Camping Le Moteno

FRAY Johanna

geen tweede keer

hollaar
          11-8-2017

Wij hadden de 6 pers.mobile home geboekt. Nummer161. Dat bleek direct naast het sanitair gebouw, aan de weg. Heel veel drukte en lawaai langs je caravan. Geen zon op het terras. Bij aankomst staat de hele inboedel op de tafel met als bedoeling dat je het nakijktop een lijst en deze inlevert

De bank was te vies om op te zitten. De bedden sliepen dramatisch. Lattenbodems kapot. weinig opbergruimte in de caravan. Alles werd vochtig ondanks de kachel. De kleine speeltuin is voor de hele kleine kinderen. De pannakooi is vaak bezet. Het zwembad doet kleiner aan dan op de foto,s en het water in het buitenbad is te koud. In het binnenbad is het daarom vaak druk. Het onderhoud van de wegen op de camping kan beter.

Er is tegenover de camping een looppad langs het water waar je leuk kunt wandelen..

Het mooie grote strand is op ong.15 min lopen. Het sanitair gebouw is netjes schoon alleen moet je elke 10 sec op een knop drukken want het water stopt.

Animatie is alleen in het Frans dus geen gebruik van gemaakt.

Wilde een partijtje tafelvoetbal doen. Moet je muntjes wisselen. Bleek dat de bal er niet uit wilde komen. sòchtends naar de receptie gegaan met deze klacht. Werd er tegen ons gezegd : Geld weg, is weg. Dat noem ik geen service. Nee voor ons geen tweede keer Le Moteno. Ik denk dat er betere campings te vinden zijn.

Quibberon of richting Carnac vind ik het toch mooier .

Prima Camping

victor
          29-7-2016

Net terug van deze prima camping. Gestaan met een tent op een grote plek( 10*10). Weinig Nederlands en animatie is gericht op Franse jeugd. Onze kids 16 en 17 hebben zich prima vermaakt met zwembad en mooi strand met heldere zee en de weinig aanwezige overige Ned kids s-avonds. Strand is via de duinen in 20 min te lopen en dan heb je werkelijk een plaatje van een strand en zee, ook bewaking. S-nachts is camping rustig. Sanitairgebouw is zeer mooi en schoon. Veel leuke kleine plaatsjes in de buurt.

2008

in zomer 2007 geweest met drie tieners van 13-15-17 jaar. camping is mooi en de plaatsen groot. heel veel fransen jeugd maar niet veel nederlanders. dicht bij het strand en veel leuke plaatsjes

2006

Leuke camping, een stacaravan huren bijv

Jelly
          6-9-2006

Leuke camping, een stacaravan huren bijv.is helemaal niet zo duur.

Ligt vlakbij de oceaan en kleine dorpjes.

Enige nadeel is dat ze echt alleen maar frans spreken en nauwelijks engels kunnen en zelfs de regelementen staan nergens in het engels.Maar ja, je bent daar natuurlijk ook in Frankrijk. Verder is er 2 x in de week een soort van disco en 1 x in de week komt er een wagentje met overheerlijke pizza's.

Mooie plek!

Leuke camping met vooral als het goed weer is leuke mogelijkheden.

Dicht bij het strand en met een heel mooi zwembad met 5 glijbanen.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Moteno voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moteno in Plouhinec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moteno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.