Camping Titulipe

Camping Titulipe
8,8

15 tips over Camping Titulipe

titulipe, 6-6-2016
TIPI: Door de vele aanvragen van dit jaar hebben we besloten om ook nog een klassiek Tipi te gaan verhuren. Volledig ingericht en klaar voor alle gemak. Kom genieten van het prachtige Bretagne. Nog volop plaats in de tipi tent. www.titulipe.com
titulipe, 30-8-2015
Plannen voor 2016: De huurtent gaat een nieuw karakter krijgen. We hebben een grote de waard tent gekocht die ook zoals de oude tent volledig ingericht verhuurd gaat worden. Ook gaan we een trekkershut bouwen die volledig ingericht verhuurd gaat worden. Houdt onze website in de gaten voor meer updates.
titulipe, 30-8-2015
Omdat wij nog constant in ontwikkeling zijn was het terrein een jaar geleden nog niet zoals het nu was. Elk jaar pakken we stukken aan om het beter te maken. Zo ook het zwembad wat dit jaar op een terras staat en nu in goede staat verkeerd. We gebruiken sinds vorig jaar geen onkruidbestrijdingsmiddelen meer wat de tuin wilder doet ogen maar wel veel gezonder voor de natuur en dus ook voor de gasten is. We hebben dit jaar ook een kas en de moestuin weer verder uitgebreid.

J. Berkman, 8-10-2014
Oesters halen, kleine plaatsjes bekijken, neem een surfles.
Saskia Pieters, 2-9-2013
Wilco en Sandra zijn zeer gastvrij en altijd bereid om je aan leuke tips te helpen, zoals dag naar Ile de Batz, leuk om daar fietsen te huren. Mooie kustplaatsen zoals Roscoff en Carantec, Santec met stranden en rotsen waar je heerlijk schelpen kunt zoeken. Wandelen en klauteren bij het sprookjesbos bij Huelgoat met leuke creperie. Beklimmen van vuurtoren de St.Mathieu aan de westkust. Het prachige schiereiland van Crozon met hoge kliffen en heel oude plaatsjes. Zwemmen in het meer van Plouvorn.
Bibi Nieuwenhuijsen, 28-8-2013
Je moet er van houden, maar de mosselen en oesters aan het strand in Carantec zijn te gek!

jolande schenkeveld, 13-6-2013
de kust is een absolute must en is slechts 30 minuten van Plouvorn verwijderd. je kunt overal lekker eten en genieten van een lekker wijntje.
Lidia Spin-Moret, 12-6-2013
Fietsen in de mooie omgeving of met de auto naar de woeste rotskust bij Pointe de Penhir bij Camaret of naar het Stonehenge van Bretagne bij Carnac.Prachtig. En natuurlijk de Bretonse appelcider uitproberen!
Nicolai, 19-9-2012
Le Dossen, een mooie surfspot is 15min. rijden !.
Chantal, 19-9-2012
Relaxen en actie ondernemen is mogelijk op Titulipe!