Camping Titulipe

89 reviews over Camping Titulipe in het Nederlands

Heerlijke plek!

Leonora,
8-1-2019

Een heerlijke plek waar je even helemaal weg bent. Wilco en Sandra zijn heel gastvrij en geven je een welkom gevoel. Wij zaten met vrienden en hun twee kinderen en ons zoontje en twee honden in de grote Gite, dit ging prima! Alles is aanwezig en als je wat nodig hebt kun je het gewoon vragen. De omgeving is schitterend, de stranden zijn prachtig en de surf is goed! Ik zou er het liefst heel snel weer heen gaan.

We hebben overigens een paar jaar geleden ook op de camping gestaan en dit beviel ons ook erg goed. Klein, schoon en gemoedelijk. Voor kinderen is er een klein badje waar je lekker in kan verkoelen en spelen.

Al met al een hele mooie en fijne plek om te zijn.

relaxed

familie van der Vleuten,
27-11-2018

Wij hebben hier 2 weken gezeten met ons gezin van twee kinderen. Een dochter van 12 jaar en een zoon van 8 jaar. Een kleinschalige en gemoedelijke familiecamping waar je gewoon je eigen gang kunt gaan. Er worden surf lessen aangeboden, 1 keer in de week kun je bijv. gezellig met de andere camping gasten mee eten op crepe avond. Er zijn speciaal biertjes die je uit de koelkast mag pakken in de gezamenlijke ruimte, wel even je naam noteren op een lijstje. Kortom er heerst een relaxte sfeer. Alle kinderen van de camping speelden met elkaar zonder animatie en vermaakten zich prima. In de buurt zijn prachtige stranden. De camping eigenaar, zijn vrouw en zoontje zijn fijne mensen en hebben genoeg tips voor je om de omgeving te verkennen en je te vertellen over leuke baaitjes/strandjes. Wij hebben het als een erg fijne vakantie ervaren!

Super!

Danny Bastiaanse,
25-11-2018

Prachtige plek, lekker rustig en vriendelijke eigenaren

een rustiek gastvrij verblijf

Kwint,
25-11-2018

Met twee surfvrienden verbleven wij in de ruime gite van Titulipe. Mocht het warme onthaal van de eigenaren niet afdoende zijn, is de kamer ook nog eens uitgerust met een sfeervolle houtkachel om de koude surf handen en voeten aan te warmen. De landelijke ligging is ook uitstekend om te kunnen genieten van de lokale omgeving en lekker tot rust te komen. Zeker gezien de prijsstelling krijgt men hier veel waar voor het geld, zeker een aanrader.

Super relaxed

Rinke,
6-11-2018

Super mooie omgeving!!!!!

Geweldig

Ed,
4-11-2018

Mooie rustige locatie. Uitstekende uitvalsbasis om Bretagne te verkennen. Ideaal voor surfers. Behulpzame Nederlandse eigenaren.

Fantastisch.

Jeroen&Mick,
3-11-2018

De omgeving is rustiek, mooi groen en perfect voor een week of mid-week weg. Wij zelf hebben er 4 dagen verbleven in de Gite voor 4 personen. Die was echt top. Op voorhand een aantal noodzakelijke boodschappen meegenomen, omdat we wisten dat het een camping-achtige setting was. Maar het huisje is gelukkig zelf van alle gemakken voorzien. Er staat koffie klaar om zo te zetten. Value for money is hier correct.

Voor surfers (zoals wij) is het een ideale plek omdat gastheer of gastdude alle plekken/spots precies weet en kent. Voor de niet-surfers is het een heerlijk gebied om te verkennen, te wandelen en/of tot rust te komen.

Heerlijke plek

Mike hoogerwerf,
2-11-2018

Ti tulipe is een heerlijke plek waar kinderen kunnen ravotten en je heerlijk van de rust en ruimte kan genieten , tel daar de vriendelijke en super gastvrije eigenaars bij op en je hebt een super plek

Super mooie plek

Mike Ruissen,
2-11-2018

De omgeving is echt super mooi en zeker voor de surf het het een super mooi plekje om langs te gaan.

De huisjes zijn echt heel mooi, lekker knus en toch ruim

Goed toeven daar 😎

Frank,
2-11-2018

Verwacht het onverwachte en je bent op een plek die je een heerlijk verblijf geeft 👍😘

We hebben een aantal aanbieders voor Titulipe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Titulipe in Plouvorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Titulipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.