Camping Les Madières

Camping Les Madières
8,5

8 tips over Camping Les Madières

Hans Stapel, 13-1-2015
Af en toe verandert de binnenstad van Saint-Brieuc in één grote markt. Een aanrader (überhaupt met de oude binnenstad met vakwerkhuizen)!
Adrie, 28-7-2014

Na een wandeling van ongeveer 15 minuten ben je bij een kiezelstrand, vanwaar je met eb kunt lopen naar Binic. Het verval is hier ongeveer 10 meter. Mosselen,oesters, ,je vindt ze hier bij eb.

Vanaf half juli tot en met half augustus is het hoogseizoen, dus wat drukker, ook in de omliggende plaatsen

Poekie1945, 2-6-2014
Als je in de buurt bent zeker een camping voor een verblijf om te genieten van de schoonheid die de omgeving biedt.

Privacy, 23-1-2014
In Pordic bij de kerk is een restaurant, die een eenvoudige lunch serveren voor Franse arbeiders. Je kunt aanschuiven en dat is een leuke ervaring. Daarnaast is de lokale Tabac een prima begin van de dag met een espresso en veel info over de lokale situatie.
familie hoogteijling, 8-8-2013
De ruimste plaatsen zijn op het tentenveld, op het bovenste gedeelte van de camping. Schaduw van de bomen, maar ook voldoende zon. De tent moet wel tegen wat wind kunnen.
Harry van Dijk, 12-6-2013
veel mooie havenplaatsen waar onder Benic waar je bij laag water over de zeebodem naar toe kan lopen een veder de mooie rots kust.

Eefke, 9-9-2012
Leuke fietsroutes gratis verkrijgbaar bij VVV van Pordic.
erik van wier, 4-7-2012

De middelgrote stad Saint Brieuc met een leuk centrum, zeg maar Haarlem, is 10 minuten met de auto. Het charmante havenplaatsje Binic met veel, zeer goed betaalbare, restaurantjes is per auto te bereiken in 5 minuten en wandelend via het kustpad (GR34) in 30 min.

In de buurt is zeer veel te zien en te doen, ook voor kinderen. B.v. St. Malo, Fort La Latte, de roze rotsen, div. kastelen, een openlucht museum, leuke haven plaatsjes, etc. etc.