Camping Siblu - Domaine de Kerlann

Camping Siblu - Domaine de Kerlann

7.2Goed

Frankrijk, Bretagne, Pont-Aven

Op vakantie geweest naar Siblu - Domaine de Kerlann?

7.2Goed

• 6.6Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Siblu - Domaine de Kerlann voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

30 reviews over Camping Siblu - Domaine de Kerlann

• 2018
    8k26-08-2018

Mooie en leuke gezellige camping

Mooie Camping en schone camping veel te doen voor de kids ! wel weinig nederlanders . mooi buitenzwembad en binnenbad. voetbalplek. mooie omgeving. leuke en gezellige dorpjes .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Tim15-05-2018

Super voor gezinnen met jonge kids

Fijne camping. Vooral als je met jonge kids bent! Het animatieteam was erg begaan met onze jongens. Wij hadden ook weer eens wat tijd voor onszelf. Precies waar we op hoopten en dus een aanrader voor iedereen!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

1Harry Buiten06-09-2010

dood saai en zeer slecht.

Wij hadden 6 kinderen mee in de leeftijd 6 t/m 14 jaar, annimatie voor de jongsten was aanfluiting, voor de iets ouderen helemaal niets, omgeving is mooi en voor de fietser leuk, Camping en accomodatie zeker niet geschikt bij slecht weer, en aangezien het er vaak regent!! de 8 persoons stacaraven was geschikt voor max. 4 volwassenen, te kleine bedden. veel te krap geplaatste caravan en modder voor de deur maakt je vakantie er niet leuker op, enige leuke stad was congarneau, maar dat heb je na 2 keer ook wel gezien. Eten op de camping was zeer ongezellig, terras vlak bij automaten hal vol met kinderen, ook in de omgeving troffen wij restaurants die geen tijd voor een gezin hadden. Prijs!! 1700 betaald voor 2 weken bij TO maar last minute boeken kost 350 euro per week. klacht indienen kost veel moeite en wordt na 8 weken in behandeling genomen. Wij hebben nog nooit zo'n vreselijke vakantie meegemaakt. 3 dagen eerder vertrokken.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8A.F.A.Kneefel01-08-2010

echte aanrader

wel honden maar geen last van stacaravan was boven verwachting goed heel goed zelf ook schoon.zwembad was ook goed met veel badmeesters en juffen.ook lang genoeg open en tussen de middag niet dicht. van 17 juli-31 juli 2010

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10Sandra Compagner25-07-2010

Leuke camping ook wel voor nederlandse kinderen

We zijn voor het eerst met de kinderen 8 en 6 jaar naar Frankrijk geweest. Wij vonden het een goede, leuke camping. Animatieteam praat Frans en Engels maar dit ging ook met de kinderen best wel goed. We hebben er zelfs een contact met Engelsen aan over gehouden. De kinderen voelen alles best goed aan en met een beetje engels red je je ook wel. Bij het animatieteam bleken ook 2 nederlandse meisjes te zitten. Dit wisten we eerst niet maar ook toen ze engels praten deden onze kinderen gewoon mee. Wij vertaalden elke keer dingen voor hun en zodoende kwamen ze er achter dat er toch nog wat nederlanders waren. Ik denk in totaal iets van 4 gezinnen maar dat weet ik niet. Ze zaten niet bij ons in de buurt op de camping maar goed als ik nederlanders om me heen wil op vakantie dan blijf ik wel in eigen land! De caravan zag er goed uit, groot en schoon! Ik miste wel een koffiezetapparaat maar ja, je kunt niet alles hebben. Er zaten nl 2 douches en 2 wc's in! En ach de espresso kost maar een euro.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Sandra Smits18-10-2009

Leuke camping, maar weinig nederlanders

Wij zijn in augustus 2008 naar deze camping geweest voor 10 nachten. Wij vonden Bretagne erg mooi maar zullen wnl. niet snel nog een keer gaan vanwege het instabiele weer. De caravan was een tikje ouderwets ingericht met vloerbedekking, is niet zo handig met schoonmaken. De animatie voor de kinderen tot en met 4 jaar stelde niet zo veel voor. Het was een speelruimte waar ze konden knutselen en spelen. De leidsters organiseerden geen aktiviteiten en waren frans- en engelstalig. Wel een mooi zwembad en je kon binnen zwemmen. En een hele mooie omgeving. Pont Aven en Concarneau zijn erg leuk om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

• 4Spaans22-09-2009

dit nooit meer

van 05-09 t/m 12-09 in een stacaravan van gezeten op de 4 sterren camping Domaine Kerlann, het was verschrikkelijk een zeer oude caravan vol met schimmel en vocht. 4 dagen bezig geweest met de receptie voor een nieuwe caravan , deze hebben we ook gehad maar was niet veel verschil, camping personeel is niet in je geintereseerd , verder staat in de brochure dat honden niet zijn toegestaan, ik heb nog nooit zoveel honden gezien. Het zwembad is pas om 10 uur open en gaat om 12 uur weer dicht om vervolgens 14 uur weer open te gaan tot 1800hr. Kortom een zeer slechte camping , ik raad het iedereen af.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 7Nico04-09-2009

mooie ligging

Als familie met twee meisjes van 11 en 15 8 dagen naar domaine de kerlan geweest, de caravan was super schoon en dicht biuj het zwembad. er waren maar 4 nederlandse families op de camping waar je door de grote van de camping geen contact mee krijgt. enige nadeel van bretagne is het wisselende weer, dan zon en even later regen en koude tempraturen. Wel mooie stranden in de buurt war het fijn wandelen is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 7ans24-08-2009

leuke maar grote camping

Wegens problemen met de camping waar we heen zouden gaan op het laatste moment geboekt naar deze camping. Wij hebben het prima naar onze zin gehad. We hadden een mooie caravan en het zag er schoon en netjes uit. De camping is wel erg groot en op de camping staan de huurcaravens tussen de vaste eigenaren. Wij hadden daardoor ook weinig contact met andere mensen. Veel nederlanders zijn er op de camping niet te vinden. De kinderen hebben zich wel prima vermaakt leuk animatieteam en ze hadden het geluk er er 2 meiden van de animatie nederlands zijn en dat vonden ze erg leuk. Aan de overkant van de caravan was een grasspeelveld en ook een speeltuintje. erg fijn zo dichtbij, onze kids zijn 6 en 4 jaar. Met het weer hebben we het getroffen, veel in het zwembad geweest leuke waterspeelplaats alleen jammer dat er geen klein zwembadje met glijbaan is buiten voor de kleintjes. leuke strandjes in de omgeving , stadje concarneau is erg leuk en ook het plaatsje Pont aven zelf.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 0alien07-06-2009

beniewd

Dames en heren, over 3 weken vertrek ik voor 2 maanden naar het kleine dorpje pont aven, maar de grote Camping Domaine de Kerlann. Als u zegt er zijn van het zomer geen nederlanders, dan heeft u het mis, want ik zal samen met nog een paar meiden werken in het animatie team op deze camping! Als u van het zomer ook op deze camping staat en u denkt: 'ik breng mijn kind niet naar het animatie team, want ze praten toch alleen maar engels en frans, wees gerust ik praat nederlands en fries & samen met u kind gaan we er een top vakantie mee beleven! :D

Alleen gereisd in juni 2009

Camping Siblu - Domaine de Kerlann info

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer