Plougonvelin

Reviews over Plougonvelin

Fijne vakantie gehad

VdM,
    23-7-2017

Wij hebben een leuke vakantie gehad mede dankzij het goede weer. Als het slecht weer is, is het daar heel doods. Prachtige uitstappen kunnen doen. Zwembad zou verwarmd geweest zijn, maar na een half uur zagen de lippen van onze 4 jarige al lichtjes blauw. De eerste week van ons verblijf werkte de sauna ook niet. Appartement was netjes en voldoende ruim. Prachtig gelegen met zicht op zee.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie lokatie direct aan het strand

arie kuijpers,
    22-5-2016

mooi net appartement met lift en binnen zwembad hond toegestaan

Gereisd met partner in juni 2015

Plougonvelin

Jacqueline,
    20-8-2015

Appartement is ok alles netjes, bed ligt prima is een 140x200 dus wat aan kleine kant. Ligging mooi tegenover strand. In directe omgeving niet veel te doen, als t geen strandweer is is t beetje doods en moet je verder weg. Inrichting appartement voldoet. Geen design maar dat kan je ook niet verwachten van een vakantiecomplex. Personeel is vriendelijk. Je kan er uit eten gaan en supermarkten zijn ook in de nabijheid

Gereisd met partner in augustus 2015

appartement gezien prijs en ligging goed.

mireille,
    23-6-2014

goed en rustig gelegen vlak aan zee alleen mocht het naar onze mening wat meer controle zijn maar is wel geen bestemming voor mensen die graag terrasjes doen is maar klein centrum.

Gereisd met partner in mei 2014

Mooi hotel, overgewaardeerd restaurant

Frank,
    7-10-2011

Het hotel heeft zelf geen restaurant, maar verwijst naar het restaurant van het vlakbij gelegen zusterhotel "Auberge de St. Mathieu". Dat restaurant is zeer posh en dus zeer duur. De kwaliteit van het eten stond in geen verhouding tot de prijs. De eerste avond, toen het restaurant alleen open was voor hotelgasten (vrije dag van de chef kok) was nog het beste!

Het hotel zelf is erg fraai met mooie comfortabele kamers.

Gereisd met partner in september 2011
Plougonvelin scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews