8,3

We hebben een aantal aanbieders voor L'Etang de Loperhet voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping L'Etang de Loperhet in het Nederlands

Gastvrijheid!

Vlasveld
12-10-2013

Mooie plekken, heel rustig in het naseizoen. Lekker zwembad. Goed sanitair. Strand met auto of fiets (te huur) bereikbaar. Zeer vriendelijke eigenaar, we kregen een mobil home aangeboden voor prijs campingplaats toen de regen en andere pech het camperen moeilijk maakte.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

niet naar toegaan

john beijeman
10-8-2010

site is misleidend en wij hadden een staanplaats van 64 i.p.v gemiddeld 100 vierkante meter. op strand bij de camping is niets te krijgen en ligt zover weg dat je het ook niet mee gaat nemen. op de camping is ook geen cantine of barretje en een normale afhaalmaaltijd is er ook niet te verkrijgen.er wordt alleen frans gesproken en echt geen woord engels.alles bijelkaar een echte afrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Jul 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige camping

Letty
4-8-2010

zeer rustige camping, met bijna alleen Franse vakantiegangers. Heel ruime plaatsen rondom een groot veld.En niet te duur. Wel heel veel vaste standplaatsen. Leuk zwembad met glijbaan. Je kunt er prima elke dag eten afhalen. Elke dag iets anders: pizza, mosselen, paëlla, galettes, frites. 's Morgens brood te koop. Aardige eigenaar, die redelijk Engels spreekt. Handig om fietsen mee te nemen,de zee is net te ver lopen. In de omgeving zijn fietspaden, waar je prima op kunt fietsen ( geen erg steile paden).Mooie omgeving. Voor de visliefhebbers: de camping ligt direct aan een visvijver met o.a. karpers.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Etang de Loperhet in Plouharnel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Etang de Loperhet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.