Camping Les Madières

Camping Les Madières
8,6

62 reviews over Camping Les Madières in het Nederlands

super rustige en mooie camping .

Van Herwegen Joris
18-8-2018

We hebben in juli 2 weekjes op deze camping verbleven en voor wie van rust houd is dit een top camping met hele lieve en vriendelijke uitbaters .We kregen bij aankomst een heel vriendelijk ontvangst met alle nodige uitleg over de campingregels en alle info over wat er in de regio te doen was en alle uitleg over wandelingen in de buurt.De camping ligt op wandellafstand van de zee en voor wie er van houd zijn er veel wandelingen in de omgeving . Het sanitair op de camping lijkt wat veroudert maar is altijd zeer netjes en als er al eens een vuile wc is ligt dat aan de persoon die ze vuil achterlaat en niet aan de uitbaters . Het zwembad was prima netjes onderhouden en met het warme weer een leuke afkoeling . Bovendien kan je er ook nog lekkere pizza en enkele klein streekgerechtjes eten en brood kan je op de camping bestellen .

De eigenaars waren zeer begaan met wat je deed en hadden altijd zin in een praatje of een woordje uitleg.

Dus voor ons was het een zeer leuk verblijf op deze mooie camping en we gaan zeker nog eens terug.

Génial :) !

Lyn
14-8-2018

Accueil super chalereux (ils pensent même à nous fournir une carte géographique commentée des plus belles choses à voir dans les environs), sanitaires impeccables, emplacements joliment aménagés (et pas seulement par de simples haies toutes pareilles ), possibilité de commander baguette&viennoiserie artisanales pour le déjeuner du lendemain, pareil pour la petite restauration (ce qui tombe toujours à point), piscine de plaisance très agréable, couvre-feu permettant ainsi de ne pas laisser entrer des personnes n étant pas du camping, pas de tapage nocturne, convivialité entre les campeurs...je pourrais continuer encore ainsi longtemps mais mieux vaut m arrêter là. Quoiqu'il en soit,j ai passé de superbes vacances dans ce camping et j ai hâte d y retourner l an prochain :) !

Excellent !

Fabian
14-8-2018

Un camping super ! Un accueil très chaleureux et des propriétaires qui se soucient du confort des vacanciers avec par exemple des conseils sur les activités de la région. Des sanitaires irréprochables. Le lieu est d'une sécurité exemplaire. Ambiance très familiale. Un camping incroyable !

Fijne camping!

P Schumacher
14-8-2018

Mooi, groene camping. Ligging is goed, kleine wandeling naar het strand via groen pad. Strand met rotsen om schelpen te zoeken en bij eb over het strand naar Binic te gaan.

Zeer vriendelijke eigenaren, die hun best doen om alles netjes te houden.

Plaatsen zijn niet groot, maar er is genoeg privacy. Voor kinderen kleine speeltuin, ruim veld voor volleybal etc.

Zwembad schoon, met ligstoelen.

Nooit meer, tenzij de eigenaar wisselt.

L.v.R.
12-8-2018

Ik herken echt de goede recensies niet op zoover. De camping heeft alles om een succes te worden maar de bedilzucht van de eigenaars gooit roet in het eten. Niet douchen voor 7 uur en ook niet na 22 u. Ook niet afwassen buiten die tijden. Vieze wc's en veeel te weinig wc s ook. Water van douches en afwas is in beste geval lauw. De douches worden uitgebreid met een tandenborstel gesopt elke dag. Helaas vergeet mevrouw de wc s en de muren van de douches... Als je een was wilt drogen, krijg je een kruisverhoor van eigenares hoe je die gewassen hebt en wanneer voordat je de munt mag kopen. En de pizza's? Echt niet doen: zonde van je geld want ze zijn niet goedkoop. Brood bestellen voor morgen? Helaas niet mogelijk want morgen zin de bakkers dicht. Waarom lopen de volgende dag dan allemaal mensen met brood uit het kantoortje????? Wij zijn eerder weg gegaan.

Marleen
11-8-2018

Heerlijke camping! Mooie ruime plekken, heel schoon sanitair, zeer vriendelijke eigenaren die je zeer welkom heten op de camping, lekker zwembad, mooi uitzicht bij de ingang van de camping . De kust met steenstrandje is goed aan te lopen. Brood te bestellen op de camping en lekkere pizza’s. Genoeg uitstapjes te maken vanaf de camping, St. Malo en Mont St. Michel zijn aan te rijden (iets meer dan een uurtje rijden). Kortom een prima , rustige camping om het mooie Bretagne te ontdekken!

Zeer vriendelijke ontvangst, veel informatie. Een rustige camping met grote plekken met veel schaduw. Het zwembadje was eind mei nog niet gevuld. Gratis wifi op de hele camping.

Sanitair is wat verouderd en wat weinig; bij de mannen bv maar 2 zittoiletten.

In het dorp is een uitstekende traiteur met een 10 voor de pate.

Déception

Caroline
10-8-2018

Nous avons été déçu de ce camping. Site mensonger car pas d'animations prévues pas de barbecue prévu pas de superette prévue pas de pain de glace prévu piscine petite et chaise longue sale restauration chère pour ce que vous mangez couvre feu à 22h sanitaire fermé à 22h

Fantastische mooie charme camping.

Mark
9-8-2018

Wij hebben genoten van een heerlijke week op deze camping gelegen even buiten Pordic en vlakbij het mooie havenstadje Binic.

De unieke ligging op 800 meter van de zee (kiezelstrand) en vlakbij de aansluiting met het bekende wandelpad GR34 maakt deze camping uniek.

De eigenaren zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Zo wezen zij ons op de mogelijkheid om onze hond, na elke zwembeurt in zee, af te spoelen met zoetwater.

De camping zelf is parkachtig aangelegd met vele boomsoorten en bloeiende struiken. Zoek je natuur, rust én een mooi verblijf aan de Bretonse kust, dan raden wij deze camping aan!

Een schitterende camping, glooiend. Verzorgd alsof je in een tuin zit. Heerlijk rustig op de camping en toch zo vlak aan zee. Je loopt binnen 10 minuten, door het bos, langs een kabbelend beekje, naar het (stenen/rotsen)strand, waar je ook met je hond mag komen. Het eigenaarsgezin is super vriendelijk en behulpzaam. De staanplaatsen zijn ruim en schitterend, maar wel glooiend. Het sanitair is wat gedateerd, maar altijd schoon. De douches werken prima en hebben een prima temperatuur. De kranen hebben wat weinig waterdruk. Wij troffen bovengemiddeld veel Nederlanders op deze toch typisch Franse camping. Het leek erop dat de verwarming van het zwembad niet gebruikt werd. De afhaalpizza’s zijn erg goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Madières in Pordic (Côtes d Armour), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Madières zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Madières scoort een 8.62 uit 10 op basis van 62 reviews.