Hotel Manoir de Moellien

Kleine hotelsWeer vandaag13°5°
Hotel Manoir de Moellien
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Manoir de Moellien voor je op een rij gezet:

Kenmerken

6 reviews over Hotel Manoir de Moellien in het Nederlands

Voor de absolute rustzoeker

MyriamC
29-11-2012

Pro's: perfect rustig, vriendelijke eigenaars/personeel, lekker ontbijt, lekker diner hoewel de porties wat groter mochten zijn.

Contra's: zeer basic kamers (in het Orangerie gebouw), de kamer kon niet voldoende verduisterd worden, geen internet in de kamer en als je 's avonds in de 'lobby' kwam internetten werd je zowat weggekeken. Ver van alles vandaan.

Gereisd met partner in augustus 2012

Een aanrader

Edzo en Sjos
11-9-2011

Schitterende locatie. Het hotel zit in een kasteel dat in een uitstekende staat verkeert. Het omliggende terrein is erg sfeervol. De eigenaren, man en vrouw, zijn ontzttend vriendelijk en gastvrij. Dat geldt ook voor het overige personeel. Men spreekt voldoende Engels (mocht dat nodig zijn). Het ontbijtbuffet is uitgebreid, maar wel iedere dag hetzelfde. Het avondeten is uitstekend. De eigenaar staat zelf in de keuken. De maaltijden bestaan, bij halfpension, uit voorgerecht, hoofdgerecht, kaas of sla en dessert. De porties zijn precies goed, zodat je niet met een te vol gevoel naar bed gaat. Wel bijna iedere dag vis gegeten, maar dat was voor ons geen probleem. Wij hadden een kamer in de orangerie. De kamer en badkamer waren klein en redelijk gedateerd. Op de dagen dat het regende voelde de slaapkamer ook behoorlijk kil aan. Sowieso hing er een wat muffe lucht in de slaapkamer vermoedelijk door vocht. Er zijn echter plannen om de orangerie te verbouwen en te moderniseren.

Gereisd met partner in september 2011

Mooie plek, prachtig uitzicht

eef
7-9-2010

Een prachtige stek om enkele dagen door te brengen, de kamers zijn gezellig maar niet ruim. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en het eten is meer dan voortreffelijk. Echter zonder vervoer (pech) en slecht weer is er niet veel te beleven.

Gereisd met partner in augustus 2010

rustig gelegen schittende accomodatie

H en G
20-10-2009

Mooi gelegen kasteel, met in de bij gebouwen de kamers. Personeel zeer vriendelijk Normale prijzen. Echt de moeite waard.

Gereisd met partner in oktober 2009

schitterende rustig gelegen lokatie

herman
6-8-2009

Prachtige plek, vriendelijk personeel, heerlijk eten, normale prijzen voor drank. Strand op 5 kilometer. Met zwembad erbij zou dit echt top zijn.

Gereisd met partner in juli 2009
2008

super hotel

colpaert carine
7-8-2008

hotel behoort tot de "relais & silence",het eten is voortreffelijk!wie geen vis lust mag bij half-pension kiezen voor vlees.je bent werkelijk in een kasteel van de vorige eeuw,maar...alles perfect onderhouden,keurige meubelen,kortom héél gezellig.eigenaren "kasteelvrouw en kasteelheer heel sympathiek,en het voelt niet al te stijfjes aan,wat wij ook héél belangrijk vinden,want je bent tenslotte op vakantie.kamers heel deftig en proper,ieder zijn eigen ingang,want de gebouwen liggen net voor de ingang van kasteel-inkom.groot domein waar je nog in bos kan wandelen,en toch ben je amper 3km van zee. kasteel.ontbijtbuffet ook voortreffelijk.kortom een aanrader,zijn prijs waard.

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manoir de Moellien in Plonévez-Porzay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manoir de Moellien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.