Camping Titulipe

• 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

104 reviews over Camping Titulipe

• 10Chris En karin10-07-2020

Super plekje met gemoedelijke sfeer

Wij zijn hier onze fietstocht begonnen en geëindigd ( velodyssee ). We mochten onze auto hier voor 3,5 weken laten staan,Wilco had voor ons de ecologie en de blokhut beschikbaar ( super relaxed aankomen en vertrekken !! Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer en alles klopt gewoon ! Een aanrader dus , hoop dat we hier nog eens terug komen ..

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Egor09-07-2020

Bretonse platteland ten top.

Heb een week in de ecolodge gezeten voor een onvergetelijke surftrip. Vanuit Plouvorn kan je alle kanten op en biedt voor ieder wat wils. Maar ook als je niks wil doen zit je hier goed. Wat een rust. En wat een landschap. Optimaal genieten voor mensen die niets met het overgoten luxe hebben. Lekker basic en bijna primitief. Op een half uur rij afstand ben je bij verschillende pittoreske dorpjes. En mooie baaitjes waar de charmes van Bretagne zich laten zien. En dat zonder massa toerisme. (Vooraleer Fransozen zelf). Wil de Familie; Wilco, Sandra en Noan nogmaals bedanken voor hun tijd en de gezelligheid. Ik kan het dan ook aanbevelen om hun plek te bezoeken.

Alleen gereisd in juli 2020

• 7Michiel27-06-2020

Aanrader

Kleine camping met een super relaxte sfeer. Alles kan, niets moet. Watersport op korte afstand , geweldige fietsroutes en wandelroutes. Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Bernd27-06-2020

Super Verblijf

Super gastvrije eigenaren die veel informatie kunnen vertellen over de omgeving. De ligging is ideaal voor een afwisselende vakantie. (Je hebt hiervoor wel een auto nodig) Nooit te beroert om tips en tricks over golfsurfen te delen. Op het terrein een geweldige sfeer, waar alle kinderen van alle leeftijden samen kunnen spelen en optrekken. Verder is de eetzaal heel gezellig als het een keertje wat minder weer is. Volgend jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Elise30-05-2020

Enorm gastvrij

Mooie plek. Rust en genieten. Prachtige natuur. Veel geweldige stranden in de buurt. Milieu bewust kamperen en logeren. Bijna alles gemaakt van rest materialen. Eten en drinken uit de (moes)tuin. Kortom goed, gezellig en een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in mei 2020

• 9Bas, Elena, Lucy & Dexter30-05-2020

Heerlijk

Wij zijn een gezinnetje van 4 (dochter van nu 14 jaar en zoontje van nu 10jaar) Wij zijn 2x bij Wilco & Sandra geweest, in 2018 en 2019. Dat is voor ons al bijzonder, want wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping. Maar wij vonden het de eerste keer zo fijn! Warm onthaal, super lieve, behulpzame en gezellige mensen. Wij zaten beide keren in de kleine Gîte, die voorzien is van alle gemakken, lekkere bedden en een fijne douche en een fijne sfeer. Wij vonden het heerlijk om voor de deur in de schommelbank te zitten, met een biertje en de kinderen vermaakte zich op de camping🌞👌🏻. De camping is speels ingedeeld, er loopt een beekje, er is een café waar je een biertje uit de koelkast kunt halen en mensen van de camping kunt ontmoeten. De kinderen komen hier ook samen om een spelletje te spelen en te tafelvoetballen. De omgeving en stranden zijn mooi en als je wilt surfen, zit je hier ook helemaal goed. Ik raad het iedereen aan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    8Esther24-11-2019

Geweldig!!!

Wij zijn hier geweest met een groep leerlingen met begeleiders. We hebben Wilco en Sandra geholpen met werkzaamheden in de tuin en ook hebben we picknicktafels en een hek gemaakt. Wilco en Sandra waren ontzettend gastvrij. Iedereen voelde zich meteen thuis. Toen we aankwamen hadden ze heerlijke hartige taarten klaargemaakt. We hebben een geweldig verblijf gehad. Gites zijn van alle gemakken voorzien. Hopelijk volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Ruben Lacet28-10-2019

Superb!

Op zoek naar een vakantie met je gezin op het Bretonse platteland en toch dicht bij de zee? Ti Tulipe is de ultieme plek om te relaxen, onthaasten als je wilt. Wij verbleven met ons gezin in de grote gite, Le Dossen. Een sfeervol ingerichte gite voor 6 personen met fijne bedden en een houtkachel. Er is trouwens ook makkelijke oliekachel aanwezig. Op het terrein is een grote boom met schommels en er stroomt een riviertje achter het terrein. De kinderen kunnen er lekker de hele dag avonturen beleven. Zelf kun je lekker met een zelfgemaakte cappucino genieten van de ochtendzon op een van de vele (verscholen) zitjes en plekjes die het terrein rijk is. Het prachtige strand bij Santec is 20 min met de auto. Ook zijn Chateau Kerjean, Roscoff en Yle de Batz kort bij Ti Tulipe en zeker een aanrader. Tot slot zijn Wilco en Sandra, de gastheer en gastvrouw, erg gastvrije en sympathieke mensen. Wij hebben er een prachtige vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8N.Janssen18-09-2019

Superb!

Erg relaxte sfeer. Kinderen amuseren zich er erg goed. Leuke surflessen door camping eigenaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Thomas Bokeloh09-09-2019

Heerlijke plek!

Heerlijke week gehad op fijne plek. Titulipe is een ideale uitvalsbasis voor afwisselende uitstapjes in Bretagne. Maar ook op de camping zelf is het goed toeven. Lekker rustig, met trampoline, mooi visslootje, het prettige “café Bretagne” met tafelvoetbalspel, kookfaciliteiten, boekenkast en eettafels zodat je bij regen toch aangenaam kunt chillen (het deed me denken m’n backpackers jaren) en prima sanitaire faciliteiten. Aardbei op de slagroom waren de surflessen die je bij eigenaar Wilco kon volgen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Camping Titulipe info