Géén boekingskosten
FrankrijkBretagnePlouhaVakantiehuizen PlouhaVakantiehuis Domaine de Keravel

Vakantiehuis Domaine de Keravel

FrankrijkBretagnePlouha

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Domaine de Keravel voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 63 reviews

Meer vakantiehuis info

63 Reviews over Domaine de Keravel

• 5Mélanie05-08-2015

Non 1 fois pas +

Je pense que ce domaine était parfait il y a 20 ans. Je pense que les propriétaires ont fait le choix de l evementielle au détriment du camping qui est d'ailleurs fermé. La piscine n'était pas ouverte pendant notre séjour. Un meilleur entretien des extérieurs et un coup de peinture sur le manoir serait + attreant toutefois l'accueil et le service été agréable.

• 9fradin16-10-2014

magnifique propriété

Nous avons découvert le Manoir avec groupon; Un accueil très chaleureux à notre arrivée, un appartement rénové très agréable, avec vue sur la mer. Rien ne manquait, pour un séjour malheureusement trop court. Mais nous reviendrons, c'est certain, dans cette maison au passé illustre, qu'a su, si bien nous conter le propriétaire des lieux. Nous vous disons donc, à bientôt. Jacqueline et Jean-Pierre

• 8schouckette19-08-2014

de l'excellent et du moons bon

super les emplacement premium plus. par contre pas d'animations pour les ados ; et comme la clientèle est principalement étrangère (hollandais et anglais) mes deux ados ont tournés en rond .... L' équipement de la piscine est "léger" : pas assez de transat. Dés qu'il pleut (fréquent en Bretagne nord !!!) les allées se transforment en étendue de boue. Bref en général bien, mais je pense que pour un 4 étoiles, il y a des petites améliorations à faire.

• 9Robert Kleter18-08-2014

Fantasche plek

Ongedwongen sfeer op de camping door klantvriendelijk personeel en mooie plaatsen.

• 8Willem Roskam10-08-2014

Parkachtig goed onderhouden terrein

Erg fijne tijd gehad op camping Keraval. Mooi gelegen op een parkachtig landgoed. Schitterende kust met vele leuke haventjes en baaitjes.

Op de camping waren relatief veel Nederlanders met jonge kinderen maar buiten de camping kwamen we vooral Fransen tegen. Lekker rustig. Ook in het hoog seizoen was de camping niet vol. Erg charmant!

• 7wj13-07-2014

mooie camping alleen niet boeken via touroperator

Mooie camping. We hadden geboekt via touroperator. Personeel wist niet dat we kwamen, tent was niet schoon( moesten we zelf doen terwijl we 45 euro schoonmaakgeld hadden betaald), gas moest nog aangesloten, inventaris keuken onvolledig, dekbedden klam in een plastic zak. We hebben touroperator hierover gemaild maar ze menen niet te hoeven te reageren!

• 6van kempen13-12-2013

slechtste castel camping

Bij aankomst was de plek die we hadden gereserveerd bezet (hier nadrukkelijk om gevraagt i.v.m voorbereiding vakantie voor kinderen met autisme.Andere plek zoeken,weinig ruime plekken beschikbaar. Veel schaduw,later in de vakantie bleek de plek die we eigenlijk hadden gereserveerd bijna onze hele sta tijd vrij te zijn op de eerste 2 dagen na.Slechte planners!Veel verval b.v aan hoofdgebouw,terein slecht onderhouden,lamjes niet afegewerkt los hangende draden geen leuke beplanting.Er is veel meer te maken van deze camping.Ook geen gezellig teras wat uitnodigt om eens ff te gaan zitten.Van de 18 dagen 3 dagen warm kunnen douchen,of je verbrande levend of je moest van armoede snel je haar uitspoelen met koud water. Zwembad wel netjes.Geen toezicht op rust op de camping na een bepaalde tijd.Ping pong tafel is hangplek voor jongeren camping gasten als je hier niet van houd rekening houden met je plek!

• 10theret nadia07-09-2013

vacance exeptionnelle

Après avoir passé15 jours en mobil home au domaine nous sommes très ravi rien a dire sur le site piscine tennis très sympa Le personnel de l'établissement toujours à notre écoute Emplacement et lieu très sympathique nous recommandons ce domaine Les enfants peuvent jouer en toute sécurité vivement l'année prochaine !!!! MERCI A VOUS

• 8Frank Overmeer30-08-2013

Heerlijk lommerrijk domein

Prachtig domein . Veel oude bomen dus ook wel kans op schaduw. Wij hadden een mooie combinatie van schaduw en zon. Zeer vriendelijk ontvangst . Ruime tot zeer ruime plaatsen. Unieke karakteristieke Keltische sferen op camping ivm met oude ornamenten van middeleeuwse kapellen op het landgoed. Het Chateau is ietwat vergaande glorie maar daarom juist de goede sfeer. Let op de oude tegels en de verwarmingen !! De camping ligt in landelijk gebied, 1 km van strand en 2,5 km van Plouha waarheen ik iedere ochtend fietste . Genoeg boulangerie,s en charcuterie,s. Woensdag markt !! Kortom , Domaine Keravel ligt in prachtig wandel( GR 34) en fietsgebied . Wij hebben het erg naar de zin gehad. Waren er met caravan ( 50 plussers) en dat ging op zich prima maar het terrein is wat heuvelachtig dus zonder mover wat lastiger. Afijn , het leuke van kamperen is dat je altijd wel hulp krijgt.

• 9Roy Turksema28-08-2013

Geweldige camping, in de tuin van een kasteel, TOP

Hele leuke camping in Bretagne, met van alles te doen.

Vakantiehuis Domaine de Keravel info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)