Camping La Torche

Gijs
24-9-2016

Mooie ruime plek 20 minuten polen naar het strand

Surfles was leuk.

Top camping! Goede service en hele mooie ligging

marc
19-8-2015

Top camping! Goede service en hele mooie ligging..

Bijzonder prettige camping met ruime plaatsen en veel groen

Richard Kranendonk
29-6-2015

Bijzonder prettige camping met ruime plaatsen en veel groen.

Heerlijke plek!

joris
16-11-2013

Wij hebben deze camping tweemaal bezocht. Eenmaal in 2010 met een camperbusje en eenmaal in 2012. In 2012 zaten we in een stacaravan. De camping is ons prima bevallen. De camping is overzichtelijk en het personeel is erg vriendelijk... Engels snappen ze niet echt, maar met een glimlach en camping frans met hier en daar een engels woordje kom je er wel..

De stacaravans staan hier niet (die van ons niet) in rijen dik, maar lekker tussen de staanplaatsen. Dit zorgde erbij ons voor dat we makkelijk contact legde met anderen bezoekers.

Het strand is 1,5 km weg, maar je kan daar gratis parkeren. Strand is breed en divers.

Surf vriendelijke camping.

Prima voor een gezin met jonge kinderen (speeltuin, kinderbadje, trampoline, luchkasteel).. Geen cafe's in de omgeving.

Heerlijk relaxte camping.

Wielklem
23-7-2013

Mooie over het algemeen ruime plekken. Goede mobil-home. In een heerlijk relaxte omgeving, nog niet verpest door massatoerisme. Ondanks dat het toch ook een surfspot is. Een verademing. Het weer was te goed waardoor halverwege de week de golven om te surfen er helaas niet meer waren. Prachtig strand en fiets en wandelmogelijkheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Torche in Plomeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Torche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.