Appartement

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Sauna
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine de Bertheaume voor je op een rij gezet:

13 reviews over Appartement Le Domaine de Bertheaume in het Nederlands

Zeer slecht onderhouden vakantie appartement

anonieme vakantieganger,
2-1-2018

Eenmaal aangekomen via de strandweg en jaaah wat een uitzicht!! Met vol enthousiasme op zoek naar het appartement/hotel, nou daar begon het al, de ingang vinden duurde eventjes (na diverse mensen te hebben gevraagd) uit eindelijk gevonden. volgens touroperator(waar we via geboekt hadden) zouden ze ook Engels spreken, echter kenden ze alleen de woorden yes en no...

na veel aanwijzen en handgebaren ontvingen we de sleutel en gingen richting t appartement... Begon ook niet echt goed want je zakte bijna door de houten ondergrond, dus lekker gevaarlijk! na een aantal trappen zijn we bij de voordeur en gaan naar binnen.... tja wat kan ik nu zeggen, woorden schieten eigenlijk te kort, maar zal een poging wagen; na checken van de keuken(die er uit zag als de gemiddelde keuken van een studentenhuis(do I need to say more?) de slaapkamers, en oooh getferdemme vieze haren rode en bruine vlekken in de matrassen, daar wil je dus echt niet liggen verder klopte de fotos op de website van touroperator misschien toen het nieuw opgeleverd was, maar nu was het vies, aftands afgebroken etc. na klacht ingediend te hebben bij de balie konden we een ander appartement krijgen, nou oke maar ff kijken dan, nou niks beter dus!!

Vervolgens touroperator gebeld en die deden niets helemaal niets, koude douche dus!

Uit eindelijk via de lokale vvv en de hulp van een restauranthouder en 2 van zijn klanten vonden we gelukkig wel een netjes en schoon onderkomen, inmiddels was het half twaalf in de avond ... Aangekomen om twee uur 's middags, om drie uur touroperator gebeld die terug zouden bellen en wat zouden regelen, maar nee pas 3 weken na de vakantie kregen we een mailtje dat onze klacht in behandeling was genomen...duhhhh Nooit meer touroperator.!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne vakantie gehad

VdM,
23-7-2017

Wij hebben een leuke vakantie gehad mede dankzij het goede weer. Als het slecht weer is, is het daar heel doods. Prachtige uitstappen kunnen doen. Zwembad zou verwarmd geweest zijn, maar na een half uur zagen de lippen van onze 4 jarige al lichtjes blauw. De eerste week van ons verblijf werkte de sauna ook niet. Appartement was netjes en voldoende ruim. Prachtig gelegen met zicht op zee.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie lokatie direct aan het strand

arie kuijpers
22-5-2016

mooi net appartement met lift en binnen zwembad hond toegestaan

Gereisd met partner in juni 2015

Plougonvelin

Jacqueline
20-8-2015

Appartement is ok alles netjes, bed ligt prima is een 140x200 dus wat aan kleine kant. Ligging mooi tegenover strand. In directe omgeving niet veel te doen, als t geen strandweer is is t beetje doods en moet je verder weg. Inrichting appartement voldoet. Geen design maar dat kan je ook niet verwachten van een vakantiecomplex. Personeel is vriendelijk. Je kan er uit eten gaan en supermarkten zijn ook in de nabijheid

Gereisd met partner in augustus 2015

appartement gezien prijs en ligging goed.

mireille
23-6-2014

goed en rustig gelegen vlak aan zee alleen mocht het naar onze mening wat meer controle zijn maar is wel geen bestemming voor mensen die graag terrasjes doen is maar klein centrum.

Gereisd met partner in mei 2014

Simpele accomadatie

Leon en Enne
21-6-2011

Het appartement is zeer ongezellig, doet koud aan.

Een slecht bed, alleen een bedbank om op te zitten, te rechte houten eetstoelen.

Het is een aanslag op je rug.

Het app. was ook slecht schoon gemaakt. Overal lagen witte hondenharen van de hond van de vorige vakantiegangers.

Deurmat een en al haren. Het rook er onfris, ondanks mijn gepoets, bleef het muf ruiken. Dus niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2011

Plougonvelin teleurstellend...

F. Bakker
5-6-2009

Residence Le Domaine de Berthaume bestaat uit een appartementencomplex in U-vorm, met de beide poten van de U naar zee gericht, zodat er min of meer optimaal sprake is van 'zeezicht'. Tussen complex en strand bevindt zich slechts een doorgaande straat, dus 'aan zee' is niet overdreven. De appartementen zijn spartaans ingericht met meubilair/bedden van inferieure kwaliteit en tamelijk gehorig. Plougonvelin is niet schilderachtig of bruisend. Zoek je als toerist naast zon en zee ook een bruisend terrasleven, dan zul je dat in Plougonvelin niet vinden. Sterker: Staphorst op zondag "buzzt" beduidend meer dan dit Bretonse kustdorp in een volledige week! Wil je om 20:00 uur iets eten in een fatsoenlijk restaurant? Vergeet het! De boel wordt collectief op dat tijdstip gesloten. Overige voorzieningen in het dorp zijn minimaal aanwezig. Voor rustzoekers een ideaal oord! En Bretagne zelf? Pastorale landschappen, ruige kliffen, mooie stranden. Prachtig! Maar Plougonvelin? Nooit meer!

Gereisd met partner in juni 2009
2008

Fantastische vakantie

Fam. Rook
6-8-2008

Wij hebben juli 2008 een fantastische vakantie genoten van 14 dagen in dit hotel appartement. Alles keurig voor elkaar. Helaas, maar waar niet? zijn de appartementen onderling wel wat gehorig. Na 23.00 uur wordt er verwacht stiller aan te doen. Wij keken 14 dagen uit op de open baai met bootjes en genoten iedere ochtend van de opkomende zon. Voor discogangers is Plougonvelin echter niet geschikt, met 2 eettentjes, koffietent en supermarktje. Houd je van zwemmen en strand? gewoon de straat oversteken en voilla. Houd je van het bekijken van de omgeving? Dan is 14 dagen goed. Maar dan heb je ook echt alles gezien.

Gereisd met partner in augustus 2008

Ga geen tweede keer

Marian
30-7-2008

Mooi nieuw complex. Jammer genoeg was er toch alweer het e.e.a. kapot gemaakt. Schoonmaak was voldoende. Prachtig uitzicht. In de nabije omgeving heb je niet veel mogelijkheden om uitstapjes naar te te maken

Gereisd alleenreizend in september 2007
2007

Het zou fijn zijn als het regelement er in meerdere talen

G. van de Vlasakker
29-10-2007

Het zou fijn zijn als het regelement er in meerdere talen zou zijn beschreven.

De mensen zijn zeer bereid om ook in het engels je te woord te staan

Gereisd familie in oktober 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Domaine de Bertheaume in Plougonvelin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Domaine de Bertheaume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.