Camping Titulipe

Camping Titulipe
8,9

79 reviews over Camping Titulipe in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch (ondanks de pech)

Erik, Renate & Maaike
19-8-2018

Titulipe is een heerlijk rustige camping op het Franse platteland. Als je op zoek bent naar rust, ruimte en natuur ben je hier aan het goede adres. Wilco en Sandra zijn lieve, betrokken eigenaren die dagelijks een praatje komen maken. Helaas verliep onze vakantie anders dan gepland omdat onze dochter tijdens onze vakantie helaas een flinke enkelblessure opliep waardoor we onze plannen flink bij moesten stellen; hoe ontzettend blij waren we met alle hulp van Wilco, geen moeite was teveel. De geregelde rolstoel zorgde ervoor dat ook wij toch nog dingen konden ondernemen. Dit deel van Bretagne is prachtig: Roscoff, Point de Pen-Hir en de Côtes de Granit Rose waren in een woord adembenemend. Wij komen zeker terug, al was het al voor de - geplande en helaas gemiste -surfles voor onze dochter. Het grote aantal jongeren (14-20) was bijzonder, de sfeer op de camping én het Bretonse weer waren erg goed!

Super

Danielle Goedhart
19-8-2018

We hebben een fantastisch verblijf gehad met superweer! Qua afwasmogelijkheden zou het misschien wat groter mogen dan hoef je niet op elkaar te wachten.

Voor de tweede keer bewust deze plek opgezocht.

Joost Kreuger & Esmeralda, samen met onze hondjes.
12-8-2018

Voor de tweede maal bewust naar deze plek gegaan. Samen met Esmeralda. En onze hondjes Senna en Meilo. De gezelligheid van de bijzondere grote-gite, de gastvrijheid van Wilco en Sandra, de ligging van Plouvorn in dit mooie stuk van Bretagne, met dorpjes, natuur, standjes vol bloemen en fris groen, en met de zee en vele strandjes op korte afstand rijden. Ook strandjes waar honden los mogen het hele jaar door, ten noordwesten van Plouescat. We boften extra met het prachtige weer. Mei is een prima tijd voor Bretagne. We komen zeker weer terug.

Geweldig!

Lynke & Leonne
8-8-2018

Wilco en Sandra zijn lieve campingbeheerders met een hart voor hun plekje en de mensen die dat komen bezoeken. Hierdoor, en door de mooi opgebouwde camping, hangt er een ontzettend goede sfeer. Er zijn mogelijkheden om te ontspannen, door een lokaal biertje te drinken aan de bar of bij het kampvuur of door sportief mee te doen aan de surflessen van Wilco. De camping is passend voor zowel gezinnen als jongvolwassenen zoals wij, die in zijn voor een ontspannen geweldige vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar! De omgeving is eveneens leuk om te verkennen. Een auto is wel een pré om dingen te bezoeken. Kortom, een mooie tijd gehad die wij iedereen aanraden!

supervakantie

surferjohn
8-8-2018

Titulipe is een prachtig authentieke plek gerund de lieve nederlandse mensen die altijd openstaan voor hulp, een goed gesprek , een kampvuur , een surfles of wat dan ook. Huisjes zijn heel mooi aangepast met hergebruikte materialen, terrein is supermooi met fruitbomen, moestuin, bloemen en geen gebruik van giffen, omgeving is prachtig, vooral de bretonse kusten en het binnenland, elke dag een andere golf surfen, eetgelegenheden in roscoff en roscoff echt heerlijk. overdaad aan lokale vis gerechten, herkennen ons totaal niet in de andere review. Huisjes heel schoon, ruikt prima , waarschijnlijk zelf wat zure mensen, sanitair grappig en schoon. Een absolute aanrader.

Heel fijn.

N. Janssen
6-8-2018

Sfeervolle camping met beperkt aantal kampeerplaatsen (7) en een aantal gites. Mede daardoor is er veel ruimte is voor je eigen tent/camper/caravan. De eigenaren zijn zeer behulpzaam en erg relaxed. We hebben een erg fijne vakantie gehad en genoten van het kampvuur, de camping, de crepe/galette avond en de surfles van eigenaar Wilco. We moesten wel even wennen aan de haan. Gelukkig had hij een lage stem. We komen graag een keer terug.

Nooit meer

Karin
14-6-2018

We hadden pech dat we met noodweer aan kwamen en dat t weer er niet echt beter op werd. Koud en regen. Helaas vertrokken de eigenaren binnen t uur van aankomst voor 3 dagen naar Nederland dus dat was jammer. Speciaal geboekt bij nederlanders. Was familie kwestie dus niets aan te doen. Handdoeken roken niet lekker dus zelf meenemen is geen overbodige luxe. Huisje is schoon maar hangt vreselijk zure lucht van de muren denken wij. In omgeving veel te beleven maar beter in vakantie tijd. Na 3 dagen vonden we t genoeg en zijn we vertrokken. Op t terrein alleen de kippen gezien ... Niet voor herhaling vatbaar.

Was zeer ontspannen vakantie

Sirpa en Kees
13-9-2017

Wij houden van onze rust. Heerlijk bijgekomen op dit mooie plekje. Prachtige omgeving, fantastisch strand, lekker eten. Ook erg gastvrij ontvangen. Je bent alleen niet zon verzekerd, maar daar stel je je op in. Wij hadden van 36 graden tot 20 graden. Al met ale topvakatie.

Geweldig veel variatie en super gastvrij

Loes
13-9-2017

Geweldig veel sportieve mogelijkheden, prachtige oceaan, mooie wandel en mountainbike mogelijkheden, afgewisseld met cultuur en vriendschappelijke gastvrijheid.

geweldig!

Danny Bastiaanse
13-9-2017

Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen op de super mooi gelegen lokatie, lekker rustig en in een prachtige omgeving.

Wij kwamen om te surfen, en we werden door eigenaar Wilco op sleeptouw genomen naar de surfspots en hij liet ons alle andere mooie plekjes zien.

Nou ga je voor het mooie weer natuurlijk niet in December, maar zelfs toen hebben wij nog in ons t-shirtjes buiten kunnen zitten, het weer kan je aangenaam verrassen daar, zelfs nog in de winter! Ik kom hier zeker nog meerdere malen terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Titulipe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Titulipe in Plouvorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Titulipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.