Camping La Baie du Kernic

Meer camping info

131 reviews over Camping La Baie du Kernic

• 2mario van bergem26-07-2020

never nooit meer

wat een verschrikkelijke camping Ik raad aan om hier NOOIT naar toe te gaan

De stacaravans die je kunt huren stinken muf en zijn niet echt comfortabel De bedden zijn slecht echt ruggebrekers Zwembad is heel slecht ,klein, vies, en zeker geen zwemparadijs Ook de afhaalmaaltijden zijn NIET aanwezig je kan niks kiezen alleen wat ze die dag in huis hebben gehaald Sanitair gebouwen zijn heel oud Op de camping ligt overal snoeiafval wat ligt te stinken En ook is de animatie slecht geregeld alleen in het Frans De stacaravan waar wij in zaten stond direct aan de openbare weg Waar de hele dag auto's langs reden Geen normale stoelen om buiten op te zitten alleen een picknick tafel met een houten bank Serieus ik wil iedereen aanraden om hier NIET te boeken wij zijn van ellende dagen eerder weer weggegaan naar een andere camping

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Patricia12-02-2017

Heerlijk rustig

We hebben twee weken genoten.. prachtige omgeving...veel te doen en te zien.. personeel erg vriendelijk maar spreekt slecht of nauwelijks engels.. zou er zo weer heen gaan

• 9Staat v/h sanitair

• 10Familie de Jong15-09-2016

In één woord fantastisch !

Er was helemaal niets om over te zeuren. Deze camping is gewoonweg geweldig. Voor de kampeerder die liever niet in het toerisme recreëert, is deze camping bij uitstek geschikt. Alles in de buurt. Zee, zon, strand. De kinderen blij, wij blij. Ruime plekken. Voor deze prijs, met animatieteam, zwembad, speeltuin, zee om de hoek.

Aanrader: Roche ar Mor (vis-restaurant in de buurt) Wel een week van te voren reserveren, "zo goed ja"!

Hier gaan wij zeker weer naartoe vakantievieren.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Klaas smit21-08-2016

Mooie camping super lokatie. Erg gastvrij. .

Het is een hele fijne camping dicht bij de oceaan. Voor kinderen een super lokatie. De eigenaar en zijn mensen zeer gastvrij. Wel paar min pintjes zwembad was niet echt verwarmt en sanitaire was niet af. Wel wordt daar hard aan gewerkt. Ondanks dat zeker een aanrader. Wij zijn dan ook zeker van plan terug te komen.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 4Fam. Bax19-08-2016

Voorlopig niet meer

Wel goed: # Ligging t.o.v. strand # Vriendelijk personeel bij receptie # Sommige beschutte plekken (met name achterin)

Niet goed: # Alle voorzieningen zijn matig # Camping is weinig netjes, her en der vuil te zien # Geboekt via touroperator en iig onze stacaravan was zeer oud en gebrekkig # Betreft omgeving moet je alles zelf uitvinden. In receptie wel wat beschikbaar maar geen welkomst woordje of info in verblijf # Zwembad bodem binnen liet los en water was erg koud (met name buiten) # Totaal geen toezicht op en in het zwembad

Algemeen: In potentie een mooie plek voor een leuke camping. Echter moet hier nog veel gebeuren (indien gewenst) om er een pracht plek van te maken. Ook totaal geen herkenbaarheid 'aanwezigheid' touroperator wat mij enorm verbaasd heeft.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 1Maaike03-08-2016

Nooit meer

Met 2 kleine kinderen geweest. Totaal niet geschikt. Het is er vies! Zwembad is slecht onderhouden, klein en niet verwarmd. Verder geen faciliteiten voor kinderen.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Tom25-07-2016

Dankzij de medewerkers kunnen ontspannen

De omgeving blijft het hem doen voor ons. Als we goed geteld hebben, zijn we hier nu voor de 8e keer geweest. We hadden een tent gehuurd. Helaas troffen we zeer luidruchtige (franse) buren die absoluut geen rekening hielden met de overige campinggasten/tenthuurders. Tot diep in de nacht luidruchtig. Na aanspreken kreeg ik te horen "nous sommes au camping" ... alsof dat een vrijbrief is om herrie te maken. Volgende dag klacht bij receptie ingediend. De campingdirectrice heeft zich er persoonlijk mee bemoeid. Ondanks dat dit een camping is die zeer frans georiënteerd is, vond ook zij dat het te luidruchtig was. Het leidde echter niet tot de gewenste oplossing. De dag erna, wederom herrie. Weer geklaagd bij de receptie en dat gaf als resultaat dat we verplaatst werden naar een mobil-home, zonder extra kosten. We hadden het geluk dat er een annulering was. De tweede week was hierdoor heerlijk! Directie/medewerkers BEDANKT!! En ook meegaand en geïnteresseerd. Vrijwel alle medewerkers vroegen of alles nu goed was. Van de bar/restaurant hebben wij geen gebruik gemaakt. Verwacht hier niet te veel van, een zeer beperkte kaart. Brood is te bestellen bij de bar/receptie, maar daar maak ik geen gebruik van. Op 10 minuten lopen zit een bakker met een ruime keuze aan brood en goedkoper. Het strand is heerlijk om te vertoeven, dus het zwembad is door ons niet bezocht. Ook diverse tripjes gemaakt. Roscoff is een leuk havenstadje om te bezoeken, maar er zijn meerdere plaatsen die mooi en/of leuk zijn om naartoe te gaan. Océanopolis in Brest staat zo ongeveer vast op de lijst. Dit jaar ook naar de aquashow in Audierne geweest (Zuid-Bretagne) Een kleinschalige "dierentuin" met een uitgebreide vogelshow van bijna een uur. Een rit van een goede 2 uur om er te komen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 5e schol14-09-2015

de omgeving maakt veel goed

6 persoons waikiki caravan net groot genoeg voor 3 pers erg kleine keuken weinig opbergruimte veel caravans staan op elkaar geen dekbedden zoals beloofd geen ligbedden zoals gewend van touroperator alleen een picknicktafel al t tuinonderhoud met de franse slag wij vinden dit geen probleem maar als je grote verwachtingen heb en veel moet betalen in het hoogseizoen dan valt t tegen

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 8jose telling12-08-2015

prachtig, geweldig

Wat een geweldige plek om te mogen verblijven. Vriendelijk personeel, goede service, mooie camping, fijn zwembad en een prachtige baai en 300 meter van het strand. Als ik morgen terug kon dan ging ik gelijk.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Tom01-09-2013

De omgeving blijft mooi

Het is er zo mooi en de camping is niet té duur, dus we zijn er weer een weekje geweest. Een ingerichte tent gehuurd. Deze stond op een prima plek en alles was in orde. Het sanitair kan écht veel beter! Er waren 2 van de 3 gebouwen open en niet alle toiletten en douches waren bruikbaar. Onderhoud en schoonmaak kan ook echt veel beter. Je kunt merken dat de mobil homes hier belangrijker zijn dan kamperende gasten. Erg jammer. Het restaurant was dit jaar in andere handen. Een 'dame' die de hele dag uitgebreid op een stuk kauwgom loopt te kauwen, met open mond notabene is niet echt representatief. Ook geen 'plat du jour' hetgeen vorig jaar wel het geval was. Zonde, want dat maakt echt het verschil. Campingpersoneel is wel zeer vriendelijk en doet hun best om het naar de zin te maken. Maar zoals al eerder gezegd, zorg dat je een beetje met de franse taal uit de voeten kan, dan kom je veel verder. Een echte franse 'no nonsense' camping waar je niet al te veel van moet verwachten.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair