Vakantiehuis Domaine de Keravel

8Zwembad
7.7Prijs/kwaliteit
8.4Ligging

Vakantiehuis Info

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de Keravel voor je op een rij gezet:

37 reviews over Vakantiehuis Domaine de Keravel in het Nederlands

• 9Robert Kleter18-08-2014

Fantasche plek

Ongedwongen sfeer op de camping door klantvriendelijk personeel en mooie plaatsen.

8Kindvriendelijk
    10Zwembad
    9Prijs/kwaliteit

• 8Willem Roskam10-08-2014

Parkachtig goed onderhouden terrein

Erg fijne tijd gehad op camping Keraval. Mooi gelegen op een parkachtig landgoed. Schitterende kust met vele leuke haventjes en baaitjes.

Op de camping waren relatief veel Nederlanders met jonge kinderen maar buiten de camping kwamen we vooral Fransen tegen. Lekker rustig. Ook in het hoog seizoen was de camping niet vol. Erg charmant!

9Zwembad

• 7wj13-07-2014

mooie camping alleen niet boeken via touroperator

Mooie camping. We hadden geboekt via touroperator. Personeel wist niet dat we kwamen, tent was niet schoon( moesten we zelf doen terwijl we 45 euro schoonmaakgeld hadden betaald), gas moest nog aangesloten, inventaris keuken onvolledig, dekbedden klam in een plastic zak. We hebben touroperator hierover gemaild maar ze menen niet te hoeven te reageren!

7Kindvriendelijk
    8Zwembad
    7Prijs/kwaliteit
    7Ligging

• 6van kempen13-12-2013

slechtste castel camping

Bij aankomst was de plek die we hadden gereserveerd bezet (hier nadrukkelijk om gevraagt i.v.m voorbereiding vakantie voor kinderen met autisme.Andere plek zoeken,weinig ruime plekken beschikbaar. Veel schaduw,later in de vakantie bleek de plek die we eigenlijk hadden gereserveerd bijna onze hele sta tijd vrij te zijn op de eerste 2 dagen na.Slechte planners!Veel verval b.v aan hoofdgebouw,terein slecht onderhouden,lamjes niet afegewerkt los hangende draden geen leuke beplanting.Er is veel meer te maken van deze camping.Ook geen gezellig teras wat uitnodigt om eens ff te gaan zitten.Van de 18 dagen 3 dagen warm kunnen douchen,of je verbrande levend of je moest van armoede snel je haar uitspoelen met koud water. Zwembad wel netjes.Geen toezicht op rust op de camping na een bepaalde tijd.Ping pong tafel is hangplek voor jongeren camping gasten als je hier niet van houd rekening houden met je plek!

5Kindvriendelijk
    7Zwembad
    5Prijs/kwaliteit
    6Ligging

• 8Frank Overmeer30-08-2013

Heerlijk lommerrijk domein

Prachtig domein . Veel oude bomen dus ook wel kans op schaduw. Wij hadden een mooie combinatie van schaduw en zon. Zeer vriendelijk ontvangst . Ruime tot zeer ruime plaatsen. Unieke karakteristieke Keltische sferen op camping ivm met oude ornamenten van middeleeuwse kapellen op het landgoed. Het Chateau is ietwat vergaande glorie maar daarom juist de goede sfeer. Let op de oude tegels en de verwarmingen !! De camping ligt in landelijk gebied, 1 km van strand en 2,5 km van Plouha waarheen ik iedere ochtend fietste . Genoeg boulangerie,s en charcuterie,s. Woensdag markt !! Kortom , Domaine Keravel ligt in prachtig wandel( GR 34) en fietsgebied . Wij hebben het erg naar de zin gehad. Waren er met caravan ( 50 plussers) en dat ging op zich prima maar het terrein is wat heuvelachtig dus zonder mover wat lastiger. Afijn , het leuke van kamperen is dat je altijd wel hulp krijgt.

9Prijs/kwaliteit

• 9Roy Turksema28-08-2013

Geweldige camping, in de tuin van een kasteel, TOP

Hele leuke camping in Bretagne, met van alles te doen.

Met jonge kinderen

• 8joostpeetoom17-08-2013

Mooie, compacte camping

Ja, het landhuis is wat vervallen, maar daardoor wel authentiek. De 'follies' (de nep-middeleeuwse ruines uit de 19e eeuw) zijn grappig, maar maar 2 a 3 plekken staan daar tussen of naast. Veel plekken op terrassen: camping vooral voor tenten geschikt. toegangspaden zijn bochtig. Animatie had alternatief karakter: een demonstratie Bretons volksdansen met marktje en crepes bakken, houten spellen in de buitenlucht, een ochtend ponyrijden. De 'campingwinkel' uit de voorraadkast? is toch gewoon vermakelijk en charmant? De boodschappen haal je wel bij de SuperU, een paar autominuten ri Paimpol. Onze kinderen (12 jr) hebben zich prima rond zwembad (bij mooi weer tot 22:00 open) en de pingpongtafel vermaakt. Veel Nederlanders, 2e groep is Brits. Enige dat ons inziens echter beter moest was de reinheid van het sanitair. Werd wel regelmatig schoongemaakt, maar kleine tegeltjes op de WC-vloer en veel jonge kinderen die zelfstandig naar toilet gaan is geen combinatie die lang goed gaat.

8Kindvriendelijk
    7Prijs/kwaliteit
    8Ligging

• 8Hans16-08-2013

Prachtig gelegen camping bij 19e eeuws landhuis

In een bosachtig en enigszins heuvelig terrein gelegen mooie en verzorgde camping. Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Men spreekt goed Engels. Rustig, kindvriendelijk. Veel kinderen in diverse leeftijdscategorieen. Ook met pubers een aanrader.

• 3E14-08-2013

Nooit meer

We zijn hier maar twee dagen gebleven. Moesten vooruit betalen. "Geen geld terug" werd er op niet al te vriendelijke toon bij verteld. Op de toiletten hing een doordringende lucht. Niet wat je normaal op franse campings aantreft, maar echt heel vies, waar je misselijk van werd. De douches waren koud tot lauw, de knoppen zeer zuinig afgesteld, sommige moest je blijven indrukken tijdens het douchen voor een dun straaltje lauw water. De ligging. Het is een aardig eindje van zee, die je over zeer steile weggetjes bereiken kunt. Wij hebben een hond en willen graag een camping waar je lopend direct de natuur in kan. Hier kwam je meteen op landweggetjes uit. Geen druk verkeer, maar wat er rijdt, rijdt wel hard. Niet leuk hondje uitlaten op die manier. De plaats was eigenlijk te klein voor een caravan en we hadden grote moeite om er weer weg te komen. De kraan was een flink eind lopen. We zijn na twee nachten vertrokken naar Plouezec, vlakbij, prachtige camping, direct aan een GR pad.

4Prijs/kwaliteit
    3Ligging

• 5van Santen13-08-2013

Pas weer na de renovatie

Helaas is deze camping nog niet af. veel achterstallig onderhoud, zowel aan gebouwen als aan de entre. Sanitair verdient meer aandacht - niet schoon en koud water onder de douche, zeker een 4 sterren camping onwaardig . Afhaal producten zijn niet echt voor consumptie geschikt. Personeel is aardig, maar heeft geen ervaring en denkt dan ook niet klantvriendelijk! Deze camping geeft een beetje de crisis in Frankrijk weer veel achterstallig onderhoud.

4Prijs/kwaliteit
    8Ligging

8 tips over Vakantiehuis Domaine de Keravel

• Wi-jo van Bussel, 24-07-2012

Ga eens uit eten in Bréhec Plage bij TonTon!!!!!!

• Frank Overmeer, 30-08-2013

Ile d' Brehat , Paimpol , wandelen langs de kuststrook nl de GR34 route . Oesters en kreeft eten in ( houten ) restaurant Les Viviers de St -Marc.

• joostpeetoom, 17-08-2013

sla zeker Ile de Brehat (boot vertrekt iets ten noorden van Paimpol) niet over! Bretonse versie van Schiermonnikoog.

1 vraag over Vakantiehuis Domaine de Keravel

• Harry_bakker, 22-08-2014

Afstanden

Is het strand vanaf de camping goed te bereiken ? En zijn er in de omgeving winkeltjes en een supermarktje ? Ik lees iets over een stadje op2,5 km maar is dit met kinderen te fietsen ? Onze kinderen zijn dan 8 en 11 jaar.

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12