7.2GoedScore uit 130 reviews

Rue de Pen an Théven, F-29430

Wat zeggen bezoekers over

La Baie du Kernic

7.2GoedScore uit 132 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Prijs/kwaliteit
  • 6.6
    Eetgelegenheden

132 reviews

Wederom heerlijk met een klein minpuntje
Door Tom op 14-10-2021
Gereisd met partner

Bij aankomst werden we allervriendelijkst ontvangen. Er werd direct verteld dat de bar/snack gesloten was. De pachters waren wegens privé omstandigheden vertrokken. Misschien dat dit concept eens aangepakt moet worden, want dit is niet de eerste keer dat het dicht is. Brood konden we dan via de receptie bestellen. Dat hebben we een paar keer gedaan, maar de keuze om naar de bakker te gaan in het dorp enkele kilometers verderop was gauw gemaakt. De mobil-home was prima en schoon. Overige faciliteiten hebben we geen gebruik van gemaakt. Het strand is letterlijk om de hoek, binnen 10 minuten lopen zit je aan de zee. De omgeving is nog steeds prachtig. We zijn hier meerdere malen geweest en zullen vast nog wel een keer gaan.

never nooit meer
Door mario van bergem op 26-07-2020
Gereisd met oudere kinderen

wat een verschrikkelijke camping Ik raad aan om hier NOOIT naar toe te gaan

De stacaravans die je kunt huren stinken muf en zijn niet echt comfortabel De bedden zijn slecht echt ruggebrekers Zwembad is heel slecht ,klein, vies, en zeker geen zwemparadijs Ook de afhaalmaaltijden zijn NIET aanwezig je kan niks kiezen alleen wat ze die dag in huis hebben gehaald Sanitair gebouwen zijn heel oud Op de camping ligt overal snoeiafval wat ligt te stinken En ook is de animatie slecht geregeld alleen in het Frans De stacaravan waar wij in zaten stond direct aan de openbare weg Waar de hele dag auto's langs reden Geen normale stoelen om buiten op te zitten alleen een picknick tafel met een houten bank Serieus ik wil iedereen aanraden om hier NIET te boeken wij zijn van ellende dagen eerder weer weggegaan naar een andere camping

Excellentes prestations, accueil chaleureux, super
Door Jean-Paul SSC op 18-06-2019
Gereisd met vrienden

L'accueil et les prestations sont excellents, le site en bord de mer est magnifique, nous avons apprécié le séjour, à recommander vivement !

La Baie du Kernic

A visiter
Door maellealain op 23-03-2018
Gereisd met partner

Camping à taille humaine, très bien situé pour découvrir l’Ile-De-Batz. Personnel au petit soin, mobil-home fonctionnel et assez confortable, piscine bien entretenue mais très vite encombrée, par contre la proximité avec la mer est un vrai atout.

On reviendra l'an prochain
Door Nicolas JAMET op 06-11-2017
  • : Le lieu du camping
  • : La température de la piscine extérieure qui demandait du courage
super vacance
Door LAETITIA COUVRET op 06-11-2017
Gereisd met oudere kinderen

super ambiance le soir avec les soirée sauf qu'il y as trop de soirée country mais tres agreable et surtout avec les personnes du bar comme max.Pareil avec la proprietaire personne super agreable ainsi que les personnes qui sont la pour ns acceuillire.J aurais juste un mot as dire qui et negative c'est la gardienne qui vient alors qu on mange qui ns dit oula doucement sur le ton de vos paroles on vs entend depuis ma guerite alors que l'on manger apres avoir commander des pizza madame ns as tres mal parler et je trouve sa tres desagreable personnelement a cause de la gardienne je pense ne pas retournée dans se camping car meme a 22h30 madame fait sa loi

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.