar onze mening duidelijk veel te hoog. Een goed leermoment: we hadden gereserveerd voor ruim twee weken, zijn een paar dagen (er kwam slecht weer aan) eerder vertrokken en kregen absoluut geen geld terug. Reserveren doen we dus niet meer omdat in de omgeving meer dan voldoende betere camping te vinden waren voor nota bene een lager tarief. Kortom: mooi zwembad, mooie ligging, te hoge prijs en een noodzakelijke wasknijper voor het betreden van het toiletgedeelte.

• 8Karin18-01-2017

2e keer en zeker niet laatste keer

Het begint met de vriendelijke eigenaren. Niets is te gek. Als er iets is zijn ze altijd bereid te helpen.

De omgeving is mooi. Lekker dicht bij het, voor je gevoel, bijna privéstrand. Het is alleen drukker na het werk doordeweeks en in het weekend (de plaatselijke bewoners die nog even lekker genieten van het mooie weer). Einde van de dag heerlijk op de camping nog even een "duik" in het zwembad.

Verder leuke (grote) plaatsen in de buurt waar je ook goed je boodschappen kunt doen. Verder kan je goed wandelen in de buurt en is er een haventje waar je vlakbij ook kan eten (makkelijk voor bij aankomst en bij vertrek)

Verder kwam er iedere ochtend een bakkertje uit het dorp, je moest er wel snel bij zijn anders moest je het doen met wat er nog was. Verder kwam er 1x een de week een pizza kar waar vers pizza werd gemaakt. Daarnaast was er dit jaar een crêperie kar 1x in de week.

Wij hebben in een mobile home gezeten. Het nodige is aanwezig. Het zijn ruime plekken, alleen afhankelijk hoe ze zijn neergezet kijk je wel of niet bij elkaar op het terras die aan je mobile home vastzit.

We hebben het hier wederom heerlijk naar ons zin gehad en zullen hier zeker (vaker) terugkomen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Jeroen17-09-2015

Hele relaxte camping vlak bij zee

Wat een heerlijke camping met hele vriendelijke eigenaren. Geen haast, want u bent immers op vakantie is het credo. De ligging is heel mooi, vlak bij het strand. Ook een prima zwembad. Onze kinderen hebben zicht hier prima vermaakt. Dagelijks vers brood te kopen. Winkeltje in het dorpje op kleine afstand. Geen eigen restaurantje, maar een heel leuk restaurantje aan het strand met schitterend uitzicht. Lekker mosselen met friet eten;) De camping heeft een paar speeltuintjes voor de echt kleine kinderen. De camping bestaat uit 2 delen. Een bovendeel met modern sanitair en ruime plaatsen, en een beneden deel met prachtige plekjes, maar ouderwets sanitair. Geen entertainment op de camping, maar voor ons is dat ook niet nodig. Kortom een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9jan gys27-07-2015

erg mooie ont-haast camping!

mooie ruime plaatsen met en zonder schaduw vriendelijke ontvangst sanitair is goed genoeg, kan eventueel een extra reiniging gebruiken s avonds douches prima, altijd warm water prachtig gelegen vlakbij het strandje (onze mening het mooiste strand in de omgeving) 3 restaurantjes op wandelafstand, die op het strand in in de haven hebben we gedaan, waren zeer goed. geen winkel op camping, wel elke ochtend vers brood in een kraampje, voor andere zaken 300 m wandelen. leuk speeltuintje voor de kindjes prachtig zwembad binnen en buiten, erg proper!

• 7Staat v/h sanitair
  • 5DRONEAU30-05-2015

DOUCHE FROIDE

4 jours s/emplacement camping St-Nicolas à NEVEZ, mai 2015. 4° le matin - sanitaires sans porte et eau douches froide. Gérante informée : mise en eau chaude pour vaisselle mais douches toujours froides. Sommes traités de MENTEURS après vérification de l'eau de vaisselle seulement ! DOUCHE FROIDE à éviter.

Directeur, 10-06-2015

Merci pour votre retour, Madame Petitjean

Comme déjà évoqué, l'eau chaude des bacs à vaisselle et celle des douches provient du même réseau d'eau chaude. Donc si vous l’avez constatée, chaude aux bacs à vaisselle, elle l'est aussi au niveau des douches.

Cependant, en raison de la longueur des canalisations et de la fréquentation en avant saison, il est vrai qu'il faut parfois laisser couler l'eau des douches pendant quelques secondes avant d'obtenir de l'eau chaude. De plus nous avons eu quelques soucis avec la cartouche thermostatique des installations sanitaires ce qui a induit quelques fluctuations dans la température, devenue momentanément un peu "juste" comme nous l'ont mentionné d'autres clients mais elle n’était en aucun cas "froide". Le problème est maintenant résolu. Sachez qu’en tant que professionnels, nous faisons notre maximum pour résoudre au plus vite les problèmes techniques. En espérant vous accueillir lors d'un prochain séjour.

Bien cordialement,

• 9Martine14-08-2014

Fijne, mooie en gezellige camping

Wij hebben twaalf nachten op deze camping gestaan. Wij hebben twee kinderen van elf en acht jaar oud en verbleven hier in de maand juli. Iedereen heeft het hier erg gezellig gehad!

Positieve punten: - zeer mooie, ruime en afwisselende plekken met zon en schaduw - zeer vriendelijke eigenaren die goed Engels spreken - schoon en fijn zwembad met leuke glijbaan en vriendelijke badmeester - veel Nederlanders (vinden wij een pluspunt) - naar het kleine strandje kun je makkelijk lopen - daar is ook een restaurant waar je leuk kunt zitten. Het eten is oké maar niet geweldig (voor die prijs)

Aandachtspunten: - na de aanbetaling bij reserveren dien je bij aankomst het gehele restbedrag in één keer te voldoen, dit schijnt meer in deze regio voor te komen (je kunt er wel pinnen). Je hebt dan een aantal plekken waar je uit kunt kiezen - wc-blok is verouderd, dit houdt in dat er twee 'normale' wc's zijn maar het wordt wel goed schoongemaakt. Geen wc-papier aanwezig. Douches zijn warm en prima!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9maria 08-07-2014

Super gastvrij, prachtige plek, mooie camping

Na een tour met de camper door Normandie, kwamen we in Bretagne op camping St Nicolas in Port Manech terecht. Het plan was 2 nachten ,maar het was er zo fijn dat we ruim een week zijn gebleven . Wat een gastvrije ontvangst , chapeau ! Didier en Dany hebben zichtbaar plezier in het runnen van hun camping. 200 meter van een mooi klein strand, dichtbij de dorpjes Port Manech en Nevez, heerlijk zwembad. : TOP !!! Merci, Jan & Maria

• 9Staat v/h sanitair
  • 9H. Scholtens10-08-2013

Prachtige camping

Rustige groene camping op loopafstand van dorp, strand en haven. Ruime plaatsen met zowel zon als schaduw. Er is in het hoogseizoen brood verkrijgbaar op de camping. Voor kinderen is er een speelhonk, een speeltuin en tafeltennis. Geen animatie. Prachtig zwembad met ligstoelen, glijbanen en overdekt binnenbad. In het dorp zijn twee restaurantjes en een bar/supermarktje. Bij het strand is een leuke brasserie met uitzicht op het strand en de baai.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar