Villa Ti Bihan

Villa

Plaats als eerst een review!

2 reviews over Villa Ti Bihan in het Nederlands

mooie villa in een prachtige omgeving!

wigger, 13-12-2011

Een paar jaar geleden verbleven we in deze villa en voor het jaar 2012 hebben we de villa aangeraden bij vrienden. Ondanks dat het meubilair echt klassiek (oud) is, lagen de bedden wel lekker! Hier en daar is het huis wat stoffig.

De omgeving (je hebt wel een auto nodig!), is echt schitterend. Je zit bij tientallen leuke bezienswaardigheden (de bretonse kust, leuke franse marktjes, groot overdekt aquarium, etc). En alles is aanwezig in de villa; van oude handdoeken voor een dagje strand, tijdschriften, biljartspel, wasmachine en droger en een lekkere buiten douche voor de warme dagen. Wij voleden ons er meteen thuis! En toen we bij thuiskomst ontdekten dat we onze elektrische tandenborstel waren vergeten werd deze netjes thuisgestuurd.

Mooie villa maar we komen er niet weer.

Fam. Hazenberg, 2-10-2010

We hadden een leuke vakantie in Villa Ti Bihan, ondanks dat we het niet echt prettig vonden dat de eigenaren een aantal keren rond het huis dingen moesten regelen. Maar dat namen we op de koop toe, het huis was mooi, veel privacy en comfort, hoewel de inrichting niet onze smaak was.

Ons gevoel over de vakantie werd verpest, drie weken nadat we terug waren.

Toen kregen we plotseling een mail waarin we beschuldigd werden van diefstal van een aantal kussentjes (totaal niet onze smaak) en werden we beschuldigd van het krassen van een gezicht in de parketvloer!!

Wij hebben hier verontwaardigd op gereageerd want zijn ons van geen kwaad bewust, wij hebben dit NIET gedaan! Daarop volgde weer een mail van de eigenaars die al iets milder van toon was. Vervolgens hebben wij teruggemaild dat we onze verzekering wel zouden inschakelen als zij overtuigd waren van onze schuld. Na deze mail hebben we niets meer vernomen, geen excuus, niets.

Geen aanrader dus, Villa Tibihan...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Ti Bihan in Plounérin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Ti Bihan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Ti Bihan scoort een 0 uit 10 op basis van 2 reviews.