Camping Entre Terre et Mer

2 reviews over Camping Entre Terre et Mer in het Nederlands

Rustgevend

Terschelling
6-6-2018

Dat het vooral genieten is ,prachtig om te fietsen te wandelen , vriendelijke mensen.Gewoon de rust die er heerst , zalig

een aanrader

peter helweg
3-3-2018

alles was goed heeft geen lang verhaal nodig goed eten er is altijd iets te doen voor de jeugd en ouderen en gezellig iets verder lopen naar het strand maar dat is niet erg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Entre Terre et Mer in Pont-Scorff, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Entre Terre et Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.