Camping Titulipe

73 reviews over Camping Titulipe in het Nederlands

Nooit meer

Karin
14-6-2018

We hadden pech dat we met noodweer aan kwamen en dat t weer er niet echt beter op werd. Koud en regen. Helaas vertrokken de eigenaren binnen t uur van aankomst voor 3 dagen naar Nederland dus dat was jammer. Speciaal geboekt bij nederlanders. Was familie kwestie dus niets aan te doen. Handdoeken roken niet lekker dus zelf meenemen is geen overbodige luxe. Huisje is schoon maar hangt vreselijk zure lucht van de muren denken wij. In omgeving veel te beleven maar beter in vakantie tijd. Na 3 dagen vonden we t genoeg en zijn we vertrokken. Op t terrein alleen de kippen gezien ... Niet voor herhaling vatbaar.

Was zeer ontspannen vakantie

Sirpa en Kees
13-9-2017

Wij houden van onze rust. Heerlijk bijgekomen op dit mooie plekje. Prachtige omgeving, fantastisch strand, lekker eten. Ook erg gastvrij ontvangen. Je bent alleen niet zon verzekerd, maar daar stel je je op in. Wij hadden van 36 graden tot 20 graden. Al met ale topvakatie.

Geweldig veel variatie en super gastvrij

Loes
13-9-2017

Geweldig veel sportieve mogelijkheden, prachtige oceaan, mooie wandel en mountainbike mogelijkheden, afgewisseld met cultuur en vriendschappelijke gastvrijheid.

geweldig!

Danny Bastiaanse
13-9-2017

Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen op de super mooi gelegen lokatie, lekker rustig en in een prachtige omgeving.

Wij kwamen om te surfen, en we werden door eigenaar Wilco op sleeptouw genomen naar de surfspots en hij liet ons alle andere mooie plekjes zien.

Nou ga je voor het mooie weer natuurlijk niet in December, maar zelfs toen hebben wij nog in ons t-shirtjes buiten kunnen zitten, het weer kan je aangenaam verrassen daar, zelfs nog in de winter! Ik kom hier zeker nog meerdere malen terug!

Kleine gezellige familiecamping.

Dennis
17-8-2017

Wij verbleven met onze camper op de camping van Titilupe. Wilco en Sandra hebben een prettige sfeer gecreëerd. Geluk gehad met het lekkere weer tijdens de crepes avond. Prachtige kust met mooie surfspots. We komen zeker terug.

Ontspannen vakantie in een mooie omgeving

Fam. Schuijer
13-8-2017

Wij hebben 2 weken in augustus gebruik gemaakt van de pas gebouwde blokhut op camping Titulipe. De hut staat op een mooie rustige plek en biedt alles wat een kampeerder nodig heeft. De ontspannen en gemoedelijke sfeer, de goede zorgen van Wilco en Sandra, maken het geheel compleet. De crêpe avond en het kampvuur waren erg gezellig en erg lekker. De omgeving biedt voldoende mogelijkheden. De diverse stranden, klimbos, markten, wandelingen zorgden voor een afwisselend programma. 2 weken was eigenlijk te kort. 😀

De surfles van Wilco was voor de kinderen (12 en 14) een hoogtepunt in de vakantie. Er wordt al nagedacht over een eigen plank.🤔

Een aanrader voor kampeerders die niet hun gehele kampeeruitrusting mee willen zeulen. Mocht je hier wel behoefte aan hebben dan is vast wel een plekje op het kampeerveldje.

Fijne plek om met de kinderen te zijn

Harmen
10-8-2017

Prachtige omgeving, veel te doen. Waak voor het weer.

Oude reviews (archief)

Een heerlijke plek om te vertoeven

Cor en Nora van Gulik
31-10-2016

Wij verbleven er voor een weekje in de grote gîte. Een echt leuke sfeervolle gîte met houtkachel en andere verwarming, wat heerlijk was voor de koele avonden. De buitenkamer beschikt eveneens over een houtkachel en er is ook een een zonneterras waar we ook nog lekker gezeten hebben en dat in oktober.

Een rustige, mooie en gezonde omgeving! Het mooie plaatsje Roscof is aan te bevelen.

Ik was lelijk gevallen en dan zie je meteen wat een goede gastheer en gastvrouw Wilco en Sandra zijn. Wilco is als tolk met ons mee gegaan naar het dichtbij gelegen ziekenhuis (prettig om te weten). Het maakte Wilco niet uit dat het nachtwerk werd, hij was er! Geweldig gastheerschap! Wij kunnen deze Titilupe camping met de sfeervolle gîtes van harte aanbevelen.

Wat een mooie plek voor een camping, het woord idyllisch komt hier zeker tot zijn recht. Sandra en Wilco stellen hun camping voor je open als een tweede huis en geven je direct het gevoel thuis te komen.

Wij zaten in de grote gite en deze is werkelijk prachtig, vooral het buitenzitje heeft ons menig uur vermaakt.

Ruim opgezet en voldoende ruimte voor onze 6 gezinsleden.

De camping is eenvoudig, maar biedt alles voor een relaxed verblijf en het gezamenlijke eten is leuk, zeker als je overdag zelf de vis gaat vangen voor op de bbq. Het zwembad is alleen geschikt voor kinderen en deze hebben zich daar dan ook menig uurtje vermaakt.

Kom je voor je rust en ben je een natuur mens dan heb je hier de tijd van je leven. Het is wel even zoeken naar wat vermaak en vertier, maar wij zijn er dan ook regelmatig op uit getrokken met de auto en de natuur en het het landschap is werkelijk wonderschoon.

Al met al een heerlijke vakantie, waarin we echt genoten hebben en onze kids nog meer....

Ontspannen, ongedwongen sfeer

Greet, Filip, Floor en Nell
30-8-2016

Wij huurden de grote gite. Deze was ideaal, de kinderen vonden het geweldig dat ze beiden een aparte kamer hadden. Gezellig en leuk ingericht huisje. Het overdekte terras is een absoluut pluspunt. De twee buitenterrassen eveneens.

Bretagne is prachtig, althans het stukje dat we zagen. Wilco en Sandra zijn open, sympathiek en steeds bereid tot hulp.

Ligging: ideale uitvalsbasis om west-Bretagne te ontdekken.

Enige minpunt: veel muggen, maar daar hebben de eigenaars uiteraard zelf weinig mee te maken.

Wilco's stoofpot met kip is een absolute aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Titulipe in Plouvorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Titulipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Titulipe scoort een 8.83 uit 10 op basis van 73 reviews.